Geen beeld op twee van de 7 HDMI ingangen Marantz 5009

Gestart door juiced01, februari 18, 2016, 23:13:45

Vorige topic - Volgende topic

juiced01

Sinds vanavond een raar probleem! Ik heb al mijn HDMI apparatuur op de Marantz SR5009 aangesloten. Alles werkte altijd prima! 1 HDMI kabel naar de TV en de bronnen switch ik via de Marantz.

Sinds vanavond krijg ik echter geen beeld meer op twee van de kanalen: Op BluRay en op TV/Sat blijft het beeld zwart. Normaal gesproken, als het apparaat uit staat, wordt het Marantz logo getoond als je de ingang kiest (bijvoorbeeld TV, maar de Ziggo Horizon box staat nog uit). Het lijkt er dus op dat de receiver wel 'ziet' dat het apparaat aan staat, maar geen beeld geeft, of zo. Of dat de receiver helemaal geen beeld geeft, ook geen logo, en helmaal niks doet op deze twee kanalen. Als ik de kabel in een andere ingang doe, krijg ik wel beeld. Het ligt dus niet aan de TV box of de BluRay speler.

Wat zijn de stappen die ik het beste kan ondernemen? Een reset van de receiver? Bepaalde volgorde proberen? Aan de aangesloten apparatuur lijkt het in ieder geval niet te liggen. Ook als ik een nieuw apparaat aansluit op die twee poorten, werkt het niet (Ik had even een Raspberry Pi computertje geprobeerd die ook prima werkt).

Groet,
Joost