Algemeen AMAZON PRIME VIDEO ervaringen

Gestart door TopGun2010, december 20, 2016, 10:12:20

Vorige topic - Volgende topic

muzikant

Citaat van: TopGun2010 op januari  7, 2017, 23:46:36
Ik kan mijn nieuwe dmp-ub900 instellen op Duitse apps (geen Duitse interface), en dan heb ik bij Amazon wel een hele rij 4K titels!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
hallo,hoe hebt u de amazonvideo app.kunnen installeren op uw panasonic dmp-ub900,
wat ik ook probeer het lukt me niet op mijn dmp-ub704 om amazon prime video te installeren,
'k heb voorlopigde de amazon prime probeer versie

Hopjesvla

Huh, ze hebben niet eens een Apple TV app. Ff serieus, gelijk maar weer annuleren dat abbo.

TopGun2010

Amazon op de ub-900 is pas mogelijk als je bij de apps het land op Duitsland zet. App voor de AppleTV komt als het goed is dit jaar nog. Op Samsung werkt het prima.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

HereIsTom

Allemaal dure abonnementen en bij de één werkt dat niet en bij de ander dit niet.
Het lukt schijnbaar nog steeds niet om een platform alla Spotify op te zetten?  :crazy:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Hopjesvla

Citaat van: HereIsTom op november 24, 2017, 22:07:23
Allemaal dure abonnementen en bij de één werkt dat niet en bij de ander dit niet.
Het lukt schijnbaar nog steeds niet om een platform alla Spotify op te zetten?  :crazy:

Op zich is dat niet heel gek, rechten van muziek zijn wat makkelijker te verdelen aan de hand van luistercijfers dan van video content. Is wel heel jammer, ik zou met liefde 50 euro per maand betalen om over alle audio en video te beschikken die ik nu ook wel kijk en luister.. Maar goed, dat gaat nog wel even duren vrees ik.

Roeland

Citaat van: TopGun2010 op november 22, 2017, 20:04:46
Weer eens een abo genomen op Amazon om Mr Robot deel 3 te zien, wat voor melding krijg ik? Niet beschikbaar voor uw regio. Daar word ik nou niet goed van! In Duitsland gewoon te zien.

VPN nemen?
Nord VPN / IPvanish

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

muzikant

Citaat van: TopGun2010 op november 24, 2017, 21:07:07
Amazon op de ub-900 is pas mogelijk als je bij de apps het land op Duitsland zet. App voor de AppleTV komt als het goed is dit jaar nog. Op Samsung werkt het prima.
bedankt,
heb het geprobeerd,
het land op Duitsland gezet maar ik krijg de Engelstalige Amazon video en kan mijn abonnement niet hierop gebruiken,
wat doe ik verkeerd?
hoe kan ik de app. verwijderen om misschien opnieuw te proberen?

TopGun2010

Ben bang dat het wel klopt, je kunt niet alles bekijken maar wel veel. Zet anders eerst de app op jouw iPad oid en kijk wat je onder Prime kunt bekijken. Als het echt niet klopt kun je het land laten aanpassen door een mail te sturen naar Amazon. Maar er is geen NL deel. Ook bijna geen NL ondertiteling.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

muzikant

bedankt,
'k heb amazon video op mijn samsung UE65KS9500 tv en daar zijn er zoals je aangeeft Nederlandstalige ondertitels maar niet veel,
dat is geen probleem maar zoals gezegd op mijn Panasonic uhd speler lukt het me niet om deze app te installeren,
krijg dus de Engelstalige amazon video,
ps op mijn nvidiashield tv is het ook geen problem dus zal ik misschien deze moeten telkens meenemen naar mijn o zolder ingerichte ht room, 

TopGun2010

TopGun2010

pietnoeck

TopGun2010

Is er zeker maar loopt vast op de nieuwe atv app...

TopGun2010

papaleo

Citaat van: papaleo op januari  7, 2017, 10:34:20
Ja,die is wel in HDR en ziet er helemaal niet zo 'slecht' uit,moet ik zeggen...

