Oppo UDP-203 UHD Blu-ray speler

Gestart door M, september 16, 2016, 10:59:22

« vorige - volgende »

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

road rebel

#925
USD-EURO, daar gaan we weer.

Lang lang geleden (ten tijde dat Goldman Sachs bovenaan alle hitparades stond en lang voordat er Mexicaanse metselaars werden aangenomen om een vage kopie van de Chinese Muur te bouwen in het chihuahua-woestijn) was de US-Euro koers zodanig interessant dat je met enig profijt van alles kon laten overbrengen.
Gezien de huidige koers, het gewicht en de omvang van 1 karton zal een Oppo UDP203 twv. 549USD niet ver van 800€ kosten aan jouw deur. (aanschaf VSA +transport binnen VSA+ transatlantisch cargovlucht + Invoerrecht + Nederlandse BTW + douane/inklaringsrechten).

Waarom betaal je dan geen 800€ in Nederland?
Wel, er blijft er nog een bepaald bedrag(je) over als marge voor de invoerder en eentje voor de verkoper. Iets met eten, kinderen, vrouw (of man), showroom, voorraad... highly overrated als je het me vraagt.  ::)

Doe je voordeel en bespaar de 50€ zou ik zeggen.
Maar geloof me, Amerikanen hebben een ander begrip van "wettelijke" garantie dan wij Europeanen (ik heb er onlangs nog een warrantyclaim bij twv. 59,500 USD ex. btw ) en een cargovlucht hanteert geen RyanAir prijzen.

Is de Oppo UDP203 een goede machine aan 549USD? Absoluut, hij kent geen concurrentie.
Is hij hier in Europa 2x een panasonic of 3x een Sony waard? Daar heb je deze topic voor!

:popcorn:

master30

Shipping is tegenwoordig erg duur ja, volgens mij ben je zeker 100$ aan verzenden kwijt.

Dus 549 en 100, is al 649, hier over 6% inklarings kosten = 687,84 dan nog 21% btw = 832,40
Koers dollar 14-02-2017 = 1,0574. (maar ik neem aan dat je met paypal gaat betalen, dan is de koers vaak wat minder gunstig)
Kom ik ongeveer op 789 euro uit.
Vaak komen er nog inklarings en administratie kosten bij van 15/ 20 euro.

Dus idd, je kan wel 50 euro besparen.
En lekker stressen, pakje lang onderweg, de douane gaat erin kijken etc.

Ik denk dat de restwaarde van de Oppo ook hoger blijft als van een Panasonic, Sony, Samsung etc.
Ook de support lijkt mij beter op langere termijn.

De benzine is overigens ook veel goedkoper in Amerika.

Mijn kennissen zijn afgelopen kerst naar New York geweest, die zeiden dat eten en drinken daar veel duurder was als hier, vooral het gezonde eten.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

fugazi_2009

#927
Een goed restaurant, zeker in New York, zal duur zijn. Ze zijn ook niet zo van subsidies, dus cultuur (theater, museum e.d.) is veel duurder dan bij ons.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

CineSmurf

Om toch nog even bij die importdiscussie te blijven. Ik ben binnenkort in de VS. Verzenden naar Texas is 18 dollar bij oppo, dus 567 dollar, incl versturen. Dat is 536 euro. Moet ik dan nog wat bij de douane betalen?
UHD is regio vrij toch? Voor blu ray kan ik mijn 93 houden of eventueel een regiofreekit erin stoppen (64 euro uit DK).

Twijfel is vooral of een panasonic UB900 niet net zo prima is. Voordeel is dat er netflix op zit (ik heb nu geen lekkere netflix bij de projector).
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Harry HT

Citaat van: road rebel op februari 14, 2017, 16:23:02
USD-EURO, daar gaan we weer.

Lang lang geleden (ten tijde dat Goldman Sachs bovenaan alle hitparades stond en lang voordat er Mexicaanse metselaars werden aangenomen om een vage kopie van de Chinese Muur te bouwen in het chihuahua-woestijn) was de US-Euro koers zodanig interessant dat je met enig profijt van alles kon laten overbrengen.
Gezien de huidige koers, het gewicht en de omvang van 1 karton zal een Oppo UDP203 twv. 549USD niet ver van 800€ kosten aan jouw deur. (aanschaf VSA +transport binnen VSA+ transatlantisch cargovlucht + Invoerrecht + Nederlandse BTW + douane/inklaringsrechten).

