Mijn weg richting audio-walhalla: de laatste loodjes?

Gestart door HuubF, januari 14, 2018, 15:55:52

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op september 25, 2018, 17:37:10
Jochie toch!

Watskebeurt?

:blink:

2 dichtgeslibte aderen. Waren 15 jaar geleden al gedotterd maar nu moest er echt gesleuteld worden. Kwam aan het licht door een hartaanvalletje op mijn werkplek.

Van alle erge dingen die je als oudere jongere kan gebeuren valt dit wel mee... je bent gelijk van een hoop vage klachten af. Na 3 maanden herstel...
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

i2Paq

Jeetje Huub!  :blink:

Sterkte en beterschap, en lekker genieten van je muziek  :smile:

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Martin!!!

mainly British stuff

blue-eyes

Man man, wat een verhaal! Lekker aansterken, revalideren en geniet van de mooie muziek :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Citaat van: HuubF op september 25, 2018, 17:29:32
Even een paar heftige weken gehad, zo maar aan het revalideren na een bypass operatie. Stapje voor stapje moet alles weer gaan functioneren. Het gaat gelukkig volgens het boekje en er is geen blijvende schade.

Dus op de 3e dag dat ik thuis was begon het hifi-virus al weer te kriebelen. En vanavond wordt een Naim NAP250dr bezorgd zodat ik de zeeën van tijd kan vullen met lekker luisteren.  :worship:

Wtf.....sterkte dan maar. En fijn dat er geen blijvende schade is.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Scansonic MB2.5
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op september 25, 2018, 17:45:31
2 dichtgeslibte aderen...

Je weet zeker dat het je oren niet waren?

:hehe:

Heb je zin in bezoek?

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op september 25, 2018, 19:18:07
Je weet zeker dat het je oren niet waren?

:hehe:

Heb je zin in bezoek?

Haha nee voorlopig geen bezoek, ik moet nog overal bij worden geholpen en lange zinnen komen er nog niet uit. Pas volgende week komen de eerste kids langs.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Laat maar weten als je een moment verveeld wil worden door een bezoekje van mij (en Hans?).

;)

Carrol

Hey HuubF,sterkte kerel met het herstel.
Doe vooral rustig aan,dan toch maar éxtra genieten van de Muziek,en je Naim-set
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op september 25, 2018, 19:57:52
Laat maar weten als je een moment verveeld wil worden door een bezoekje van mij (en Hans?).

;)

Zal ik doen.  :inlove:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Tuurlijk komt ik graag (mee) op bezoek....

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Richi

Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

AudioEnZo

Beterschap gewenst Huub, nu gewoon lekker van muziek genieten!

Kwabbernoot


MarkD

Beterschap! Je relativeert alles na zo'n gebeurtenis wel goed... door direct een 250DR te kopen! 8)
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

Lion of Judah

Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

Roksan

Huub, sterkte met je herstel. Neem er vooral de tijd voor!
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

bert50

Beterschap Huub en geniet lekker van de muziek is een goed medicijn .[emoji443][emoji443]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

HuubF

Citaat van: MarkD op september 26, 2018, 11:22:50
Beterschap! Je relativeert alles na zo'n gebeurtenis wel goed... door direct een 250DR te kopen! 8)

Is een demo hoor. En hij mag weer worden opgehaald. Duidelijk een betere versterker dan de 200 maar past niet helemaal in het plaatje. De Naim Allae's klinken wat heldhaftiger maar voor dit geld kan ik beter de speakers vervangen.

Dus weer lekker aan het luisteren naar de Allae's via de 200. Met klassiek mooi verfijnd geluid.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

dre73

Ik zou hem even wat langer aan laten staan en nog een testen.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

op eigen verzoek verwijderd.


HuubF

Citaat van: dre73 op september 26, 2018, 16:21:33
Ik zou hem even wat langer aan laten staan en nog een testen.

Nee ik hoopte dat de 250dr klankmatig precies zou passen maar dat is niet helemaal zo. Voor dat geld opties zat.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

MarkD

Het duurt bij Naim zoals je weet meerdere dagen voor het "op klank" is, maar desondanks waarschijnlijk wel een goede beslissing om geen 250dr in te zetten in deze set en je prioriteiten elders te leggen.
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

Sirius666

Citaat van: MarkD op september 26, 2018, 18:51:14
Het duurt bij Naim zoals je weet meerdere dagen voor het "op klank" is, maar desondanks waarschijnlijk wel een goede beslissing om geen 250dr in te zetten in deze set en je prioriteiten elders te leggen.

Het is een demo. De koper moet een paar dagen wennen, het apparaat in dit geval niet ;)