Finding Nemo

Gestart door Rick-DTS, maart 28, 2004, 21:20:31

Vorige topic - Volgende topic

Rick-DTS

Bij Albert Heijn € 19,99
Echter als je 1000 airmiles inlevert dan betaal je slechts :

€ 9,99 O0

Sullivan

Vanaf wanneer? En welke versie is dit?

mvg,
Frank

Oracle

Da's niet duur.... :)

Groet,
Mark

Oracle

Voor de mensen die beschikken over een Makro-pasje: bij aankoop van 2 dozen Sunil, kosttie 10,- ex btw (is 11,50 of zo)...  :P  ;D

Of is dit weer zo'n koppelverkoop die eigenlijk niet mag?

Groet,
Mark

Sullivan

Net gehaald bij AH. Inderdaad 9,99 (met 1000 AirMiles) en de 2 disc versie en niet 1 of andere vage versie (b.v. 4:3, geen engels, etc).

mvg,
Frank

Vlearmoes

Nu al??
gaat toch woensdag pas in?
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Sullivan

Citaat van: Vlearmoes op maart 29, 2004, 15:19:53
Nu al??
gaat toch woensdag pas in?

Dacht ik ook, maar ik heb hem toch echt. Van leest schijnt hem ook al te hebben, maar is uitverkocht (of dat zeggen ze tot woensdag).

mvg,
Frank

Vlearmoes

Ben ook bezitter geworden voor 9.99  :o ;D ;D

woensdag ook nog even voor Looney Toons Back in Action naar de AH

en Shrek 2 is bijna binnen, dus weer volop kijkplezier  :D
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

PaulB.

Citaat van: Vlearmoes op maart 29, 2004, 16:34:00
....en Shrek 2 is bijna binnen, dus weer volop kijkplezier  :D
??? Das wel HEEL snel ???

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

mrmilksop84

gister gehaald bij mm zwolle 14,99 :D

tan1415

JürgenW

Dank voor de tip; vanochtend bij AH gekocht.
Jürgen

Starred

Ben ook maar eventjes mijn 'boodschapje' gaan doen bij AH  O0

Harry HT

Citaat van: tan1415 op maart 30, 2004, 21:56:30
MM r'dam....9,99
Tijdens de lunchpauze heb ik er 1 gekocht, voor de prijs van 8,95.  8)
Alleen heb ik met dat mooie weer te lang in de rij voor de kassa's gestaan. :-\

Ik had 1 van de laaste van een voorraad van 1500, morgen om 9.30 uur hebben ze erweer 500.  :)

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Starred

Mooie kwaliteit trouwens deze DVD

Oracle

Citaat van: Harry HT op april  1, 2004, 13:57:10
Tijdens de lunchpauze heb ik er 1 gekocht, voor de prijs van 8,95.  8)
Alleen heb ik met dat mooie weer te lang in de rij voor de kassa's gestaan. :-\

Toch legt de MM hier een hoop geld op toe, als je het mij vraagt. Leuk voor de consument, maar feitelijk worden hier dvd's onder de inkoopprijs verkocht. En dat enkel om mensen de winkel in te lokken...

Even kijken of het werkt: hoeveel mensen stonden er met aleen een dvd van Nemo onder de arm, en hoeveel mensen hadden ook nog iets anders gekocht?

Groet,
Mark

Harry HT

Citaat van: Mark Lemmens op april  1, 2004, 23:10:27
Even kijken of het werkt: hoeveel mensen stonden er met aleen een dvd van Nemo onder de arm, en hoeveel mensen hadden ook nog iets anders gekocht?
Veel mensen hadden die laastste dvd van de Matrix erbij, ook voor weinig.
Ik had de cd van blink 182(Enama of the state) erbij voor bijna 18 euro, was een kado voor m'n oudste neefje(16j). Inderdaad je bent snel geneigd om nog wat te kopen in zo'n mega store.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

win

Wat is de MM? Adres?  ;)

bmateijsen

Ik denk dat ie de Mediamarkt bedoeld..

Groet Bjorn

Harry HT

Citaat van: bmateijsen op april  2, 2004, 08:01:39
Ik denk dat ie de Mediamarkt bedoeld..
Ik hoorde net van een collega dat ze zaterdag pas weer nieuwe voorraad hebben voor de prijs van 15 euro

Jammerrrrr...
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Oracle

Citaat van: Harry HT op april  2, 2004, 01:57:49
Veel mensen hadden die laastste dvd van de Matrix erbij, ook voor weinig.
Ik had de cd van blink 182(Enama of the state) erbij voor bijna 18 euro, was een kado voor m'n oudste neefje(16j). Inderdaad je bent snel geneigd om nog wat te kopen in zo'n mega store.

Gegroet,

Harry

Dan werkt het dus toch. Een lokkertje om ze binnen te krijgen, en dan heeft iedereen toch het gevoel veel bespaard te hebben. Dus kan er nog best iets leuks bij, waar je eigenlijk niet voor kwam, maar waar wel op verdiend wordt...  :)

Groet,
Mark