Waarom betaal je dan geen 800€ in Nederland?
Wel, er blijft er nog een bepaald bedrag(je) over als marge voor de invoerder en eentje voor de verkoper. Iets met eten, kinderen, vrouw (of man), showroom, voorraad... highly overrated als je het me vraagt.  ::)

Doe je voordeel en bespaar de 50€ zou ik zeggen.
Maar geloof me, Amerikanen hebben een ander begrip van "wettelijke" garantie dan wij Europeanen (ik heb er onlangs nog een warrantyclaim bij twv. 59,500USD ex. btw) en een cargovlucht hanteert geen RyanAir prijzen.
pfff. Ben onder de indruk, mooie post [emoji1306]

CitaatIs de Oppo UDP203 een goede machine aan 549USD? Absoluut, hij kent geen concurrentie.
Is hij hier in Europa 2x een panasonic of 3x een Sony waard? Daar heb je deze topic voor!

:popcorn:
[emoji41] ben benieuwd, ik blijf het topic volgen

Oppo komt toch uiteindelijk ook uit een Yoko fabriek (in opdracht van)? Net als de rest toch? Of worden ze in de usa gemaakt ?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

fugazi_2009

Citaat van: CineSmurf op februari 14, 2017, 17:41:20
Om toch nog even bij die importdiscussie te blijven. Ik ben binnenkort in de VS. Verzenden naar Texas is 18 dollar bij oppo, dus 567 dollar, incl versturen. Dat is 536 euro. Moet ik dan nog wat bij de douane betalen?
UHD is regio vrij toch? Voor blu ray kan ik mijn 93 houden of eventueel een regiofreekit erin stoppen (64 euro uit DK).

Twijfel is vooral of een panasonic UB900 niet net zo prima is. Voordeel is dat er netflix op zit (ik heb nu geen lekkere netflix bij de projector).

Strikt genomen moet je dan inderdaad invoerrechten betalen, zie:

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/reisbagage/vanuit_een_niet_eu_land/

Nu kan je hem in een grote koffer stoppen en op Schiphol met een stalen gezicht langs de douane jongens lopen, dat kan best werken. Overigens val je, mocht je toch moeten betalen, nog wel in het voordelige reizigerstarief omdat je onder de 700 euro blijft.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

CineSmurf

Hmm, net te duur dus, onder 430 winkelprijs is inportheffing vrij. Zou betekenen 2,5%+21% btw is 664 euro. Dan wordt de panasonic toch weer interessant.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Kjelt

Haha ik zie het al voor me, "die neem ik altijd mee op vakantie"  :tounge:

master30

Een goedkope weggooi speler erbij kopen misschien en dan stiekum de oppo erin doen?  :angel:
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Mazzie

Citaat van: road rebel op februari 14, 2017, 16:23:02
USD-EURO, daar gaan we weer.

*Knip* goed verhaal *knip*

:popcorn:
In dat verhaal lijk je er een beetje vanuit te gaan dat de transportkosten heel erg hoog zijn. Dat klopt bij individueel verzenden, niet bij grote aantallen in 1 keer. Al met al staat het niet in verhouding tot het grote prijsverschil. Zeker ook omdat er bij veel andere producten veel kleinere prijsverschillen hebben. Zal wel komen door de monopoliepositie van de importeur of zo.

Het is niet dat ik het Oppo niet gun, integendeel. Ze zouden veel meer verkopen en dus verdienen als de prijs meer in de buurt van die van de VS zou liggen.

Maar goed, ik hou al op. :pompom:

Fox

Omdat de prijsdiscussie telkens weer oplaait en men te lui is om te zoeken, even een C/P uit een andere post.

#######

Voor $549,00 staat de OPPO UDP 203 nog niet in een Amerikaanse huiskamer. Er moet namelijk nog de US variant worden betaalt van onze BTW (is per staat verschillend).
Ik hoop dat onderstaande uitleg e.e.a duidelijker maakt.

