Windows 10 Paragon boot restore hal.dll

Gestart door Sk, januari 16, 2016, 10:26:33

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sk

Hallo,

Wegens een verkeerde handeling op mijn Windows PC wilde mijn hij niet meer booten (blue screen) Ik heb vervolgens een schone installatie gestart en wilde met Paragon een backup terug plaatsen van twee maanden terug. De restore ging goed maar tijdens het booten krijg ik de foutmelding Windows-hoofdmap>\system32\hal.dll kan niet gevonden of is beschadigd

Het lijkt erop dat hij de Windows installatie niet ziet. Bootvolgorde gecontroleerd en deze staat goed. Mis ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt!

Groet,
Sk
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

Weer een schone installatie + paragon erop gezet. Tijdens de restore wizard heb ik een keuze tussen Basic MBR Hard Disk 0 type: Virtual Hard Disk Drive of Local Disk Primary met als filesystem NTFS. Bij het selecteren van de eerste kreeg ik de melding "Delete bootable partition" hier op "ja" geklikt anders kun je niet verder. Hierbij ben ik er van uitgegaan dat de restore de schijf weer bootable maakt. Heb nu voor de andere gekozen en op dit moment loopt de restore.. Fingers crossed :)
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

De restore knalde er bij 95% uit over de cdrom.sys. Nogmaals geprobeerd en weer fout over cdrom.sys. Weer schone installatie gestart en een oudere backup terug gezet, dit ging goed. Systeem draait weer goed :)
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9