Stereo set van Vergeerr72

Gestart door vergeerr72, februari 4, 2017, 11:51:32

Vorige topic - Volgende topic

vergeerr72

Ben je weer eens blij met een mooie verbetering in je set ontspoort de boel weer helemaal😢
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2/ Rhea, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL, Acrotec/Acrolink bekabeling, Labahua groundboxes, Audirvana, Synergistic Research zekeringen

L. Hoodman

Citaat van: mmuetst op mei 25, 2026, 22:10:27Dat mag zeker, maar is niet zo netjes in een topic van de belevenissen van een forum lid. Er is een debunker topic (heb ik zelf gestart) daar kun je een discussie (graag op een nette manier) starten hoe je over bepaalde producten denkt zonder dat je iemand ter discussie stelt in zijn eigen topic. En dat mag Joost ook  :D
ik stel niemand ter discussie hoe kom je daar bij. Ik begrijp het alleen niet dat er mensen zijn die daar aardig geld aan uitgeven niet. Maar ik laat dit maar verder met rust.

L. Hoodman

Citaat van: vergeerr72 op mei 25, 2026, 23:02:49Ben je weer eens blij met een mooie verbetering in je set ontspoort de boel weer helemaal😢
als dit al ontsporen is.
Maar ik heb gezegd wat ik denk en daar laat ik het bij.

mmuetst

Citaat van: L. Hoodman op mei 25, 2026, 22:58:29ik kwam dit onderwerp toevallig tegen en reageerde daarop, niet meer of minder. Maar het is goed zo.
Er is ruimte voor verschillende denkbeelden hier op het forum en dat is de kracht van dit forum. De eigen sets topics van forumleden gewoon respecteren. Een grapje of geintje mag altijd, maar probeer niemand te overtuigen. Ik heb dat zelf ook gedaan, niet oké. En soms ga ik zelf ook weer de fout in, maar wijs me daar gerust op, ben ook niet perfect  ;)
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

mmuetst

Citaat van: L. Hoodman op mei 25, 2026, 23:04:48ik stel niemand ter discussie hoe kom je daar bij. Ik begrijp het alleen niet dat er mensen zijn die daar aardig geld aan uitgeven niet. Maar ik laat dit maar verder met rust.
Chil, en lees mijn "denken als debunker" topic eens rustig met een lekker drankje.  ;)
Iedereen moet lekker zelf weten waar hij zijn geld aan uit geeft. En @vergeerr72 geniet gewoon van zijn hobby. En dat mag wat kosten. Zijn genot: onbetaalbaar, vergeet dat niet.
Geniet van Audio, maar betaal met mate, maar moet jij zeggen met je dure Mofi's die zeker lekker klinken.

RCD

Citaat van: mmuetst op mei 25, 2026, 23:20:35Er is ruimte voor verschillende denkbeelden hier op het forum en dat is de kracht van dit forum. De eigen sets topics van forumleden gewoon respecteren. Een grapje of geintje mag altijd, maar probeer niemand te overtuigen. Ik heb dat zelf ook gedaan, niet oké. En soms ga ik zelf ook weer de fout in, maar wijs me daar gerust op, ben ook niet perfect  ;)
De pot verwijt de ketel ;D

Rob

vergeerr72

Ah, dat zit er dus in zo'n groundbox.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2/ Rhea, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL, Acrotec/Acrolink bekabeling, Labahua groundboxes, Audirvana, Synergistic Research zekeringen

Spijkie

Citaat van: vergeerr72 op mei 28, 2026, 18:45:29Ah, dat zit er dus in zo'n groundbox.

Geen idee waar ik precies naar kijk maar als t werkt dan werkt t  :colgate:
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.