XP pro English en Dutch spellcheck...

Gestart door SiR-ROUND, mei 30, 2002, 11:52:33

Vorige topic - Volgende topic

SiR-ROUND

Hallo lui,

Ik weet dat er in het begin bij het uitkomen van XP een truukje was met files van W2000 om Nederlandse spellingscheck te kunnen doen...

Ik weet alleen niet meer hoe of wat...

Aangezien ik nu druk bezig ben met sollicitatiebrieven heb ik het nu eindelijk nodig...

Iemand een idee?

DD2

landinstellingen...??  kweeniet.. volgens mij toch echt de languagepack  / nederlandse office!!  andersom werkt wel  dit niet denk ik..

SiR-ROUND

Het is mogelijk om met een Engelse versie een dutch spellcheck te kunnen doen en dat is ook logisch...

Alleen heb ik de eerste release van XP Pro English en dat was nog niet helemaal compleet zeg maar...

Enne don't tell Bill...

8)

dick

CiteerHee, even iets anders, jullie hebben er wel verstand van...

Ik heb een topic gepost: Deze dus...

Weten jullie iets?
uhhhhhhhhhh..

Word? Ik gebruik altijd engels versies als ik ergens een vreselijke hekel aan heb, dan zijn het wel Nederlandse versies! (hoewel het best komisch is om te zien hoe grappig er soms vertaalt wordt) In ieder geval, ik gebruik gewoon de Engelse versie van Word en heb hier de 'proofing tools' op geinstalleerd en klaar.. Je kan dan zelfs in Arabië gaan solliciteren...Moet je alleen wel cursus Arabisch volgen..Bedoel je dit ongeveer ? ? Of heb ik het verkeerd begrepen..

GrtX

J.A.F._Doorhof

Je moet een language pack installeren, wat er waarschijnlijk de eerste keer is gebeurt is dat je een upgrade van NL naar EN hebt gedaan vaak willen dan de NL language check blijven werken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

dick

Maar als je office applicaties gebruikt, dan zul je toch de proofing tools moeten installeren.. Tenzij de heren/dames van Microsoft dit hebben veranderd in XP. (ik probeer zo min mogelijk met XP te werken.. en JA ik weet dat er VEEL mensen zijn die deze teletubie variant van windows wel fijn vinden) Maar aangezien Bill graag nog een stuivertje meer wilt verdienen, zal dat welniet...

J.A.F._Doorhof

Gebruik alleen maar XP op dit moment, maar dan inderdaad wel zonder de Playskool enhancements.

De proofings moeten inderdaad LOS geinstalleerd worden per pakket.

MvrGr.
Frank
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

En hoe kome we er aan?

Maar in ieder geval alvast bedankt!

J.A.F._Doorhof

Als het goed is zitten die bij het pakket meegeleverd, en bij de installatie kun je kiezen voor de taal woordenboeken (tenminste bij Office).

MvrGr.
Frank
Custom installer

SiR-ROUND

Ik weet niet of dit het geval is bij minder legale eerste versies...

Maar bedankt, ik ga even kijken...

dick

tsja, op dit forum moet ik natuurlijk roepen dat je naar de winkel moet rennen om daar de proofing tools (los) te kopen..

Gebruik je office XP of office 2000??

J.A.F._Doorhof

We hoeven niets te roepen.
Alleen het aansporen tot illegale praktijken wordt wel hard tegen op getreden, helpen lijkt me geen probleem.

MvrGr.
Frank
Custom installer

SiR-ROUND

Het is XP Pro...

En er zit volgens mij Office XP geintegreerd in...

Enne Bill is blij want ik beta-test het even voor hem(ik heb alleen de report error popups maar even uitgezet)

J.A.F._Doorhof

Hummm,
Office XP geïntregeerd, da's wel een HEEL speciale versie, en dan zou ik het inderdaad niet weten. Bij de NL office zit een NL woordenboek.

MvrGr.
Frank
Custom installer

dick

LOL waarschijnlijk moest je zovaak bugs melden, dat onze vriendelijke Bill je maar heeft gevraagd om ermee te stoppen... ;D Maar ik heb helaas niets van Office XP, ik denk dat office 2000 spullen hier niet op werken.. Anders had ik je misschien kunnen helpen..ssssstt we zijn natuuuuuurlijk niet over minder legale praktijken aan het discuseren..

SiR-ROUND

De collega van wie ik XP heb gekregen vond het ook al raar dat Office er al in zat...

???

Spooky...

Bill's revenge?

dick

Bills revenge zou je geld moeten kosten, nu levert hij je gratis office.. Goed toch? misschien Sir's revenge??
Ik zal 'ns kijken wat ik voor je kan doen..Moet toch wel aan te komen zijn lijkt me. (ken nogwel wat mensen)

dick

oja, voor het geval dat Bills vrienden dit forum ook lezen (tuurlijk doen ze dat) we hebben het hier uiteraaaaard over legale versies ;D

SiR-ROUND

Legale betatester...

En ik beveel XP aan, wat wil je nog meer?

Bedankt zover guys...

Tis voor een goed doel, werk in Noordbroek en omgeving...

SiR-ROUND

J.A.F._Doorhof

Mooi,

Handig dat je direct de link even erbij zet, mischien handig voor andere mensen met dit probleem.

MvrGr.
Frank
Custom installer

dick

Is dit gratis

Bill en gratis? Dat kan niet waar zijn, of is dit een alternatieve site?? hoe dan ook, handige link om te bewaren..

Grtx

SiR-ROUND

Frank anytime...

Het is niet 1,2,3 te vinden dus is het inderdaad een fijn linkje...

In principe misbruik je dus de dictionaryfilez van W2000 met een aangepaste proofing tools...

Ik snap nog steeds niet dat het hele office pakket er in zit, maar blij ben ik er wel mee...

;D

Proofing tools gratis? Nee joh, kost vast wel een eurotje of 50... Het schrikbarende is dat het een programmaatje is van enkele bytes...

En ik kreeg niet alleen "Dutch" erbij, maar een hele rits talen...

Wat overigens wel heel erg prettig is is dat Word2002 automatisch de taal ontdekt...

8)

Case closed...