Rythmik subwoofers

Gestart door tmt, juli 1, 2020, 10:25:11

Vorige topic - Volgende topic

mijkie

Als je op dit soort bedragen een beetje korting krijgt, schiet het tenminste een beetje op [emoji1]
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1.1 *

Cobraatje

Citaat van: ttzak op juli 25, 2020, 16:36:21
Die mag de stijgende trend absoluut blijven verderzetten idd!  ;D
Eens gerekend hoeveel het met een wisselkoers van $1,17 zou kosten.

Volledig bedrag verklaard per sub:
1 x E15 = 1602 euro
2 x E15 = 2 x 1537 = 3074 euro
1 x E15HP = 1817 euro
2 x E15HP = 2 x 1753 = 3506 euro
1 x E15HP SE = 2006 euro
2 x E15HP SE = 2 x 1941 = 3882 euro
1 x FVX15 = 1555 euro
2 x FVX15 = 2 x 1501 = 3002 euro

Verklaard bedrag van $700 per sub:
1 x E15 = 1474 euro
2 x E15 = 2 x 1423 = 2846 euro
1 x E15HP = 1645 euro
2 x E15HP = 2 x 1594 = 3188 euro
1 x E15HP SE = 1794 euro
2 x E15HP SE = 2 x 1743 = 3486 euro
1 x FVX15 = 1457 euro
2 x FVX15 = 2 x 1415 = 2830 euro

Dat is met 4,2% invoerrechten. En de dual sub korting gerekend op beide subs, al weet ik niet als dat klopt. Krijg je die op beide of enkel op de 2de?

De bedragen leken mij wat hoog, dus even 1 nagerekend ;)
Ik kom voor 1x E15 $1273 met 5% korting op rond de €1.480 uit.
Dat is dan met de werkelijke waarde, anders gaat er nog ca. €125,-(wat precies ligt aan de opgegeven waarde) af.

Heb jij de shipping costs voor de gratis verzendng in de USA er wel eerst afgehaald?
Ik gok dat daar het verschil zit.
Monitor Audio Platinum 100 3G - Platinum C350 3G - Gold 50 6G - 2x M&K V12+ subs - LG OLED77CS6LA - Lyngdorf MP40 2.1 - Mark Levinson no. 535H - Sony UBP-X800M2 Cinemike - NAD M50

ttzak

Citaat van: Cobraatje op juli 25, 2020, 20:13:39
De bedragen leken mij wat hoog, dus even 1 nagerekend ;)
Ik kom voor 1x E15 $1273 met 5% korting op rond de €1.480 uit.
Dat is dan met de werkelijke waarde, anders gaat er nog ca. €125,-(wat precies ligt aan de opgegeven waarde) af.

Heb jij de shipping costs voor de gratis verzendng in de USA er wel eerst afgehaald?
Ik gok dat daar het verschil zit.
Nee, gewoon prijs van de website, met dan de korting van $60 en shipping van $204 zoals in de OP vermeld staat. Verder niets vanaf getrokken omdat ik dat nog niet bevestigd had gezien door tmt, die contact had met Rythmik. Of ik heb er over gekeken, kan ook :)

Btw: de berekening was eigenlijk gewoon voor mezelf als referentie, misschien beter niet gepost (heb ze verwijderd) want als dan anderen er met een vergrootglas op gaan zitten blijven we heen en weer posten want de ene rekent x, en ik y, en ik heb eigenlijk geen zin om te moeten "verantwoorden" zoals hierboven. Ik gebruik dit gewoon zelf om een idee te hebben, neem dit niet als absolute waarheid en reken voor jezelf exact uit wat je wil :tounge:

Cobraatje

Begrijp niets van deze reactie.
Geef aan dat het voordeliger is dan jij verwacht, dat moet toch mooi zijn?
Wat dat met verantwoorden en vergrootglas te maken heeft, ontgaat mij.

