Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 10, 2003, 21:28:24

Vorige topic - Volgende topic

molle

Citaat van: LittleNinja op mei 21, 2008, 00:56:38
Het is nu officieel... Hierbij mijn nieuwe aanwinst: De ARCAM DiVA AVR350

Nu wel zaak om mijn oude vertrouwde Yamaha aan de man te brengen:
TOPIC

Mooi 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

LittleNinja

Citaat van: denoontje op mei 21, 2008, 11:51:06
o zo mooi, die zet je toch niet achter een klep ;-)

Ik heb twee "LittleHooligans" van 3 jaar rondlopen... De Arcam blijft lekker achter het kleppie.  ::)  ;D
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op mei 21, 2008, 16:13:08
Dus toch! Leuk man. Gefeliciteerd!!

Hehehehe...  >:D

Had ik zelfs jou aan het twijfelen gebracht?! Cool.  8)

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op mei 21, 2008, 17:10:28
Hehehehe...  >:D

Had ik zelfs jou aan het twijfelen gebracht?! Cool.  8)

Een beetje wel ja  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

blue-eyes

TOPIC

leuk speelgoed ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

ajbeefde

TOPIC

Mooi, maar nu wel even een ander plekje zoeken, zo achter die klep is het maar niks....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

oud_account_1

Citaat van: Fico op mei 20, 2008, 23:49:26
In het Duits dan ??? ::) :-\

Ik had daarnet ook wel een HD PVR kunnen gebruiken; op EXQI HD hebben ze vandaag voor het eerst het concert van Milk Inc. - Supersized II uitgezonden dat eerder in HD werd opgenomen in het sportpaleis in Antwerpen.

Gelukkig zenden ze vanacht en morgen nog de ganse dag herhalingen uit zodat ik deze nog in SD kan opnemen op mijn Sony DVD/HDD recorder.

Kan je de HD opnames met dit toestel eigenlijk ook op een externe USB disk kopiëren? Dat zou wel leuk zijn  8)
Je kan gewoon de Engelse track kiezen, dus geen probleem :D

Opnemen kan alleen maar met een externe USB disk (of USB stick)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

LittleNinja

Citaat van: ajbalmere op mei 21, 2008, 19:18:13
Mooi, maar nu wel even een ander plekje zoeken, zo achter die klep is het maar niks....

Tja... Het staat allemaal in de woonkamer dus moet het enigszins acceptabel neergezet zijn. Ook blijven de kids er beter van af! ( Ze zijn overigens goed afgericht.. In principe komen ze niet aan "de spullen"! )

def0012

een playstation 3,

Gelijk maar een blu ray er bij gehaald,om te proberen super beeld en geluid.
Werk perfect via hdmi samen met mijn denon 2807.

groeten def

LittleNinja

Gisteren in een half gepantserde verpakking per post ontvangen:

NordOst Wyrewizard Dreamcaster kabels voor de fronts, en Spellbinder kabels voor de overige drie kanalen..

Hopelijk krijg ik vandaag de mogelijkheid om ze door te trekken een aan te koppelen.

Wat ik wel lastig vind ( zonder meet apparatuur ) van de DreamCaster is om de juiste kabeltjes te scheiden van elkaar doordat de vier kabels slechts twee kleuren hebben..  ???

( Of heb ik iets gemist?? )

eddy135

Citaat van: LittleNinja op mei 25, 2008, 09:54:21

NordOst Wyrewizard Dreamcaster kabels voor de fronts, en Spellbinder kabels voor de overige drie kanalen..

Hopelijk krijg ik vandaag de mogelijkheid om ze door te trekken een aan te koppelen.

Wat ik wel lastig vind ( zonder meet apparatuur ) van de DreamCaster is om de juiste kabeltjes te scheiden van elkaar doordat de vier kabels slechts twee kleuren hebben..  ???

Haal anders even een multimetertje bij de bouwmarkt, voor hooguit een tientje ben je klaar; altijd handig.  :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Bornin7ty2

CD speler, Receiver en Center op deze superspikes gezet.

VlisChris

Citaat van: LittleNinja op mei 25, 2008, 09:54:21

Batterij erop zetten, en dan met een multivoltmeter even meten welke kabel spanning geeft.
Ik was na mijn verbouwing bang dat ik mijn kabels gesloopt had nadat ik er laminaat over had liggen. Maar ontdekte op deze manier zonder problemen dat de kabels nog perfect waren ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

Dreambox DM800

Met Gemini 3.5 1080i HDTV via MGCAMD  ;D

M'n DB7000 mag de verkoop in
JBL PRX Power!

papaleo

Citaat van: Raphie op mei 25, 2008, 21:21:44
Dreambox DM800

Nice...de voorloper van de (wellicht nooit uitgekomen) 8000  ::)
Toch wel jammer...geen HDMI  :-\ ,maar ik zie dan wel weer bij de LNB 13/18V,dus zou deze box ook geschikt zijn voor een rotor  8) ?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raphie

wel HDMI  ;D
Kabel zit er zelfs bij  ;D zowel audio als video werkt prima ook op bijv Premiere HD  ;D
JBL PRX Power!

papaleo

Zeker met 'n verloopje DVI>>HDMI,want ik zie toch echt geen HDMI aan de achterzijde....

Waarom is deze box jouw keuze geworden en bv niet de Homecast of Topfield welke ook HD ontvangers zijn?
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

fikszo

Vandaag een marantz DV-7001 opgehaald

en tevens een Classe CDP-202 besteld, maar die wordt pas na mijn vakantie geleverd. heb ik wat om naar uit te kijken als ik terugkom...
MAC Mini I Classe CP-800 MKII I Classe CAM-400 mono's I Transparent MusicWave Ultra 5th Gen I Transparent MusicLink Ultra MM2 I B&W 803 D3

Raphie

Zit een kabel bij van DVI > HDMI (incl. HD Audio) ;)
beeldkwaliteit is super
formaat is lekker klein
afwerking is super

keuze lijkt me duidelijk:
- geen HDCP  ;D
- Gemini  ;D
- Gbox / MGcam  ;D

Zegt dit je niks, dan is een van de receivers die jij noemt ook prima  ;D
JBL PRX Power!

papaleo

Ofwel...PLi, E2 board of misschien wel ronaldd of OoZoon  >:D ;D meer smaken zijn er geloof ik niet...

edit;
afcourse...DVI >< HDCP  >:D

HTip

Citaat van: Raphie op mei 25, 2008, 21:21:44
Dreambox DM800

Je hebt de primeur 8)
Uitrusting klinkt goed :D
En natuurlijk Gemini!!

Als de HT klaar is, ga ik me daar ook weer eens mee bezig houden ::)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Citaat van: fikszo op mei 25, 2008, 22:57:29
Vandaag een marantz DV-7001 opgehaald

en tevens een Classe CDP-202 besteld, maar die wordt pas na mijn vakantie geleverd. heb ik wat om naar uit te kijken als ik terugkom...

Jij zit ook niet stil zeg. CDP-202 zeg damn  :o

Wuppy32

Afgelopen vrijdag de TViX HD-M6500A V2 en vandaag een Samsung 1TB HDD opgehaald  ;D

En nu maar hopen dat ik alles kan afspelen  8)

ACQUA

Een paar Kef Iq3 als vervanger van de Totem clone's... nu nog inspelen en nog nieuwe meubels voor de slaap/tvkamer en ik kan weer een tijdje voort...

ACQUA