La Vitta E Bella

Gestart door VlisChris, april 24, 2004, 20:20:55

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Music Store Vlissingen 9E99

Shorty

VlisChris

Erik

Dat er mensen zijn die voor die film betalen ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Istie zo slecht dan? Vond het zeker geen dramatische film hoor :)
Heb hem paar jaar geleden gezien toen ik jaartje in amerika op school zat. Moesten we hem verplicht met engelse les kijken.
Dus met engelse ondertitels. Vonden mijn klasgenoten een drama ;D

RubenP

Een vriend van mij heeft deze film gekocht om op tafel te leggen als er bezoek komtĀ  ;D >:D
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub

VlisChris

OK. Klotefilm dan. Dat is bij deze dan besloten, en dan gaan we nu ontopic.

RubenP

;D
Het is zeker geen klotefilm, maar geen film om lekker even bij te ontspannen met een bak chips.
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub

VlisChris

Ga hem vanavond kijken. Ben benieuwd.
Maar aub nu gewoon weer ontopic ;D

Gaeje

wat?? dit is toch wel een zalig prachtige film. (het eerste uur niet meegerekend, dan)

FrankB

Mooie film, alleen gaat (what's his name again) mij op een gegeven moment irriteren. Maar goed, "mama mama" vanuit de tank op het eind maakt wel weer een hoop goed  ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

VlisChris

Inderdaad een erg goeie film. Je moet een beetje door de onmogelijkheden heenprikken, maar afgezien van dat leuke film :)

Hertog_Martin

goede film, op school gezien.. iedereen vond hem goed en grappig
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1