Pathé thuis

Gestart door Gerjan1994, mei 18, 2020, 19:52:33

Vorige topic - Volgende topic

Vik

Hoeveel ruimte heb je precies? Ik zou dan kijken naar zoiets:

Auralex Acoustics MoPAD

Citaat van: Gerjan1994 op juni 26, 2025, 23:07:10Ik heb niet veel ruimte meer  :P
Van die dunne plak filtjes voor onder bijvoorbeeld meubels ook goed ?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Gerjan1994

Citaat van: Vik op juni 27, 2025, 09:25:41Hoeveel ruimte heb je precies? Ik zou dan kijken naar zoiets:

Auralex Acoustics MoPAD

Die had ik eronder liggen maar dan komt de center te hoog.

Remco

De Audio Selection Dempers komen eraan Gerjan ;). Helaas (nog) niet het Adamantium gevonden, maar daar kan Pascal je ook mee helpen. Ik had nog wel een nieuw rolletje DC fix liggen dus die krijg je van me. Gaat morgen op de Post!
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6 Passive CM upgrade | Ascendo The6 Passive Wedge30 CM upgrade | Cabasse Eole-4 (Atmos) | 2x JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

Gerjan1994

Citaat van: Remco op juni 27, 2025, 17:02:03De Audio Selection Dempers komen eraan Gerjan ;). Helaas (nog) niet het Adamantium gevonden, maar daar kan Pascal je ook mee helpen. Ik had nog wel een nieuw rolletje DC fix liggen dus die krijg je van me. Gaat morgen op de Post!
Hardstikke bedankt Remco  :inlove:

Gerjan1994

De pootjes voor de center zijn binnen en het past net onder het scherm :pompom:
Dankjewel Remco !  ;D

Verder nog even geprust met zon zwarte rol folie  :tounge2:
Wat heb ik nou gedaan ?
-center deels geplakt een zijkant nog niet gedaan om te kijken of ik verschil zag en zag kwa weerkaatsing wel verschil.
Met de reststukken heb ik de bovenkant van het scherm de helft geplakt.
Het doet voor mijn gevoel minder als een center maar toch iets  :tounge2:
Verder heb ik het rooster van de rechter
Speaker beplakt en dan zie je echt wel verschil met de linker die niet is gedaan.
Nu nog even wat meer bestellen  :tounge2:

De zondag goed benut, een lange rit naar braband om deze vier kasten op te halen.

Gerjan1994

Ik laat even weer wat van mij horen 😁
De versterker is inmiddels weer gerepareerd  :pompom:
Nogmaals dankjewel Vik voor de goede service  :headbanging:
Verder is de bank vervangen door deze 3 zits met twee relaxen erin.

reza

Dat ziet er super comfortabel uit. Je hebt het goed voor elkaar :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Gerjan1994

Citaat van: reza op mei 10, 2026, 22:42:14Dat ziet er super comfortabel uit. Je hebt het goed voor elkaar :thumbs-up:
en voor weinig geld haha, kringloopwinkel dacht dat de bank stuk was en nepleer.
Wat bleek nou er miste 1 bout en het was echt leer  :tounge2:
En ik heb wel 10 hele euro's betaald haha. :popcorn:

reza

Dat vind ik oprecht de mooiste/beste upgrades! :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

MLCinema

Gaaf man! Ziet er goed uit. Mooie upgrade zo.
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Rega Fono MM MK5 | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega | P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 2i | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

denoontje

Das ene schone zetel

Vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Skyfox

Kijk, dat zijn nog eens upgrades! Een bout en een tientje... Heerlijk!  :pompom: Kan je weer lekker door met genieten van de ruimte. Hoe bevalt deze momenteel? Nog tweaks of dingetjes die op het verlanglijstje staan, of is het vooral lekker genieten van films?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Gerjan1994

Citaat van: Skyfox op juni  1, 2026, 09:42:08Kijk, dat zijn nog eens upgrades! Een bout en een tientje... Heerlijk!  :pompom: Kan je weer lekker door met genieten van de ruimte. Hoe bevalt deze momenteel? Nog tweaks of dingetjes die op het verlanglijstje staan, of is het vooral lekker genieten van films?
gewoon lekker genieten 😁
Kwa dromen zou ik nog wel zon zelfde eindversterker willen hebben die mijn fronts en center aanstuurt.
Maar helaas heel moeilijk te vinden.
Doen destijds van pascal overgenomen.