Aangezien ik 3 of 4 Rythmik buys heb geregeld, weet ik echt wel waar ik het over heb.
Je hoeft  de verzendkosten binnen de USA, de prijzen op de Rythmik website zijn incl. USA verzending, niet te betalen voor overseas shipping.
Die verzendkosten gaan dus van de verkoopprijzen op de Rythmik website af.
Monitor Audio Platinum 100 3G - Platinum C350 3G - Gold 50 6G - 2x M&K V12+ subs - LG OLED77CS6LA - Lyngdorf MP40 2.1 - Mark Levinson no. 535H - Sony UBP-X800M2 Cinemike - NAD M50

fluissie

Citaat van: Cobraatje op juli 25, 2020, 21:12:03
Begrijp niets van deze reactie.
Geef aan dat het voordeliger is dan jij verwacht, dat moet toch mooi zijn?
Wat dat met verantwoorden en vergrootglas te maken heeft, ontgaat mij.

Aangezien ik 3 of 4 Rythmik buys heb geregeld, weet ik echt wel waar ik het over heb.
Je hoeft  de verzendkosten binnen de USA, de prijzen op de Rythmik website zijn incl. USA verzending, niet te betalen voor overseas shipping.
Die verzendkosten gaan dus van de verkoopprijzen op de Rythmik website af.

^^

@ ttzak; als je bedragen post wat iets kost , dan zou het fijn zijn als dat KLOPT  :plain:

Contour

Inderdaad.

jerry88

Dit is goed nieuws.
Waar kan ik de bedragen vinden voor USA verzending

ttzak

Citaat van: fluissie op juli 25, 2020, 21:21:47
^^

@ ttzak; als je bedragen post wat iets kost , dan zou het fijn zijn als dat KLOPT  :plain:
Dat bedoelde ik dus precies waarom ik beter niet gepost had. Het klopte absoluut met de info die IK had, dat member x of y andere info hebben "want ze hebben ervaring" is niet iets waar ik rekening mee kan houden. Meteen ook de laatste poging tot bijdrage op dit forum, leuke sfeer creëer je zo fluissie!  ::)

fluissie

Citaat van: ttzak op juli 26, 2020, 11:13:45
Dat bedoelde ik dus precies waarom ik beter niet gepost had. Het klopte absoluut met de info die IK had, dat member x of y andere info hebben "want ze hebben ervaring" is niet iets waar ik rekening mee kan houden. Meteen ook de laatste poging tot bijdrage op dit forum, leuke sfeer creëer je zo fluissie!  ::)

Waarom ? Wellicht ben ik geïnteresseerd en zeg ik wat toe in de power buy en klopt er geen snars van het bedrag wat jij noemt

Voor een nieuwe member die zo komt binnen vallen vind ik jouw insinuatie ook zeker niet terecht , en is JOUW vorm van berichtgeving op 2 members na 17 posts ook zeker geen bijdrage aan de sfeer

ttzak

Citaat van: fluissie op juli 26, 2020, 11:17:32
Waarom ? Wellicht ben ik geïnteresseerd en zeg ik wat toe in de power buy en klopt er geen snars van het bedrag waarvan ik dan van uit ga

Voor een nieuwe member die zo komt binnen vallen vind ik jouw aanval op mij ook zeker niet terecht
Ik weet niet als je serieus bent of ermee lacht... Lees je eigen vorige reply op mij nog eens en zeg dan nog eens opnieuw met een afgestreken gezicht dat IK jou aanval en niet omgekeerd. wtf?
En dan nog forum ancienniteit erbij betrekken, welk jaar is dit? Alsof je dat het recht geeft om iets te posten waar een nieuw member dan maar gewoon "oké meneer" moet op reageren ofzo..  :D

Edit: trouwens ook los naast mijn antwoord ivm prijzen gereageerd. Waarschijnlijk te druk bezig met kijken hoe weinig posts ik hier maar heb.  ;)

mijkie

Voordat we elkaar af gaan zeiken in dit forum, zullen we ff wachten waar de TS mee komt aan bedragen ?

fluissie

Met bovenstaande reactie erbij van je is het zeker niet lollig bedoelt ...  Wtf  :notify: , slecht geslapen , ruzie thuis , au boe boe ,.was loos ?

ttzak

Citaat van: fluissie op juli 26, 2020, 11:30:43
Met bovenstaande reactie erbij van je is het zeker niet lollig bedoelt ...  Wtf  :notify:
Dus dit is voor jou een volstrekt neutrale post?
Citaat van: fluissie op juli 25, 2020, 21:21:47
^^

Laat ons allebei eerlijk zijn, dat is het niet.
Daarop reageer ik dat ik me baseerde op de info die ik toen had. En dat jouw reactie ervoor zorgt dat ik geen moeite meer zal doen. Wat geen aanval is, ik zeg gewoon wat jouw post voor invloed had op mij, meer niet.

