Mijn weg richting audio-walhalla: de laatste loodjes?

Gestart door HuubF, januari 14, 2018, 15:55:52

« vorige - volgende »

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

chansig

Citaat van: HuubF op januari 19, 2018, 13:24:34
Als ik het heb over 'Atom' dan bedoel ik het apparaat zelf, met ingebouwde versterker. Lees het verslag anders in het weekend op je gemakje nog even na!

Gedaan...ik kom er gewoon niet uit.  :D

Maar verders niet boeiend, ik drink gewoon een extra biertje om het te vergeten. Daarnaast Ajax-Feyenoord, sporten, muziek, uit eten...plan mijn weekend vol zodat ik er niet over na kan denken.

@Scrut: Huub kiest er uiteindelijk zelf voor om zich wel/niet subtiel te laten ondermijnen.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Sirius666

Citaat van: HuubF op januari 19, 2018, 13:24:34
Als ik het heb over 'Atom' dan bedoel ik het apparaat zelf, met ingebouwde versterker. Lees het verslag anders in het weekend op je gemakje nog even na!

Je hebt alles keurig en duidelijk uitgelegd hoor. Begrijpend lezen is een vak apart ;)

HuubF

Citaat van: scrutinizer op januari 19, 2018, 13:50:17
Is toch wel weer apart te noemen dat, ondanks je de discussie in je vorige topic aan de boom hebt gehangen en nu met aangepaste, duidelijke titel je showcase vervolgd, je toch weer subtiel ondermijnd raakt ......  ::)

Mwah, ze vinden dat leuk. Ik toen niet, nu doet het me niets. Het lukt me nu ook om rel-vragen niet te beantwoorden. Hans antwoord ik altijd wel.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Voor mijn idee heb ik nog niemand gelezen die op een rel uit zou zijn. Maar mijn streven voor 2018 is om minder empathisch te zijn cq doen, want ik ben het natuurlijk wel.

Volgens mij is iedereen onverdeeld blij dat je weer post.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

Citaat van: HuubF op januari 19, 2018, 13:58:54
Mwah, ze vinden dat leuk. Ik toen niet, nu doet het me niets. Het lukt me nu ook om rel-vragen niet te beantwoorden. Hans antwoord ik altijd wel.

Good for you.... :)
Goed gekozen topic titel ......
....Scheelt weer een hoop gezever...;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

HuubF

Citaat van: chansig op januari 19, 2018, 14:01:39
Voor mijn idee heb ik nog niemand gelezen die op een rel uit zou zijn....

Is inderdaad vrij rustig, alleen Raphie stelde even een weinig inlevende vraag. Daar moet ik dan gewoon even overheen lezen. Lukt bij hem omdat hij in het echt een heerlijke, leuke frisse knul is.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

Valt me gewoon op dat, bij sommige personen die zich willen kunnen uiten in eigen topic, dit uitwerkt als vliegen op stront ......
Inleving, inlezen of kennis omtrent daar gelaten....... 
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Spannend...ik denk dat ik weet wie jij bedoelt...begint met een R. ?

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mr.M

Citaat van: HuubF op januari 19, 2018, 14:21:28
Er is inderdaad 1 uitzondering.
Ik natuurlijk. Leuk om te zien dat Huub er weer is. Lol.

Misschien leuk voor de volgende M&G Huub , dan is de clan echt compleet... neem je Lampje mee zou ik zeggen kunnen we een paar weer gek maken. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

HuubF

Citaat van: maz op januari 19, 2018, 14:23:40
Ik natuurlijk. Leuk om te zien dat Huub er weer is. Lol.

Misschien leuk voor de volgende M&G Huub , dan is de clan echt compleet... neem je Lampje mee zou ik zeggen kunnen we een paar weer gek maken. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Die ene kan ik ook zijn. Ruud13 is trouwens ook een aardige kerel.

Ja Maz nodig me maar uit hoor, dan neem ik 2 tegels en een lamp mee.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Lekker transparant... :D

Jij bent nog steeds een vrolijke, frisse knul. Ook niet veranderd in de afgelopen .. jaar.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op januari 19, 2018, 14:30:52
Lekker transparant... :D

Jij bent nog steeds een vrolijke, frisse knul. Ook niet veranderd in de afgelopen .. jaar.

