Time Machine

Gestart door CineSmurf, juni 9, 2020, 17:35:12

Vorige topic - Volgende topic

Spijkie

Ja ik las ook iets over plex, maar ik dacht dat dit voorbehouden was aan de beestation plus uitvoering. Daarbij, ik weet niet eens wat plex is  :colgate: .

Tot nu toe draait ie als een zonnetje en kan ik me er langzaam in gaan verdiepen. Vind t wel fijn met dit soort dingen dat ik m alvast in huis heb om langzaam af en toe wat in te kunne stellen en inrichten.
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros streaming en LS grun, Axxess switch.

J.A.F._Doorhof

Heb je vragen, stel ze gerust
Ben al 10+ jaar ambassadeur voor synology dus als ik iets niet weet hebben we korte lijntjes ;)

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Spijkie

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 28, 2025, 10:46:13Heb je vragen, stel ze gerust
Ben al 10+ jaar ambassadeur voor synology dus als ik iets niet weet hebben we korte lijntjes ;)

Wow 😮 dat wist ik niet. Wel cool Frank  :headbanging:
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros streaming en LS grun, Axxess switch.

J.A.F._Doorhof

We hebben een aantal merken waar we mee samenwerken als ambassadeur voor de fotografie.
En sommige zijn we ook gaan verkopen zoals Rogue, Geekoto, ClickBackdrops, IQwire en onlangs Platypod

Synology en BenQ kende we echter al vanuit het computer bedrijf.
Synology hebben we eigenlijk alleen maar positieve ervaringen mee, en als er iets mis gaat zijn er vaak bij Synology de minste problemen.

Je moet zeker ook kijken naar de Foto's app, als ik je zo inschat ga je daar wel uitkomen maar ga je het fantastisch vinden.

In het kort.
Je kan automatisch je telefoon downloaden vanaf het moment dat je een foto neemt, of als je thuis komt.
Ieder heeft zijn eigen mapje, wat je ook kan afsluiten, en je kan zelf albums aanmaken waar je dan bv weer familie toegang toe kan geven.

We hebben het hier ook draaien, maar meer als backup en het werkt echt fantastisch. Helemaal als je het "type" bent die nooit zijn/haar (:D) telefoon backupped tot hij vol is. Op deze manier zie je elke keer de backup groter worden :D

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Spijkie

Ja ik denk dat ik dat zeker ga proberen en anders mijn vrouw wel, die is echt van het foto boeken maken etc. Ik moet me er meer in verdiepen maar ik ben al blij dat timemachine draait zodat de Apple timecapsule stopgezet kan worden.