Attitude en gedrag....

Started by J.A.F._Doorhof, January 26, 2020, 12:21:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Perfectionist

Eens, maar een rtm puur bedoeld om ons te wijzen op een discussie die uit de hand loopt is wel prettig. Wij overzien ook niet alles en het is soms handig geattendeerd te worden op iets.
Een beter forum begint bij jezelf.

VlisChris

Je vraagt nu openbaar om een van voor een ander.

Volgens je eigen voorstel zit je nu dan een week aan de kant :D :angel:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

#327
Quote from: VlisChris on January 31, 2020, 23:19:24
Je vraagt nu openbaar om een van voor een ander.

Volgens je eigen voorstel zit je nu dan een week aan de kant :D :angel:
apart dat had ik na transmit al aangepast naar ban. iPad wil nog wel eens iets anders neerzetten dan je zelf hebt getypt. Niet altijd even goed gekozen :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Quote from: Perfectionist on January 31, 2020, 23:18:37
Eens, maar een rtm puur bedoeld om ons te wijzen op een discussie die uit de hand loopt is wel prettig. Wij overzien ook niet alles en het is soms handig geattendeerd te worden op iets.
Je kunt als het goed is tenminste bij een RTM ook de reden aangeven. Wellicht kan dat veld wat groter worden gemaakt zodat er meer uitleg in kan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

riwi

Quote from: jaco on January 31, 2020, 20:34:15
Gewoon afterhours sectie deleten, probleem opgelost.

Goed idee. En dan eerst een statistiek draaien over de posts daar. Ieder lid dat meer in afterhours post dan erbuiten een ban :)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

audiofly

Quote from: Erik on January 31, 2020, 22:46:53
Van mij mag er nog wel een regeltje bij. Mensen die openbaar om een ban voor een ander vragen krijgen er in ieder geval zelf eentje van één week.
Dus op de knop 'report to mod' drukken kost je zelf een paar dagen ban. Goed plan :)

reza

Quote from: audiofly on February  1, 2020, 18:39:21
Dus op de knop 'report to mod' drukken kost je zelf een paar dagen ban. Goed plan :)

Dat schrijft hij niet...
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"


Witalik

Pure nieuwsgierigheid, hoeveel RTM's komen er dagelijks of wekelijks binnen ? tiental dagelijks of handjevol ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Kjelt

RTMs kunnen ook betrekking hebben op verkeerd geplaatste advertenties, vragen en of je iets wilt corrigeren.
RTMs met betrekking tot gedrag ivm bans, 1x per maand max. Alleen als iemand echt grof over de grens heen heeft gepost.

oeli

Waarom is dit topic sticky?

J.A.F._Doorhof

Omdat ik vind dat het een belangrijk topic.
Aangezien het voor veel mensen de lol van het oosten weghaald.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Behoudens 2 topics gaat het volgens mij best wel lekker met de attitude en het gedrag. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#339
Quote from: chansig on February  3, 2020, 08:26:40
Behoudens 2 topics gaat het volgens mij best wel lekker met de attitude en het gedrag. :D

Gr. Hans

Lijkt mij ook.

Behoudens een paar "pissertjes" die overal "iets" van moeten vinden😁

Hoe kun je nou de drukst bezochte topics van het forum verwijderd willen hebben🤔

Frank en ik bijvoorbeeld staan vwb ons beider gedachtengoed lijnrecht tegenover elkaar maar toch waardeer ik zijn bijdrages enorm. 

Ik zie het compleet anders maar dat maakt zijn visie niet méér of mínder interessant.

Ik heb daar werkelijk nooit ook maar één moment het gevoel gehad dat ik onheus bejegend word.

Prima dynamiek in die topics. Erg leerzaam ook.

mancaver

Quote from: twani on February  3, 2020, 08:54:50
Lijkt mij ook. Behoudens een paar "pissertjes" die overal "iets" van moeten vinden😁
Een pissertje hier en daar blijf je houden



Quote from: chansig on February  3, 2020, 08:26:40
Behoudens 2 topics gaat het volgens mij best wel lekker met de attitude en het gedrag. :D

Gr. Hans


.... Met alle respect trouwens

twani

Quote from: mancaver on February  3, 2020, 09:01:13
Een pissertje hier en daar blijf je houden




.... Met alle respect trouwens
:D

twani

Quote from: Kjelt on February  2, 2020, 23:02:01
RTMs kunnen ook betrekking hebben op verkeerd geplaatste advertenties, vragen en of je iets wilt corrigeren.
RTMs met betrekking tot gedrag ivm bans, 1x per maand max. Alleen als iemand echt grof over de grens heen heeft gepost.

Als dat werkelijk  zo beperkt is waarom zou je dan de forumregels willen herzien zoals dat momenteel in overweging is....? :wacko:

J.A.F._Doorhof

Omdat trollen exact weten onder de grens te blijven maar wel de lol van andere weghalen.

En dat heeft niets met lijnrecht tegenover elkaar te staan .maar wel met irritante antwoorden, proberen mensen uit de tent te lokken, dingen te verdraaien en posten of  bv in zelfbouw topics blijven zieken tot de bouwer er maar mee stopt.

Harde discussies moeten kunnen. Maar als een ander vraagt om respect voor zijn of haar project of mening moet je dat als mens gewoon respecteren en niet blijven doorhakken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

twani

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  3, 2020, 09:13:08
Omdat trollen exact weten onder de grens te blijven maar wel de lol van andere weghalen.

En dat heeft niets met lijnrecht tegenover elkaar te staan .maar wel met irritante antwoorden, proberen mensen uit de tent te lokken, dingen te verdraaien en posten of  bv in zelfbouw topics blijven zieken tot de bouwer er maar mee stopt.

Harde discussies moeten kunnen. Maar als een ander vraagt om respect voor zijn of haar project of mening moet je dat als mens gewoon respecteren en niet blijven doorhakken.


Mmm oké zelfbouw topics, daar kom ik weinig....

J.A.F._Doorhof

Heb dit topic voornamelijk voor showcase, kabels etc gemaakt.

Zoals al vaker gezegd ik sta mijn mannetje wel. En als ik er genoeg van heb post ik een tijd niet in een bepaald topic maar ik laat me niet wegjagen .

Jammer genoeg doen andere dat wel en daarmee verliezen we soms mateloos interessante mensen. En dat moet stoppen vind ik.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt

Als de hardlopendste afterhours topics iets bewijzen is het wel het Dunning Kruger effect  :D

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect

Richi

#347
Quote from: Kjelt on February  3, 2020, 10:40:54
Als de hardlopendste afterhours topics iets bewijzen is het wel het Dunning Kruger effect  :D

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
Geweldig. Maar hoe kom je er nu achter tot welke categorie je behoort?  :D
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

J.A.F._Doorhof

@Kjelt
Juist als ex moderator zou ik het op prijs stellen als JUIST jij niet probeert dingen op scherp te zetten en op de man te spelen.
Want dat doe je nu dus absoluut, je zegt alleen niet wie je bedoeld en dat leidt dus weer tot speculatie.

Niet netjes vind ik.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

twani

Quote from: Kjelt on February  3, 2020, 10:40:54
Als de hardlopendste afterhours topics iets bewijzen is het wel het Dunning Kruger effect  :D

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect

Hij is fijn :o