Gr. Hans

Bijna 64.... :nopompom:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Dan ben je ws wel veranderd...bedoelde het aantal jaar dat we elkaar kennen. Maar goed compliment verliest nu wel aan kracht.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op januari 19, 2018, 16:38:54
Dan ben je ws wel veranderd...bedoelde het aantal jaar dat we elkaar kennen. Maar goed compliment verliest nu wel aan kracht.

Gr. Hans

Jaartje of 15?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Zal zoiets zijn, toch even gaan zoeken..april 2005 hebben we elkaar voor het eerst gezien. Handig al die fora.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Nadat ik voorgesteld was aan de aanwezige kinder/jongerenschaar in huize Huub, de eerste cd in de Tjoeb 4000 gedaan. Al bij de eerste noot schrok ik me helemaal kapot. Wat een bagger, wat een troep, wat is dit, hoe kan dit, hoelang moet ik hier blijven..... etc, etc. Maar meest belangrijk wat moest ik tegen Huub zeggen, want na al zijn omzwervingen was dit de set waar hij tevreden over was en met veel passie en geloof over heeft bericht op het forum. Maar dit leek echt nergens naar. Het laag zwabberde alle kanten op, men stond in een bunker te spelen, het hoog was wel goed te volgen maar je werd volledig afgeleid door de totale onrust.

Toen kwam de vraag waar ik zo bang voor was: En Hans hoe vind je het.......????? (Stel hierbij een hoopvolle blik van Huub voor). Mijn antwoord: Ik snap dat je zo aan het zoeken bent, ... Huub. Geprobeerd uit te leggen wat ik hoorde en Huub kon het beamen. Waar het door kwam wist ik ook niet maar ik vermoedde de acoustiek. Hier kon Huub zich gelukkig iets bij voorstellen en had dat idee zelf ook al wel. Hier hebben we het een tijdje over gehad, en vervolgens zijn we maar even wat gaan drinken in de keuken.


Wilde ik jullie niet onthouden...en toch hebben we elkaar in die 13 jaar zeer regelmatig gezien en gesproken. Eerlijkheid duurt het langst. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

notoxus

 :D.   Leuk topic. Ken niemand hier en das vast niet voor niets.

Huub. Elke dag opnieuw kan ik alle nietszeggende dingen makkelijker naast me neerleggen met items die ik van je heb over kunnen nemen.  De set klinkt als nooit te voren! Tnx
Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

Mr.M

Citaat van: HuubF op januari 19, 2018, 14:26:48
Die ene kan ik ook zijn. Ruud13 is trouwens ook een aardige kerel.

Ja Maz nodig me maar uit hoor, dan neem ik 2 tegels en een lamp mee.
Bij de volgende M&R meet and Roddel ben je hierbij uitgenodigd.

Het is een divers combi deze groep...lol.


Een combi van  "puristen" , "zwevers", "meters", "betWETERS", "niets weters" en koopgeilen..

Dit beloofd was....

@ speciaal voor Hans.... "zeikerds".


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

HuubF

Citaat van: notoxus op januari 19, 2018, 17:52:36
:D.   Leuk topic. Ken niemand hier en das vast niet voor niets.

Huub. Elke dag opnieuw kan ik alle nietszeggende dingen makkelijker naast me neerleggen met items die ik van je heb over kunnen nemen.  De set klinkt als nooit te voren! Tnx

Hey ja jij hebt zowat heel mijn vorige set overgenomen. ;)

Dat klonk inderdaad erg goed. Als ik toen ATC had ontdekt...
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: maz op januari 19, 2018, 18:29:39
Bij de volgende M&R meet and Roddel ben je hierbij uitgenodigd.

Het is een divers combi deze groep...lol.


Een combi van  "puristen" , "zwevers", "meters", "betWETERS", "niets weters" en koopgeilen..

Dit beloofd was....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

:pompom: :clapping: :headbanging: :worship:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Mmmm...."zeikers" staat er niet bij. Jammer misschien een volgende keer weer.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Ach Hans, ik zie nog wel andere categoriën waar jij ook wel in past. ::) :P :laugh:

Groeten...

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.