Ik heb,voor ik het weer vergeet de trial periode maar alvast opgezegt....,kan altijd zo weer geactiveerd worden.
Destijds opgezegt nu maar weer eens proberen...loop nu alweer tegen een beperking op met de ATV 4K.....pffff nu weer geen 5.1 is beperkt tot 2.1 op deze manier is Primevideo (voor mij) wederom gedoemd te mislukken  :crazy:

En waar kan ik eigenlijk 4k/HDR content vinden daar?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Citaat van: papaleo op december 10, 2017, 11:38:39
Destijds opgezegt nu maar weer eens proberen...loop nu alweer tegen een beperking op met de ATV 4K.....pffff nu weer geen 5.1 is beperkt tot 2.1 op deze manier is Primevideo (voor mij) wederom gedoemd te mislukken  :crazy:

Huh? waarom maar 2.1?

TopGun2010

Mag aannemen dat er bij een update weer 5.1 beschikbaar is. Loopt nu best aardig op de atv.

millon

Dus als ik het goed begrijp weinig Nederlandse ondertiteling en weinig series.
Het nieuwe jaar komt er waarschijnlijk ook een gratis versie met reclame.

bigbro

Heb Amazon Prime nu ongeveer 1 jaar. Destijds genomen voor de Grand Tour. Voor andere films heb ik het geprobeerd maar ook hier weer, het beeld is erg donker. The man in the high castle lijkt zich alleen in de avond en nacht af te spelen. Ik betaal al maanden Euro 2,99 per maand. Zou graag een upgrade ervan zijn qua beeld. The Grand Tour ziet er alleen goed genoeg uit als ze de reportages laten zien. Zodra er beelden van de tent komen wordt het beeld een soort van korrelig en raken de kleuren overgesatureerd. Begin van al deze dingen te balen. Vermoed gauw weer terug te gaan naar normale tv(ondanks de reclame) en mijn fijne Blurayschijfjes. Laatste optie is een Apple tv 4K kopen.

TopGun2010

millon

Citaat van: bigbro op december 14, 2017, 11:41:43
Heb Amazon Prime nu ongeveer 1 jaar. Destijds genomen voor de Grand Tour. Voor andere films heb ik het geprobeerd maar ook hier weer, het beeld is erg donker. The man in the high castle lijkt zich alleen in de avond en nacht af te spelen. Ik betaal al maanden Euro 2,99 per maand. Zou graag een upgrade ervan zijn qua beeld. The Grand Tour ziet er alleen goed genoeg uit als ze de reportages laten zien. Zodra er beelden van de tent komen wordt het beeld een soort van korrelig en raken de kleuren overgesatureerd. Begin van al deze dingen te balen. Vermoed gauw weer terug te gaan naar normale tv(ondanks de reclame) en mijn fijne Blurayschijfjes. Laatste optie is een Apple tv 4K kopen.

Ik kijk het via Kodi en daar zijn de beelden in de tent ook minder scherp!

ppeter

Via de Shield tv en Kodi, kan ik al de content van Amazon Prime zien in 5.1 DD+.
Meestal ook met NL subs, alleen het nieuwe 2de seizoen van TGT nog geen subs beschikbaar (wel Engels). Het 1ste seizoen heb ik wel volledig kunnen kijken met NL subs.
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * B&W 606 S3 - B&W HTM6 S3 - B&W 607 S3 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * ATV 4K 2022 * iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro * Apple Watch Ultra *

Teejoo

Ik vind het echt opvallend hoeveel waarde mensen hier op het forum in de verschillende topics hechten aan NL subs.

Ik begrijp nog waarom je zeker bij sommige actiefilms subs wilt hebben omdat het soms wellicht niet helemaal te verstaan is. Maar wat is er mis met de Engelse subs, die er wel bijna altijd zijn?

Engels is toch zo zo ongeveer de 2e taal in Nederland qua verstaanbaarheid? We zijn in tegenstelling tot de Duitsers en Fransen tenminste niet het slachtoffer geworden van nasynchronisatie :)

Ik vind Engelse subs zelfs fijner omdat je dan 1:1 leest wat je hoort.

TopGun2010