Netspanningsvoedingen AC->DC voor audio toepassingen

Gestart door Kingpin, december 6, 2015, 11:31:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fred Mulder

Om te delen, de nieuwe USB standaard (USB 3.1 gen2) kan tot 100W (20V/5A) aan  :blink:
Voor meer info: http://nl.hardware.info/reviews/6480/5/achtergrond-alles-over-usb-31-type-c-en-thunderbolt-3-sneller-opladen

Ben benieuwd of hierdoor interessante mogelijkheden ontstaan voor de streamers en DAC's: straks een streamer (met één puike voeding) die direct de DAC van spanning voorziet??

Kjelt

Citaat van: Fred Mulder op februari  8, 2016, 14:54:59
Om te delen, de nieuwe USB standaard (USB 3.1 gen2) kan tot 100W (20V/5A) aan  :blink:
Voor meer info: http://nl.hardware.info/reviews/6480/5/achtergrond-alles-over-usb-31-type-c-en-thunderbolt-3-sneller-opladen
Ben benieuwd of hierdoor interessante mogelijkheden ontstaan voor de streamers en DAC's: straks een streamer (met één puike voeding) die direct de DAC van spanning voorziet??
Zou nu al via PoE kunnen, dan heb je een veel hogere spanning en lagere stroom.

YamahaRXV

Citaat van: Hartox op januari  4, 2016, 08:26:47
Ah, mooi ik heb er ook 1 gereserveerd. Duurt niet lang meer gelukkig :)

En, inmiddels al binnen...?  ::)

Ik verwacht die van mij volgende week nu eindelijk binnen te krijgen. Heb er een aantal keren vanaf willen zien door de vele beloftes van Larry die maar niet waargemaakt werden, maar de HD-Plex 100W biedt gewoon te veel mooie mogelijkheden om hem niet aan te schaffen.
Er is eindelijk voorraad in Hamburg en Larry heeft mij beloofd om binnen 24 uur na de order binnen te hebben gekregen te kunnen verzenden.

Met de komst van de HD-Plex 100W LPS kan ik het aantal losse nu aanwezige lineaire voedingen sterk reduceren.
Zo zal het moederboard van mijn recent opgebouwde PC audio streamer met passieve koeling gaan profiteren van de 19 volt aansluiting, de Uptone Audio REGEN van 7,5 volt middels de verstelbare voltage output, en mijn D-Link netwerkswitch van de 5 volt aansluiting.
De USB-C (5 volt) aansluiting die de 100W ook nog heeft zal benut gaan worden voor de voeding van de SSD waarop de OS staat.

Ben erg benieuwd wat de 100W gaat brengen want de fanless PC audio streamer speelt al ontzettend mooi nu met Roon Labs als puur musicserver, en Fidelizer Audio Pro versie 7.0 en JPlay als klankmatige optimalizers.
Roon Labs is een mooi programma als pure music server, maar de audio output via Fidelizer Pro en JPlay speelt klankmatig toch echt wel op een hoger niveau....
Vooral Fidelizer Audio Pro 7.0 is echt top te noemen, bizar te noemen wat deze versie t.o.v. de vorige laat horen aan verbetering  :music:





Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Roeland

Ervaringen hier zijn goed.

Mijn Nuc met HD-Plex 100W LPS speelt even schoon als mijn Shanling cd-speler via coax uit. Misschien zelfs iets vloeiender in geluid, maar dat is muggenzifterij.


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

Citaat van: YamahaRXV op maart 13, 2016, 18:47:09
Nee, is een Mini Dissipante case van Modushop  ;)
mooie kasten, zal niet goedkoop zijn geweest met grafeerwerk, of doe je dat zelf?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Hartox

Ja, heb de voeding inmiddels ontvangen.. Is uiteindelijk rechtstreeks uit China verstuurd (de invoerkosten heb ik vergoed gekregen). Ik heb mijn HTPC in een Streacom FC5 Alpha behuizing gezet + de 250 Watt DC-DC converter van HDplex. Ook meteen maar een SoTM PCI-e usb kaartje erbij gekocht. De 19v zit op de DC-DC converter, de variabele uitgang op de SoTM kaart en 1 van de 5v uitgangen rechtstreeks op de SSD.
Ik heb de eerste weken Lubuntu er op gezet en als player Kodi gebruikt. Wat meteen opviel is dat het geluid veel droger was geworden en veel krachtiger uit de speakers kwam. Maar tegelijk was het behoorlijk kil. Omdat Alpha Audio zit ook omschreef heb ik er van de week maar even Windows 10 er op gezet.

http://www.alpha-audio.nl/2016/02/workshop-ultieme-audio-pc-deel-3-software/

Vergelijken blijft lastig, maar ik heb wel het idee dat het wat anders klinkt. Maar het zijn details, over het algemeen komt er een mooi gedetailleerd geluid uit met een strakke (droge, niet dreunende) bas.

De 12v uitgang wordt gebruikt om mijn phono versterker te voeden. Kortom ben blij met de voeding.

YamahaRXV

Citaat van: Hartox op maart 14, 2016, 09:00:22
Ja, heb de voeding inmiddels ontvangen.. Is uiteindelijk rechtstreeks uit China verstuurd (de invoerkosten heb ik vergoed gekregen). Ik heb mijn HTPC in een Streacom FC5 Alpha behuizing gezet + de 250 Watt DC-DC converter van HDplex. Ook meteen maar een SoTM PCI-e usb kaartje erbij gekocht. De 19v zit op de DC-DC converter, de variabele uitgang op de SoTM kaart en 1 van de 5v uitgangen rechtstreeks op de SSD.
Ik heb de eerste weken Lubuntu er op gezet en als player Kodi gebruikt. Wat meteen opviel is dat het geluid veel droger was geworden en veel krachtiger uit de speakers kwam. Maar tegelijk was het behoorlijk kil. Omdat Alpha Audio zit ook omschreef heb ik er van de week maar even Windows 10 er op gezet.

http://www.alpha-audio.nl/2016/02/workshop-ultieme-audio-pc-deel-3-software/



Vergelijken blijft lastig, maar ik heb wel het idee dat het wat anders klinkt. Maar het zijn details, over het algemeen komt er een mooi gedetailleerd geluid uit met een strakke (droge, niet dreunende) bas.

De 12v uitgang wordt gebruikt om mijn phono versterker te voeden. Kortom ben blij met de voeding.

Positieve berichtgevingen, en mooie componenten ook die je hebt toegepast in je Streacom behuizing  :thumbs-up:

De HDPlex 250W HiFi DC ATX heb ik inmiddels ook in bestelling staan bij Larry voor een nieuw PC audio streamer project waar ik binnenkort mee ga beginnen.
Als behuizing ga ik ook de Streacom FC5 B Alpha gebruiken (voor mij nog steeds één van de mooiste en beste behuizingen).
Moederboard zal de Gigabyte GA-H97N gaan worden met Intel i7 6700 T processor (relatief weinig vermogen en warmte afgifte), Corsair Vengeance 16 GB RAM geheugen, verder de HDPlex 250W HiFi DC ATX, een SOtM tx USB module, en een Samsung 850 Pro SSD waar enkel de OS (Windows 10), Roon Labs (enkel als musicserver), Fidelizer Audio Pro 7.0 en waarschijnlijk JPLAY op worden geïnstalleerd.
Met JPLAY ben ik geruime tijd aan het testen geweest met de huidige streaming set up en heb daar eerlijk gezegd toch wat mixed feelings bij v.w.b. het klankmatige. JPLAY in actieve modus (via de ASIO USB) laat vooral een toename van ruimtelijkheid en diepte horen bovenop de al erg goed klinkende Fidelizer Audio Pro 7.0 maar klinkt naar mijn bevindingen daarentegen ook wat afstandelijker, cleaner, kortom minder ''muzikaal''.

De HDPlex 100W is onderweg nu vanuit Hamburg en verwacht ik eind van deze week binnen te krijgen. Vooralsnog zal hij het Asus thin client moederboard gaan voeden via de 19 volt uitgang en zal ik de variabele uitgang gaan gebruiken voor de voeding van de Uptone Audio REGEN USB.
Als de andere PC audio streamer gereed is gaat de 19 volt op de HDPlex 250W HiFi DC ATX en de variabele uitgang op de SoTM tx USB module.
Ik verwacht met de SOtM tx USB module eigenlijk dat de Uptone Audio REGEN USB niet veel meer zal toevoegen en waarschijnlijk overbodig gaat worden.
De 5 volt uitgang zal mijn D-Link switch gaan voeden welke nu gevoed wordt door batterijvoeding en een zeer mooie klankmatige performance laat horen t.o.v. de standaard geschakelde voeding en zelfs een andere lineaire 5 volt voeding die ik hier nog heb liggen.





Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Hartox

Mooi verhaal, we zitten idd behoorlijk op hetzelfde pad qua componenten. Ik ben ook niet van plan om er nog iets tussen te zetten. Mijn dac heeft geen 5v via USB nodig, die staat op de SoTM kaart ook uit en is als het goed is al galvanisch geïsoleerd. Maar ben toch ook wel benieuwd wat jouw resultaten zijn strax
.