En hebben wij de alom bekende calculatie nu maar eens op de UHD 203 losgelaten.

Verkoop USA $549,00 + $ 50,00 (voor verzending) = $ 599,00 = (omgerekend met de gemiddelde koers is) € 570,00
Inklaring / voorschotkosten Minimaal €10,00 = € 580,00 + invoer rechten 13,8% = € 660,04 + BTW 21% = eindtotaal € 798,00

Hiervoor ontvang je een prachtige Amerikaanse Zone A regio 1 speler met Amerikaanse garantie ! hetgeen inderdaad € 51,00 bespaart.
Omdat de speler in Nederland € 849,00 kost met 2 jaar Nederlandse garantie

MAAR PAS OP

Om het ontstane probleem met de Amerikaanse speler met betrekking tot regios en zones op te vangen moet deze aangepast worden met een regio/zone modificatie, Kosten dezes rond de € 149,00

Samenvattend:

Is de totaal prijs via uw eigen import vanuit de USA voor de OPPO UHD 203 met Amerikaanse garantie en extra benodigde aangeschafte Multiregion/zone modificatie € 947,00
Zoek je daarintegen helemaal geen regiovrije speler dan ben je met import van een speler vanuit de USA dus € 98,00 duurder uit

CineSmurf

Geen spelt tussen te krijgen. Ik kan me voorstellen dat de Nederlandse importeur op deze manier zijn prijs voor de Nederlandse markt heeft bepaald. Alternatief is deze speler zelf importeren.

Wordt natuurlijk wel anders als je:
- Speler zelf kan meenemen (scheelt 50 euro bezorgkosten en 10 euro inklaren)
- Je in de VS de speler on-line besteld. On-line betaal je nog steeds geen BTW in de VS
- Je de Deense regiochip koopt (64 euro incl. bezorgen)

Of gewoon een UB900 koopt, dan heb je ook nog Netflix, geen SACD. Gek genoeg zijn de prijzen voor de oppo en de panasonic in de VS ongeveer omgekeerd tov Europa.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

road rebel

#937
Ik ken nog wel merken die hun transatlantisch transport duur laten uitbetalen (Anthem, Velodyne, JL Audio, Emotiva, Bose, Sonos).

Niet elke firma heeft een Europese antenne met bijhorende Iers-Luxemburgs-Nederlandse belastingsontuduikoptimalisatie regime.

GH

Citaat van: Fox op februari 15, 2017, 12:44:23
Voor $549,00 staat de OPPO UDP 203 nog niet in een Amerikaanse huiskamer. Er moet namelijk nog de US variant worden betaalt van onze BTW (is per staat verschillend).

En nu een ander, net zo reeël plaatje.

Je bestelt bij oppo en verzend voor $18 naar elke ander staat en je betaalt geen sales tax omdat Oppo in die andere staten geen locaties heeft. En je stop de speler in  je handbagage of je koffer en je loopt zonder iets te betalen Schiphol uit. 95% kans dat het zo gaat werken en je hebt een speler voor een fractie van de prijs hier, die gewoon (ondanks al je bangmakerij) gewoon jaren probleemloos speelt.

Dat is in ieder geval mijn ervaring met de laatste 3 modellen. Enige eis is dat je een reisje naar de VS hebt gepland. Kleine kans dat je hier aangehouden wordt en moet betalen, iedereen moet zelf weten of je dat wilt maar als je toch in de VS bent een serieuze optie.

Mazzie

Ik neem aan dat ie z'n post nogal gechargeerd heeft geplaatst. Zelfs al laat je hem versturen via een http://usa2you.nl/ of zo en hij wordt eruit gepikt dan ben je nog goedkoper uit dan die 849,- na het regiovrij maken.

En anders heb je nog de UK. Daar hoef je voorlopig nog geen btw te betalen. Is gelijk goed kwa regio..

Maar ik begrijp dat kritisch naar een prijs kijken hier niet zo wordt gewaardeerd  ;)

fugazi_2009

Citaat van: Mazzie op februari 15, 2017, 19:44:53
Ik neem aan dat ie z'n post nogal gechargeerd heeft geplaatst. Zelfs al laat je hem versturen via een http://usa2you.nl/ of zo en hij wordt eruit gepikt dan ben je nog goedkoper uit dan die 849,- na het regiovrij maken.

