Tabcam's set, where can I get...

Gestart door Tabcam, mei 31, 2020, 10:51:44

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DofN

#175
Ik hoorde een tekort en precisie in de galm die in opnames zit en wijt dat aan de akoestiek.

Studiogalm in een opname vervaagt nu eenmaal in harde kamers, dus dat is het niet geweest? Ik ben benieuwd of je wat meer kan vertellen over die vervorming? Wat hoorden jullie?

Mijn ervaring kan ik beter hier posten:

Het was vrijdag een warme middag in huize Tabcam, maar wel een gezellige en boeiende. Ik had drie goede redenen om mijn versterkers in te pakken en om naar Tabcam te reizen:

1. Eens kijken wie Tabcam nou precies is; ik vind zijn forumstijl prettig genoeg om kennis te maken;
2. Purify versterking
3. de PAP's. Die had ik nog nooit gehoord.

Ik kan een heel verhaal tikken over allerlei variabelen, het warme weer, de voor mij onbekende ruimte enz. en Tabcam wil misschien zelf ook nog wat schrijven of aanvullen, maar mij viel het volgende op:

a.
De potentie van de PAP's is enorm. Ik zou ze nog weleens in een betere ruimte, met een vervolmaakt filter willen horen, maar wat ik hoorde beviel me alvast prima;
b.
De Purify als eindversterker zit in dezelfde kwaliteitsklasse als de Lyngdorf SDA2400. Tabcam gaf aan in een blinde test niet te durven zeggen naar welke versterker hij zou luisteren. We hebben dat echter niet getest. Ik vond het ook lastig, al had ik het idee dat ik de dynamiek van de Lyngdorf groter vond;
c.
De TDAI2170 alleen vond qua klank en details ik een verbetering t.o.v. van Chord met Purify, al zou hij best in ademnood kunnen komen vwb de laagweergave. We draaiden niet hard dus dat hebben we niet getest. Tabcam vond het helemaal niets: hij vond het beeld wazig en het laag niet gedetailleerd.
d.
Met de TDAI2170 als voorversterker (versus de chord-VV) en de Purify als eindbak was de dynamiek al beter en werd ik enthousiast. Tabcam vond het geluidsbeeld met de TDAI2170 nog steeds wazig;
d. de tijd was op, anders had ik de TDAI2170 als VV en de SDA2400 als EV willen proberen, al verwacht ik eigenlijk niet veel verschil t.o.v. de Purify.

Aangezien de Purify toch wat goedkoper is, denk ik dat qua kwaliteit-prijs verhouding Purify het beter doet dan de Lyngdorf. Ik denk dat een zwakke schakel in de keten de VV was, met name vanwege de digitale volumeregeling. Ik vond vooral het gebrek aan dynamiek opvallend. Maar ook hier hoorde Tabcam niet wat ik hoorde en eerlijk gezegd hecht ik niet veel waarde aan mijn indrukken. Ik had 2 uur in de auto gezeten en het was 30 graden en ik zat in een mij onbekende ruimte... :) Maar het was boeiend en bij deze: bedankt Tabcam voor de gezellige middag en de gelegenheid om de PAP's en de Purify te beluisteren. Ik ben benieuwd wat een Purify voorversterker ons gaat brengen. Is die in de maak?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

Dank Richi voor het schrijven van je verslag. Ik begin ook steeds meer te geloven dat het ondanks de ruimte veel beter kan dan ik zelf voor mogelijk had gehouden 8). Ben erg blij met de "tweaks" n.a.v. jullie bezoek. Vooral de ducttape werkt subliem.

Had het vermoeden dat de siblance die ik hoorde ruimte-interactie was, maar nee, de hoorn hing veel verder naar achteren en had dat probleem niet. En ik kan sowieso nog niet alles definitief maken, de breedbandbaffle moet nog aangepast worden.

Dat ze zich als electro/magnetostaten gedragen klopt ergens wel. En inderdaad flink wennen qua veranderd geluidsbeeld. Maar merk wel dat ik steeds langer blijf luisteren en gisteravond op de bank in slaap viel :angel: Zelfs opnames als Meadowlands van Quincy Jones en Birds of Fire van het Mahavishnu Orchestra beginnen (enigszins :P) verteerbaar te klinken.

Dus wat nu aan te pakken? Ik wil kijken of de metingen van de individuele units helpen keuzes te maken voor passief of actief verder gaan en wel/geen hoorns. Het filter wil ik ook nog los gaan maken zodat kasttrillingen geen invloed hebben. Misschien de luidsprekervoet nog verzwaren want op flink volume trilt hij best veel :headbanging:.