YamahaRXV

Citaat van: Hartox op maart 15, 2016, 19:37:46
Mooi verhaal, we zitten idd behoorlijk op hetzelfde pad qua componenten. Ik ben ook niet van plan om er nog iets tussen te zetten. Mijn dac heeft geen 5v via USB nodig, die staat op de SoTM kaart ook uit en is als het goed is al galvanisch geïsoleerd. Maar ben toch ook wel benieuwd wat jouw resultaten zijn strax
.

De interne dac van mijn Devialet 200 heeft (gelukkig) ook geen externe 5 volt voeding nodig en qua isolatie is het ook goed voor mekaar.
Klankmatig gezien ben ik er zeer content mee  :music:
Ben zelf ook erg benieuwd wat het gaat brengen en zal mijn komende ervaringen hier wel posten  ;)

Heb je toevallig een foto van de plaatsing/opbouw van je componenten in de Streacom FC-5 ?  Ben eigenlijk wel benieuwd waar je de HDPlex 250W HiFi DC ATX geplaatst hebt...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Hartox



Er zitten wat afstandsbusjes onder de SSD vanwege de haakse voedingskabel. En ook tussen de DC-DC converter en de behuizing zit iets, anders past het deksel niet meer op de behuizing..

YamahaRXV

Citaat van: Hartox op maart 16, 2016, 08:41:50


Er zitten wat afstandsbusjes onder de SSD vanwege de haakse voedingskabel. En ook tussen de DC-DC converter en de behuizing zit iets, anders past het deksel niet meer op de behuizing..

Dank u   :worship:

Een lay out zoals ik hem ook in gedachten had; SSD achter het voorfront, en de HDPlex 250W HiFi DC ATX op de rechterwand van de behuizing gemonteerd  ;)
Ik zie dat het een moederboard betreft met een 1150 haswell socket. Welk type processor gebruik je ?


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Vandaag de HDPlex 100W binnengekregen en meteen maar aangesloten op drie componenten met elk hun specifieke benodigde voltage.
Vooraf eerst op fase correctheid gemeten met de multimeter en de variabele uitgang netjes afgesteld op 7,5 volt voor de Uptone Audio REGEN USB.

Ik moet zeggen dat de voeding er zeer goed verzorgd en afgewerkt uitziet en ook flink aan het gewicht is.
Erg prettig ook dat er een erg uitgebreid pakket aan verschillende DC powercables meegeleverd wordt  :thumbs-up:

Koud (letterlijk) uit de doos spelende is eigenlijk al vrij snel te horen dat er verschillen naar voren komen tijdens het luisteren.
Wat vrijwel meteen opvalt is een flinke toename in transparantie, beter stereobeeld, en vooral een betere scheiding van vocalen en instrumenten.
Wel is te horen dat de voeding hagelnieuw is want ondanks de naar voren komende verbeteringen is het wel zo dat ik wat aan warmte en betrokkenheid mis, maar dat wijt ik toch zeer zeker aan een tekort van benodigde inspeeluren.
Heb eerder ditzelfde verschijnsel meegemaakt met een Teddy Pardo voeding die na zo,n 150 speeluren pas lekker ging klinken aan de ex Moon 180 MiND.

Nu maar eens lekker wat uurtjes genieten van muziek  :music:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Inmiddels heeft de HDPlex 100W LPS non stop staan te voeden en is al goed te horen dat het hoorbare ietwat kille randje nagenoeg verdwenen is.
Vandaag nog met een aantal core settings in de OS bezig geweest en van Josef van JPlay nog een aantal nuttige tips qua settings gekregen en dat pakte erg goed uit kan ik zeggen.
Telkens als je denkt dat het uiterste behaalt is blijken er weer wat settings te zijn die er voor zorgen dat er klankmatige winst geboekt wordt.
Ogenschijnlijk kleine stapjes, maar na langdurig luisteren blijkt dat de impact toch groter is dan verwacht...
De verschillen komen met name naar voren op het gebied van rust in de weergave, timing, en vooral het grote gemak en vloeiendheid waarmee het speelt.
Als ik terug kijk naar hoe de ex Moon 180 MiND met Teddy Pardo klonk in vergelijking met de inmiddels aardig aangepakte dedicated pc audio renderer dan speelt deze de Moon 180 MiND inmiddels met twee vingers in de neus voorbij.
Voor mij steeds meer overtuigend hoe belangrijk de bron is.

Enige tijd geleden zat ik sterk te denken aan een Aurender renderer, maar ik denk dat ik dat nu maar voorbij laat gaan...

Tot zover dus: ''Mission accomplished''  :music:




Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Isflicka

Citaat van: YamahaRXV op maart 18, 2016, 22:38:10
Inmiddels heeft de HDPlex 100W LPS non stop staan te voeden en is al goed te horen dat het hoorbare ietwat kille randje nagenoeg verdwenen is.
Vandaag nog met een aantal core settings in de OS bezig geweest en van Josef van JPlay nog een aantal nuttige tips qua settings gekregen en dat pakte erg goed uit kan ik zeggen.
Telkens als je denkt dat het uiterste behaalt is blijken er weer wat settings te zijn die er voor zorgen dat er klankmatige winst geboekt wordt.
Ogenschijnlijk kleine stapjes, maar na langdurig luisteren blijkt dat de impact toch groter is dan verwacht...
De verschillen komen met name naar voren op het gebied van rust in de weergave, timing, en vooral het grote gemak en vloeiendheid waarmee het speelt.
Als ik terug kijk naar hoe de ex Moon 180 MiND met Teddy Pardo klonk in vergelijking met de inmiddels aardig aangepakte dedicated pc audio renderer dan speelt deze de Moon 180 MiND inmiddels met twee vingers in de neus voorbij.
Voor mij steeds meer overtuigend hoe belangrijk de bron is.

Enige tijd geleden zat ik sterk te denken aan een Aurender renderer, maar ik denk dat ik dat nu maar voorbij laat gaan...

Tot zover dus: ''Mission accomplished''  :music:


Er gaat niets boven een JPlay C.A.P.S.  :pompom:
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

De HDPlex 100W lineaire voeding heeft inmiddels al de nodige uren achter de rug en bevalt zeer goed kan ik wel zeggen.
Voor degene die nog op zoek zijn naar een krachtige, veelzijdige, en vooral kwalitatief hoogstaande lineaire voeding kan ik de HDPlex zeer zeker aanraden !
Waar eerder de batterijvoeding op de D-Link switch klankmatig gezien de betere was van een aantal verschillende lineaire voedingen daar laat de HDPlex 100W aan de switch nu een subtiele, maar hoorbare verbetering horen  :thumbs-up:

Binnenkort mag deze voeding zijn kunstje gaan vertonen aan de nieuwe pc audio renderer die in opbouw is, maar helaas nog niet verder afgemaakt kan worden omdat ik jammer genoeg nog niet alle componenten binnen heb; wachten kan soms zo irritant zijn...
Het staat er nu zo bij, wachtend op toevoeging van het Gigabyte moederboard, de HDPlex 250W ATX voedingmodule, en de Samsung 850 Pro SSD  :(

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Isflicka

Volgens mij heeft dit niet veel meer te maken met de Auralic Aries Mini....
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Lion of Judah

Citaat van: Isflicka op maart 31, 2016, 11:35:21
Volgens mij heeft dit niet veel meer te maken met de Auralic Aries Mini....

Dat klopt. Dan moet je in het andere topic zijn, dit is het afgesplitste voedingen topic. Ik zeg het maar even....
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

YamahaRXV

Citaat van: Isflicka op maart 31, 2016, 11:35:21
Volgens mij heeft dit niet veel meer te maken met de Auralic Aries Mini....

Bedankt voor je geïnteresseerde en ''sympathieke'' reactie....

Zie overigens de m.i. juiste reactie van Lion of Judah, en:

Citaat van: YamahaRXV op december 10, 2015, 18:39:58
En....zijn er al suggesties voor een geschikte topic benaming m.b.t. voedingen ?  ::)

Iets van: LPS/SMPS voedingen t.b.v. renderers/dac,s/computers/routers/switches:)




Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Isflicka

Citaat van: YamahaRXV op maart 31, 2016, 14:42:35
Bedankt voor je geïnteresseerde en ''sympathieke'' reactie.... :yawnee:
Geen dank.... ik draag C.A.P.S. een warm hart toe dat weet je toch. Het is inderdaad wel handig om de naam van dit topic aan te passen.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Leeuwarden

Citaat van: YamahaRXV op maart 30, 2016, 23:30:28

Binnenkort mag deze voeding zijn kunstje gaan vertonen aan de nieuwe pc audio renderer die in opbouw is, maar helaas nog niet verder afgemaakt kan worden omdat ik jammer genoeg nog niet alle componenten binnen heb; wachten kan soms zo irritant zijn...
Het staat er nu zo bij, wachtend op toevoeging van het Gigabyte moederboard, de HDPlex 250W ATX voedingmodule, en de Samsung 850 Pro SSD  :(



Is hier ook een beschrijving van oid?

YamahaRXV

Citaat van: Leeuwarden op april  1, 2016, 08:45:37
Is hier ook een beschrijving van oid?

Nee, die heb ik niet.... maar heb ik niet nodig hoor  ;D

Wat zou je willen weten dan ? Er is overigens een hoop interessante info op het net te vinden over pc audio gerelateerde zaken  ;)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Leeuwarden

Ik ken alleen de CA voorbeelden, was gewoon nieuwsgierig...