En anders heb je nog de UK. Daar hoef je voorlopig nog geen btw te betalen. Is gelijk goed kwa regio..

Maar ik begrijp dat kritisch naar een prijs kijken hier niet zo wordt gewaardeerd  ;)

Heb je recent nog wel eens naar de koers van de pond gekeken? En dan nog shippen van de UK naar hier, gaat uiteindelijk ook niet veel voordeel opleveren.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

RobertVanWoerden

Citaat van: Mazzie op februari 15, 2017, 19:44:53
Ik neem aan dat ie z'n post nogal gechargeerd heeft geplaatst. Zelfs al laat je hem versturen via een http://usa2you.nl/ of zo en hij wordt eruit gepikt dan ben je nog goedkoper uit dan die 849,- na het regiovrij maken.

En anders heb je nog de UK. Daar hoef je voorlopig nog geen btw te betalen. Is gelijk goed kwa regio..

Maar ik begrijp dat kritisch naar een prijs kijken hier niet zo wordt gewaardeerd  ;)
Als je de Oppo fysiek in de UK koopt, betaal ke UK BTW. Als je hem via een webwinkel koopt zal, als het goed is, de webwinkel NL BTW aanrekenen. Je hoeft echter geen importheffin te betalen. Als de UK straks uit de EU stapt, dan zal de situatie anders worden.

road rebel

#942
Dat is niet waar.

Als je als niet-btw-belastingplichtige een toestel aankoopt voor privé doeleinden in een ander EU-lidstaat dan ben je -als consument- BTW verschuldigd in het land van aanschaf. (bron)

Waar jij het over hebt is ofwel intracommunautaire handel tussen btw-belastingsplichtigen, ofwel bij elektronische diensten,  waar de BTW onbestaande is respectievelijk in het land van de afnemer verschuldigd is.


Dat sommigen hier opperen dat je door illegale handelingen goedkoper aan een (UHD)BluRay speler kunt geraken is niet echt een 1:1 vergelijk. Je kan ook trachten in te breken in een winkel en dan heb je die -bijna- gratis (min de aanschafprijs van een bivakmuts en een koevoet). Het is maar welk risico je wilt nemen om BTW te ontduiken. Dan kan je evengoed naar een invoerder rechtstreeks rijden met een aantal groene, gele of paarse vriendjes en vragen om de speciale-21%-vrijdag-avond-goede-klanten-korting.


USA2You en andere shipping forwarders, het kan super goed lopen, of -zoals mijn aanschaf van een subwoofer vorige zomer- er ontstaat schade en dan mag je maanden procederen voor enige compensatie. Owee als je de goede waarde toen niet aangegeven hebt, dan ben je geld kwijt zonder iets. Opnieuw, dit is een risico die iedereen voor zichzelf moet uitmaken, maar je kan dat moeilijk vergelijken met een product die je rechtstreeks bestelt vanuit jouw luie zetel waarbij je 14dgn bedenktijd krijgt en 2 jaar zonder zorgen. En advies als er eens iets niet lukt. En wat extra korting als je jouw aanschaf niet tot een speler beperkt.

UK is een veiligere mogelijkheid. Bij hifix betaal je 649GBP + 15.95GBP verzendkosten. Met de huidige koers (1 GBP = 1.17653 EUR) betaal je 782€ + overhead (ik geef de flat rate, jouw bank gebruikt een iets andere koers waarbij je waarschijnlijk tussen de 790€ en 800€ toekomt, bij PayPal is het nog iets minder voordelig).

blue-eyes

#943
Ik kan er niet bij dat mensen voor ogenschijnlijk een paar tientjes een aantal potentiële risico's willen aanvaarden. Een aantal mensen heeft al voorgerekend dat het niet om extreme verschillen gaat....
En dan straks gaan zeuren dat een NL bedrijf hun niet wil helpen..... Tja.
En zoals road rebel zegt, belasting ontduiking :D

Gun ook de NL handelaar wat, die paar tientjes vind ik een farce. Als je een BD speler (= luxe) gaat kopen, en sterker nog, richting de 1000 euro heb je blijkbaar geld genoeg.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

papaleo

Citaat van: Blue-Eyes op februari 16, 2017, 10:52:09
Ik kan er niet bij dat mensen voor ogenschijnlijk een paar tientjes minder betalen een potentieel als risico willen aanvaarden.
En dan straks gaan zeuren dat een NL bedrijf hun niet wil helpen..... Tja.