En dat draai jij dan mooi om door te zeggen dat MIJN posts een soort aanval en niet proper zijn? Met als extraatje je "status" als langdurig member. Even serieus blijven...

Citaat van: fluissie op juli 26, 2020, 11:30:43
slecht geslapen , ruzie thuis , au boe boe ,.was loos ?
Ohhh ok, ik wist niet dat je 16 jaar was. Dat verklaart het wel :)

fluissie

Het serieus nemen is er 3 posts terug al vanaf  :nowink:

Genoeg gezegd voor mij , jouw reacties zeggen me meer over jouw geestelijke leeftijd .... Maw mijn kinderen onder de 10 reageren volwassener  :thumbs-up:

ttzak

Citaat van: fluissie op juli 26, 2020, 11:44:12
jouw reacties zeggen me meer over jouw geestelijke leeftijd .... Maw mijn kinderen onder de 10 reageren volwassener  :thumbs-up:
Schattig dat je me gewoon nazegt ivm leeftijd, clever gereageerd.. "Nee, JIJ!" :worship:
Maar de belangrijkste vraag: hoeveel posts hebben je kinderen hier? Telt hun mening wel mee?

Ondanks mijn geestelijke leeftijd zal ik bij deze ook maar stoppen met reageren op je troll posts. En dat omdat ik probeerde te helpen maar helaas niet helderziend was.  ::)

tmt

Citaat van: ttzak op juli 22, 2020, 20:36:10
@tmt: Heb je bevestiging dat er géén korting (behalve de standaard 5% voor duals) is? Of is de "niet veel" naar jouw aanvoelen nog open?  ;)

Sorry, ik was met verlof en dan probeer ik me digitaal los te koppelen  :tounge:
Ik had Brian nog gevraagd welke extra kortingen hij zou kunnen geven indien er bij garantie problemen er altijd transportkosten moesten betaald worden. Hij ging dat bekijken.
Als we daarvan een voorstel krijgen kunnen we beslissen of dat een aanvaardbaar risico is, indien de korting substantieel genoeg is.
Sound: B&W 802 op Classé.
Video: JVC NZ8 op 150inch

jerry88

Ik ben eventueel geinteresseerd in E15HP2 black oak grain.

tmt

Citaat van: jerry88 op juli 28, 2020, 23:19:51
Ik ben eventueel geinteresseerd in E15HP2 black oak grain.

ok ik zal deze bijvoegen, en tegelijk eens horen naar reactie op mijn voorstel om gratis terugzendingen bij garantie te laten vallen indien de korting substantieel genoeg is.

raindog

Sorry mannen, ik haak af voor deze powerbuy. Qua prijs had ik er meer van verwacht... ik heb nog een paar andere opties die ik ga (het-)overwegen.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Ralf67

Willen ze wel verkopen, vraag ik me zo langzamerhand af ?

Weer een week verder zonder enige nuttige info.

fluissie

Een hoop gedoe idd voor een beetje stereo bass

tmt

ik vind het ook wel erg. Op mail krijg ik geen reactie terug, mijn eerste mail had ik dan in hun contact formulier geplakt, toen kreeg ik pas reply...

mijkie

Dan hebben ze echt geen zin om wat te verkopen denk ik [emoji51]

pameijer

Wat raar. Ze waren bij mij altijd zeer snel en behulpzaam bij het reageren op vragen van mijn kant. Ook een paar maand geleden nog.
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

CinéHome

Als ik zie hoe moeilijk andere merken het hebben om uit te leveren, ten gevolge van Corona crisis en heel trage bevoorrading vanuit China, dan is het misschien niet zo onlogisch.
Ze kunnen de VS markt misschien amper tijdig bevoorraden - of zelfs helemaal niet tîjdig.
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
"High to mid end hifi aan real world" prijzen
Home to A*BNB - A*Brand NewBox
Actieve speakers, subs en versterkers op maat. PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston, M&K Sound, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject Audio, JBL, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.