In ieder geval vond ik het een erg geslaagde avond en dank voor jullie commentaren en bezoek!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

#177
Citaat van: doorofnight op augustus 19, 2020, 10:16:08
Ik hoorde een tekort en precisie in de galm die in opnames zit en wijt dat aan de akoestiek.

Studiogalm in een opname vervaagt nu eenmaal in harde kamers, dus dat is het niet geweest? Ik ben benieuwd of je wat meer kan vertellen over die vervorming? Wat hoorden jullie?
Dat van die akoestiek dacht ik ook. Het was bv. een rafeltje rond de stem van Shelby Lynne met het nummer 'Just A Little Lovin'". Ik hoor het nu ook beter bij trompet en andere koperblazers en meen ook meer detail in bekkens en hihats te bespeuren.

Oh ja, we hebben expres de luidspreker mono beluisterd om dat vast te stellen.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

chansig

Leuk om deze verslagen te lezen. En te zien dat er actief, door anderen, geluisterd wordt naar sets.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tabcam

Vandaag hebben we de Chord Hugo / Raspberry Pi met een Aurelic Vega G2 vergeleken. Eerst achter elkaar en toen leken er verschillen dus daarna hebben we ze beiden ongebalanceerd aangesloten om een soort van "level playing field" te creëren.

Helaas was mijn vriendin thuis aan het werk dus was het een relatief korte test op bescheiden volume. We hebben eerst twee nummers gelijktijdig gestart en toen zo goed mogelijk het volume gelijkgeschakeld. Uiteindelijk zit het erg dicht bij elkaar. Eerst dacht ik nog in het hoog bij de Aurelic een verbetering te horen maar met Jazz Variants van the O-Zone Percussion Group bleek uiteindelijk dat we op de Chord Hugo / RPi uitkwamen maar die bleek bij het volgende nummer toch ietsjes harder te staan. Kortom, veel minder verschil dan we op voorhand hadden gedacht.

Of het hetzelfde blijft op hogere volumes weten we nog niet. Wel fijn om te merken dat de twee upgrades voor de Pi, de Allo Nirvana voeding en het Mezzanine Power Board, goed genoeg werken om in ieder geval op dit volumeniveau geen verschillen te ontdekken.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Kingpin

Daar zit wel een serieus prijsverschil in of niet?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Tabcam

Jep, maar echt goedkoop wil de Chord Hugo niet noemen en beide dac's meten grofweg even goed en volgens mij staan zowel Aurelic als Chord bekend dat ze zowel goed engineeren als goed luisteren naar hun ontwerpen. Ook beiden krijgen goede  reviews.

Met de Aurelic krijg je er ook een Roon endpoint bij, mooi scherm en een bijzonder goed werkende app. Kortom, het is een beetje appels met peren vergelijken. Maar het is voor mijn portemonnee fijn dat er (nog) geen groter verschil is vastgesteld.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

frank2

Dezelfde vega heb ik ook hier thuis getest, rechtstreeks op de plinius 103. Een behoorlijk verschil tov de Cambridge, die weliswaar veel goedkoper is, maar ik denk dat jouw configuratie zoals je hem nu hebt niet het uiterste uit de auralic vega haalt. Maw pas op voor deze conclusie die je nu trekt. Zou zo maar kunnen dat de purifi dit gewoon niet zo goed kan verwerken.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

katwax

#185
Citaat van: frank2 op augustus 21, 2020, 09:09:26
Dezelfde vega heb ik ook hier thuis getest, rechtstreeks op de plinius 103. Een behoorlijk verschil tov de Cambridge, die weliswaar veel goedkoper is, maar ik denk dat jouw configuratie zoals je hem nu hebt niet het uiterste uit de auralic vega haalt. Maw pas op voor deze conclusie die je nu trekt. Zou zo maar kunnen dat de purifi dit gewoon niet zo goed kan verwerken.
OMG heb je eerst jezelf dit moeten wijsmaken?
Ik kan begrijpen dat technisch gezien je niet helemaal mee bent en dat moet ook niet, maar zulke commentaren zijn toch wel ver van de werkelijkheid.

Citaat van: TabCam op augustus 20, 2020, 23:49:38
Jep, maar echt goedkoop wil de Chord Hugo niet noemen en beide dac's meten grofweg even goed en volgens mij staan zowel Aurelic als Chord bekend dat ze zowel goed engineeren als goed luisteren naar hun ontwerpen. Ook beiden krijgen goede  reviews.

Met de Aurelic krijg je er ook een Roon endpoint bij, mooi scherm en een bijzonder goed werkende app. Kortom, het is een beetje appels met peren vergelijken. Maar het is voor mijn portemonnee fijn dat er (nog) geen groter verschil is vastgesteld.
Waar had je verschil verwacht, in het DAC of transport? De Vega is beide toch?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Tabcam

Citaat van: frank2 op augustus 21, 2020, 09:09:26
Dezelfde vega heb ik ook hier thuis getest, rechtstreeks op de plinius 103. Een behoorlijk verschil tov de Cambridge, die weliswaar veel goedkoper is, maar ik denk dat jouw configuratie zoals je hem nu hebt niet het uiterste uit de auralic vega haalt. Maw pas op voor deze conclusie die je nu trekt. Zou zo maar kunnen dat de purifi dit gewoon niet zo goed kan verwerken.
De conclusie is ook een voorlopige! Soms hoor je met hogere volumes meer vervorming die je op lagere volumes niet waarneemt. Wie weet in de toekomst nog een keer testen met andere uitkomsten.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tabcam

Citaat van: katwax op augustus 21, 2020, 09:13:07
...
Waar had je verschil verwacht, in het DAC of transport? De Vega is beide toch?
Ik was vooral benieuwd hoe de RPi zich als transport kan meten met duurdere apparatuur en heb zelf wel vertrouwen in de Chord Hugo. De afgelopen weken hebben meerdere personen vraagtekens gezet bij de dynamiek en dat was wat mij betreft genoeg reden om dat te onderzoeken.

En de voorlopige conclusie betekent niet dat ik er ben. Sowieso wil ik graag een voorversterker met AB en het liefst ook een soort van HT bypass. Wil ook een keer onderzoeken hoeveel vervorming de Arcam als voorversterker oplevert. HT en Stereo is altijd een compromis met problemen/uitdagingen op het gebied van bedieningsgemak.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Contour

Opzich zou je met deze units ruime dynamiek moeten kunnen hebben toch?

Tabcam

Citaat van: Contour op augustus 21, 2020, 09:44:40
Opzich zou je met deze units ruime dynamiek moeten kunnen hebben toch?
Ik had zelf niet het gevoel dynamiek te missen maar elke set is verschillend en andere oren horen altijd andere dingen, zeker in een vreemde ruimte. Ik mis nog wel diepte in de set maar verdenk zowel de ruimte als de opstelling daarvan.

Het rafeltje op de vrouwenstemmen was daar een mooi voorbeeld van mijn gewenning aan hoe het hier klinkt en dat andere oren flink helpen het beter te maken. Meten kan ook helpen maar dan moet ik wel meettijd hebben :angel:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Richi

Citaat van: frank2 op augustus 21, 2020, 09:09:26
Dezelfde vega heb ik ook hier thuis getest, rechtstreeks op de plinius 103. Een behoorlijk verschil tov de Cambridge, die weliswaar veel goedkoper is, maar ik denk dat jouw configuratie zoals je hem nu hebt niet het uiterste uit de auralic vega haalt. Maw pas op voor deze conclusie die je nu trekt. Zou zo maar kunnen dat de purifi dit gewoon niet zo goed kan verwerken.
Ik heb al heel wat versterkers in bezit gehad, gehoord en uitgeprobeerd. De Purifi versterkers zijn zo ongeveer het beste dat ik ooit heb gehoord voor relatief weinig geld. Ik denk niet dat je weet waar je het over hebt Frank. Ga er maar eens een een tijdje goed beluisteren.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

katwax

Citaat van: TabCam op augustus 21, 2020, 09:51:58
Ik had zelf niet het gevoel dynamiek te missen maar elke set is verschillend en andere oren horen altijd andere dingen, zeker in een vreemde ruimte. Ik mis nog wel diepte in de set maar verdenk zowel de ruimte als de opstelling daarvan.

Het rafeltje op de vrouwenstemmen was daar een mooi voorbeeld van mijn gewenning aan hoe het hier klinkt en dat andere oren flink helpen het beter te maken. Meten kan ook helpen maar dan moet ik wel meettijd hebben :angel:.
Je bent met veel zaken bezig aan je set en dan is er nog de ruimte, dus ik vraag mij af of het transport wel het juiste is om nu aandacht te geven, zelfs de DAC weet ik niet zeker, je kan altijd een Tambaqui proberen als test op bezoek te hebben :)
Alé ik zou eerst de ander zaken: filter, ruimte, ... etc verder uitwerken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

dre73

Een teveel aan laag/midden kan ook het gevoel van snelheid en dynamiek verlies veroorzaken.
Dus daar zou je ook nog wel wat tijd in kunnen steken.

Heb je nog een plaatje van het filter?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Tabcam

Citaat van: Richi op augustus 21, 2020, 10:52:36
Ik heb al heel wat versterkers in bezit gehad, gehoord en uitgeprobeerd. De Purifi versterkers zijn zo ongeveer het beste dat ik ooit heb gehoord voor relatief weinig geld. Ik denk niet dat je weet waar je het over hebt Frank. Ga er maar eens een een tijdje goed beluisteren.
Frank heeft een Plinius en, alhoewel ik hem hier nog niet in de set heb gehad, denk ik dat beide zeer goede versterkers zijn maar wel met een verschillend karakter.

Citaat van: katwax op augustus 21, 2020, 11:05:15
Je bent met veel zaken bezig aan je set en dan is er nog de ruimte, dus ik vraag mij af of het transport wel het juiste is om nu aandacht te geven, zelfs de DAC weet ik niet zeker, je kan altijd een Tambaqui proberen als test op bezoek te hebben :)
Alé ik zou eerst de ander zaken: filter, ruimte, ... etc verder uitwerken.
Het was meer een kleine test om te horen of daar een begrenzing in zat. Als dat zo is, hoor ik filterveranderingen ook minder goed.

Dat ik nog niet alles uit de set haal klopt. Het filter kan beter, of de units tijdsynchroon zijn moet ik nog nagaan, de filters loskoppelen van de voet, misschien de voet met gewicht dempen, kortom genoeg te onderzoeken.

Dat ook de luisterruimte aandacht mag, tja, dan speelt ineens de WAF mee. En dempingseilanden, gordijnen e.d. heeft ze bezwaar tegen gemaakt :nopompom:. Ik ben al blij dat de PAP's er mogen staan :angel:.

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

dre73

Heb je ook een meting van de units individueel en eentje met de optelling van units?
Eens kijken hoe het fase gedrag er voor staat.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Tabcam

Even een flinke update van de afgelopen maand. Heb een beetje verder geëxperimenteerd met het filter. Had van Rob Dingen twee grote 100 uF condensatoren meegekregen. Op zich goed maar kreeg het, op het gehoor, niet goed. Na een tijdje heb ik ook de twee spelen van 10 mH in serie gebruikt en dat lijkt op zich een aardige combinatie. Ze hebben nu wel een flinke Rdc, maar ben niet ontevreden.

Heb ook geprobeerd de losse units te meten maar dat lijkt lastiger dan ik van tevoren dacht en na de vakantie te weinig tijd gemaakt om daar dieper in te duiken.

Een andere constatering is dat je echt moet wennen aan een nieuw filter. In het begin vond ik dan bepaalde zaken minder goed maar diepte leek toegenomen. Nu vind ik dat niet meer maar dan rijst de vraag, wat is beter? Meten is weten maar ik meet de ruimte mee :nopompom:.

Verder heb ik tijdelijk een RME ADI-2 FS dac te leen (dank Jelle!) om eens te kijken of digitale volumeregeling goed werkt. Als ik eerlijk ben, ben ik daar nog niet helemaal uit. Tot -50 dB lijkt het goed te gaan maar ergens tussen de -50 en -60 dB valt voor mijn gevoel het stereobeeld meer in elkaar dan met een analoge volumeregeling.

Lastige is dat ik zowel de dac als de volumeregeling vergelijk. Via de Arcam is geen echte optie en kan zeker niet snel genoeg wisselen. Echter is -60 dB ook erg zacht dus het is niet een schokkend groot probleem. Voor het gemak zou ik dit zeker als waarderen, alleen weet ik nog niet welke kant ik op ga qua dac,.

Als tijdelijke oplossing overweeg ik nu een Topping E30 te proberen. Deze heeft een AB en lijkt ook een soort HT bypass oplossing te hebben als je (bij opstarten???) dubbel op het scherm tikt.

Afijn, nog steeds van muziek aan het genieten :pompom:. Het gaat qua voortgang gestaag verder omdat het druk is op het werk. Units meten zal helaas nog even moeten wachten, maar daar wil ik me zeker in verdiepen.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Richi

Bedankt voor de update. Is leuk knutselen zo, wetende dat het al fantastisch klinkt nu.  :music:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

katwax

Waarom gaan voor een tijdelijke oplossing?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Tabcam

Citaat van: katwax op september 13, 2020, 19:43:35
Waarom gaan voor een tijdelijke oplossing?
Omdat ik nog niet weet of ik richting de actief versterkte luidspreker dan een passief filter ga. Daarbij komt dat het wel een stuk comfortabeler wordt met een AB, de Raspberry als volumeregelaar is niet fijn en met de Chord Hugo heb ik geen AB.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

katwax

Citaat van: TabCam op september 13, 2020, 20:04:44
Omdat ik nog niet weet of ik richting de actief versterkte luidspreker dan een passief filter ga. Daarbij komt dat het wel een stuk comfortabeler wordt met een AB, de Raspberry als volumeregelaar is niet fijn en met de Chord Hugo heb ik geen AB.
Ok, hopen dat de Toping dan goed genoeg is.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543