Gun ook de NL handelaar wat, die paar tientjes vind ik een farce. Als je een BD speler (= luxe) gaat kopen, en sterker nog, richting de 1000 euro heb je blijkbaar geld genoeg.

+1

Mocht je het geld op dat moment toch niet hebben,paar dan gewoon ietsje langer...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

CineSmurf

Is inderdaad wel duidelijk dat de grootste klap bij invoerrechten/btw ligt. Als je 'm zelf meeneemt heb het reizigerstarief van 7,5% invoerheffing ipv 13,8%, maar vooral de BTW hakt erin.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

dream1

Nieuwe beta versie is al een paar dagen uit

Product Support
OPPO UDP-203 4K UHD Blu-ray Disc Player Firmware Update
Release Information
Release date: February 17, 2017.
Category: Latest Public Beta Test Release

Main Version: UDP20X-38-0215B
Loader Version: TF0029
MCU Version: MCU203-01-1118
How to Get the Public Beta Firmware Upgrade:
There are two easy ways to upgrade your player's firmware.
1. USB Thumb Drive - Use your computer and a USB thumb drive.
2. Firmware Upgrade Disc - Use your computer to make a firmware upgrade disc.
Warning: Although firmware upgrade is an easy and usually trouble-free process, it is important to ensure that the power supply to the player is stable, and the upgrade process is not interrupted. A failed firmware upgrade can render the player unusable.
This release is still a beta test version, not an official release. Use it only if you would like to experiment with the new features and improvements. There is a very small chance of the new features and improvements not working properly. If that happens, please report any issue to us.

Release Notes:

This release is for the OPPO UDP-203 4K UHD Blu-ray Disc Player.
Special Notice:
Once this Public Beta firmware is installed on the player, you can revert back to the previous Official release via a USB thumb drive. There will be no issues upgrading to any future official or beta firmware release.

Comparing to the current Official release version UDP20X-33-1229, the major changes included in this version are:
Added the "Target Luminance" setting under HDR Settings to allow tweaking of the HDR to SDR conversion.
Added the RS-232 command "QHS" for querying the HDR playback status.
Added support for the HEVC 6.0 and 6.1 profile levels.
Improved the experimental "Strip Metadata" feature.
Improved stability when playing music from DLNA servers.
Improved compatibility with exFAT formatted hard drives over 2TB in capacity.
Resolved a stuttering playback issue with 3D titles.
Resolved an audio dropout issue with UHD title "Deepwater Horizon".
Resolved a playback issue with UHD title "Star Trek Into Darkness".
Revised the VFD text during a firmware upgrade that allows customers to upgrade the firmware without connecting a display.
General disc compatibility improvements based on recent and upcoming UHD Blu-ray releases as well as user-submitted disc samples.
All features and improvements of the previous firmware are also included in this version.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

master30

Added support for the HEVC 6.0 and 6.1 profile levels

Dat is wel cool.
Ik dacht dat dat hardware matig beperkt was tot hvec 5.2, maar dus toch met software op te lossen  ;D
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

fugazi_2009

Citaat van: master30 op februari 19, 2017, 19:35:43
Added support for the HEVC 6.0 and 6.1 profile levels

Dat is wel cool.
Ik dacht dat dat hardware matig beperkt was tot hvec 5.2, maar dus toch met software op te lossen  ;D

Ja, en hadden ze daar eerst ook niet van aangegeven dat dat niet echt prio had voor Oppo? Toch nog best snel opgelost dan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

dream1

Citaat van: fugazi_2009 op februari 19, 2017, 21:08:05
Ja, en hadden ze daar eerst ook niet van aangegeven dat dat niet echt prio had voor Oppo? Toch nog best snel opgelost dan.

Inderdaad ben benieuwd of hij nu wel de bestanden afspeelt.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk