Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B.J.

#75
ja vast volgend jaar op Veronica  ;D

ff pesten: Hij was echt vet, die had je niet MOGEN missen!

Marcel_T.

Vetter dan de Enzo kan ik me haast niet voorstellen...
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Nick

De afleveringen worden meestal enkele dagen na de uitzending in de nieuwsgroep alt.binaries.multimedia gepost...
Epson TW500 - Screenline Jago Tensioned 110" - HTPC - Denon 3805 - Kef Q35/Q15/Q95C - SVS PB10-ISD

Marcel_T.

Dan zal ik die ff checken.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

TheJudge

Citaat van: Marcel_T. op november 22, 2004, 16:03:52
Vetter dan de Enzo kan ik me haast niet voorstellen...


Staat deze aflevering nergens op het net?
Pioneer 757Ai - Pioneer AX5Ai - monitor speaker kabel - Epson TW10H -
2 X JBL Northridge E80 - Thommy screen

Nick

Die van afgelopen zondag staat er inmiddels. De Enzo aflevering is alweer een paar weken terug, dus dat zal - afhankelijk van je nieuwsserver - waarschijnlijk een probleem zijn. Een site met de volle afleveringen ken ik niet; ik had er één met clips maar die lijkt down te zijn.
Epson TW500 - Screenline Jago Tensioned 110" - HTPC - Denon 3805 - Kef Q35/Q15/Q95C - SVS PB10-ISD

Scarp

Vanavond om 20:00 is top gear trouwens! Een uur eerder... nu dus :)

JCL

Top Gear rocks!!! Echt een gaaf programma, ben vooral fan van The Stig, mooie kerel is dat (er zijn geen vrouwen met superlicentie dus we gaan er maar vanuit dat het een kerel is, bovendien noemt JC HEM altijd hem, hij etc). Ben benieuwd wie het nu eigelijk is, leuke schnabbel om te hebben lijkt me zo!

23 mei begint het weer op de BBC, nieuw seizoen. Tot die tijd moeten we het helaas doen met oude afleveringen.

Ook een topper, 5th gear met Tiff Neadel en Vicky :D . Alleen jammer dat wij hier geen chanel five kunnen onvangen en dus alles op een niet helemaal juridisch verantwoorde manier moet worden bekeken, net als Star Trek Enterprise seizoen 4 maarja... De kwaleit is best te pruimen (zeker van ST in HDTV :D ).

Erik

Stig is toch niet meer ??? Reed van een vliegdek schip af en is nooit meer boven gekomen. Zag ik tenminste een keer op bcc
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

JCL

dat was "Old Stig" ze moesten van die gozer af omdat hij een boek heeft geschreven "Flat out flat bloke" over het harde leven van testrijders in de F1 en zijn leven als The Stig. Daarna is er weer een nieuwe Stig gekomen. Deze heeft sowieso een superlocente want hij rijd in de Renault F1 auto een tijd van 57 seconden!!!!!!!!!!

blue-eyes

Citaat van: JCL op april 30, 2005, 12:35:24
dat was "Old Stig" ze moesten van die gozer af omdat hij een boek heeft geschreven "Flat out flat bloke" over het harde leven van testrijders in de F1 en zijn leven als The Stig. Daarna is er weer een nieuwe Stig gekomen. Deze heeft sowieso een superlocente want hij rijd in de Renault F1 auto een tijd van 57 seconden!!!!!!!!!!

Dan vind ik het des te knapper dat de supercars 1:18 halen........ Auto's voor op de weg maar 25% langzamer dan de de F1 wagens. Ok, het zijn wel supersportwagens ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JCL

Een enzo is een F1 wagen ;) Maarja, die Enzo was ook wel vreselijk snel!

Robbo

#87
Citaat van: JCL op april 30, 2005, 12:35:24
. Daarna is er weer een nieuwe Stig gekomen. Deze heeft sowieso een superlocente want hij rijd in de Renault F1 auto een tijd van 57 seconden!!!!!!!!!!

Hebben ze dat al laten zien bij Veronica ?


Overigens mag iedereen in een F1 rijden.  Alleen voor wedstrijden heb je een superlicentie nodig.

JCL

da's waar, maar oude stig is testrijder geweest en zag je hoe new Stig met die F1 liep te driften?! Dat kun je echt niet als je het nog nooit eerder hebt gedaan, hij moet wel eens eerder hebben gereden en ik ben er van overtuigd dat het een prof F1 coureur is dat kan bijna niet anders. Heerlijk onderwerp om over te speculeren trouwens :D

Robbo

Maar om op mijn vraag terug te komen.  Hebben ze met een F1 het testcircuit van Top Gear gedaan ?

JCL

jazeker, ik mag hier denk ik geen site posten waar je dat filmpje kan downloaden (P.M. ?) maar daat was ze vreselijk gaaf. Stig reed een Renault F1 in 57 seconden over het circuit.

Romano

Citaat van: JCL op mei  3, 2005, 16:57:04
jazeker, ik mag hier denk ik geen site posten waar je dat filmpje kan downloaden (P.M. ?) maar daat was ze vreselijk gaaf. Stig reed een Renault F1 in 57 seconden over het circuit.

mij mag je wel een p.m sturen over de Renault F1.

Wowly

#92
Kom op jongens! de enige die de stig kan zijn gezien zijn postuur en lengte en tijd is natuurlijk Damon Hill.......

JCL

nope Hill valt af. Hill is een keer met Clarckson die Ferrari 575M gaan testen tegen een AM Vanquis (of hou je dat maar moge schrijven) en daarna heeft hij de Ferrari plat gereden, Clarkson was pissed en sindsdien hebben ze ruzie. Weet niet of het helemaal klopt maar het viel me wel op dat er geen Hill meer was, in de sutdie en geen ferrari in de studio maar een andere. Nou hebben ze wel vaker andere auto's in de studio en Hill kon misschien gewoon niet maar het is wel toevallig.

PaulB.

Hi,

Wie de STIG ook is(mijn mening staat ergens in dit topic ;D), nog 11 dagen geduld en dan begint het weer.........gelukkig :D :D

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

step2

wat begint dan weer ??? top gear is af gelopen hoor

Automaat

Nee, zag gisteren op de BBC een aankondiging dat er weer nieuwe afleveringen komen.
Reading the HTForum is learning every day!!

PaulB.

Citaat van: step2 op mei 16, 2005, 19:54:20
wat begint dan weer ??? top gear is af gelopen hoor
Hi,'

Misschien de herhalingen op Veronica wel ja.
Nieuwe afleveringen zijn te zien op de BBC,zondagavond om 21.00(word nog lastig , CSI NY - Mythbusters - Topgear:alles tegelijk :( :().

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Wowly

Ik vindze soms wel erg op elkaar en de auto's zeiken, een beetje positiever is ook wel leuk

wh-vanderpost

Citaat van: Automaat op mei 16, 2005, 19:56:17
Nee, zag gisteren op de BBC een aankondiging dat er weer nieuwe afleveringen komen.
Aanstaande zondag is de eerste nieuwe aflevering weer op de BBC...
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest