Waterkoeling

Gestart door Erik, mei 8, 2004, 22:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Erik

We willen allemaal wel een stille computer, maar ik heb hier eigenlijk nog nooit iemand over waterkoelig gehoord. Waarom eigenlijk niet?
Moet zeggen dat ik er ook weinig van af weet.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

Citeerwaterkoelig
Misschien omdat het Waterkoeling is?  ;D
Kiddin  ;)
Volgens mij is er zelf een pc-kast te koop geweest op het forum...
Principe is volgens mij best duur, maar bestaat dus al wel..

tis alleen de combi water/electriciteit..mits beheerst bruikbaar, maar wel heeeeeel eng qua gevoel  :)

MrPink

Zalman heeft een waterkoeling toren, ziet er best leuk uit:

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Is hij ook in Roze verkrijgbaar  ;D

Lijkt wel een fonteinpomp..
heel erg  O0 om te zien  :)

MrPink

LOL!

Wat bedoel je trouwens met: "heel erg kroeshaar om te zien"? ;D

Groetjes,
Oscar

Erik

SB: dat enge gevoel ken ik ;D water en elektra dan wil je geen lekkage als je niet thuis bent.

ps die blauwe dildo (zo wordt hij al in ander forum genoemd ;D is overigens wel 60cm hoog.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

Citaat van: MrPink op mei  9, 2004, 13:25:33
LOL!

Wat bedoel je trouwens met: "heel erg kroeshaar om te zien"? ;D
Groetjes,
Oscar
Heb jij een nieuwe vriendin of zo  :D

Citaat van: Erik op mei  9, 2004, 23:53:50
ps die blauwe dildo (zo wordt hij al in ander forum genoemd ;D is overigens wel 60cm hoog.
Was te verwachten ja  ;D oeps 60 cm...nou ja hebben we weer iets om mee te compenseren  ;D

Weet je trouwens hoeveel deze optie kost? Misschien al ik tzt een nieuwe PC koop, wil ik hem idd zo stil mogelijk hebben....als hij betaalbaar is....

MrPink

Klopt, ik heb hem een paar dagen geleden nog in het echt gezien. Blijft er best wel leuk uitzien.

Groetjes,
Oscar

Erik

SB: Best prijzig, prijs is 260 euro (incl kabel, cpublok), hij schijnt nu even niet meer leverbaar te zijn en je zou eigenlijk ook meteen een koelblok voor je videokaart erbij moeten nemen (40 euro)

Ziet er overigens best wel geinig uit, ben alleel bang dat misschien snel omvalt.

Aan de andere kant heb ik een Swifttech mcx478 op het oog en die kost al minimaal 70 euro, Papst fan erbij, kost nog eens 20 euro.
Videokaartkoeling kost ook wat dus op zich is het niet extreem duur.
- Winston Churchill

Spacebass

Gweoon vastnieten dat ding  ;D
oei da's best prijzig ja, mja als je alleen al het uiterlijk ziet...een beetje te verwachten...  :(

Nou ja, dan maar ouderwets in de trapkast  ;)

Erik

Nieten, Waterkoeling, wat klopt er niet in dit plaatje ;D
- Winston Churchill

Spacebass

;D denk maar: prijs frustraties  ;)  ;D

MrPink

Uiteindelijk ben je natuurlijk voor luchtkoeling ook best wel wat kwijt, zeker als je aparte koelers koopt voor de verschillende onderdelen. Met andere woorden: laat SB maar (ge)nieten. ;D

Groetjes,
Oscar

Erik

Nou kijken heren wat een mazzel een leuk review, btw de prijs ergens zelfs €220 te zijn.
Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje twijfel, niet superduur, hij schijnt wel erg stil zijn.

Misschien kun je er je er zelfs Barco mee koelen ;D daar schijnt ook nog wel eens behoefte aan te zijn (stille koeling)

edit: ik vergat weer eens iets  http://www.tweakers.net/reviews/496
- Winston Churchill

Erik

Nou ik heb van de week die blauwe koeling in het echt gezien, ik wist dat hij 60 cm hoog was, dus best wel groot. Maar als je hem in het echt ziet denk je wel tering wat een bakbeest.
Misschien wel de moeite als je al een Fulltower hebt, maar niet zoals ik een schoenendoos computer.
- Winston Churchill

MrPink

Watje! ;)

Groetjes,
Oscar

Erik

Koop jij hem dan maar ;D
Ik heb namelijk jouw kast gezien en jij kan er makkelijk 4 van dat kaliber in jouw kast wegwerken ;D

ps ik heb ooit over een vloeistof gelezen die niet geleid. Dat zou pas waterkoeling zijn. Alle gaten in je kast dichtplakken en dan volgieten met dat spul ;D
- Winston Churchill

Spacebass

klopt...ik heb dat ook eens op een beurs gezien... werd oorspronkelijk bedacht voor het reinigen, maar werkte dus achteraf perfect voor koeling..

Is echt een heel weird gezicht een werkende computer in een vloeistof  O0

Shorty

Citeerheb ooit over een vloeistof gelezen die niet geleid

Heette dat spul niet nitroglycerine?  >:D

VrGr,

Bart J.

MrPink

LOL ;D

Ik heb er wel even over zitten denken, trouwens. :)

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Citaat van: Shorty op mei 15, 2004, 23:08:55

Heette dat spul niet nitroglycerine?  >:D

VrGr,

Bart J.
voor jouw wel  >:D

Shorty

Citeervoor jouw wel

Bedankt Spacebass! Ik ga het meteen even p

Spacebass

;D niet te veel schudden  ;D

MrPink

Ashes to ashes, Shorty to dust... ;D

Groetjes,
Oscar

Erik

We know major Spacebass is a junkie ;D

Zou hij hem snappen ;D
- Winston Churchill