Gratis Tidal voor OPPO eigenaren.

Gestart door Toni ( JVB Digital ), november 25, 2015, 16:42:57

Vorige topic - Volgende topic

Toni ( JVB Digital )

OPPO bied de bezitters van een OPPO bluray speler vanaf deze week en geheel gratis
een Tidal  abonnement voor de periode van 3 maanden  aan.
De voucher hiervoor staat vermeld in de nieuwste versie OPPO MEDIACONTROL.

Let er wel op dat de speler is voorzien van de laatste firmware .

OPPO Media control can worden gedownload op onderstaande links
Voor APPLE /IOS
https://itunes.apple.com/us/app/mediacontrolhd/id699429398

Voor android
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oppo.mediacontrol

Als extra krijgt u van ons In de periode van 25 november tm 3 December een gratis Regiovrij (voor DVD) update bij aankoop van een OPPO speler.
U kunt hiervoor het standaard (ongemodificeerde) model bestellen en tijdens de checkout de Couponcode GRATIS RV
gebruiken.

Wij zullen uw speler dan gratis voorzien van de DVD modificatie.

JVB Team

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Toni ( JVB Digital )

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

papaleo

:worship: Top!
Ik speelde al met de (oude) HD MediaControl,is en was een fijne remote app.
Ben benieuwd wat en welke verbeteringen in de nieuwe tool zitten.

Maar uhhh...,je moet wel naar de nieuwste firmware met je speler,dus diegene die nog de oude firmware op hun speler hebben waar mee ze nog de ingepakte (ISO) BluRay bestanden konden afspelen zijn nu het haasje  ::)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: FDLARRY op november 25, 2015, 18:51:35
Ik bedoelde de gratis Tidal?

op alle speler waar Tidal in de GUI staat

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: papaleo op november 25, 2015, 18:53:30
:worship: Top!
Ik speelde al met de (oude) MediaControl,is en was een fijne remote app.
Ben benieuwd wat en welke verbeteringen in de nieuwe tool zitten.

Maar uhhh...,je moet wel naar de nieuwste firmware met je speler,dus diegene die nog de oude firmware op hun speler hebben waar mee ze nog de ingepakte (ISO) BluRay bestanden konden afspelen zijn nu het haasje  ::)

Een nieuwe App heeft nu eenmaal een update nodig.

papaleo

Dus als je de oude firmware niet vernieuwd,laat zitten werkt de app niet?
Ik heb zojuist de app gedownd,maar nog niet de speler gevoed met de nieuwe firmware,maar de de app werkt prima..,als je de app opstart word er wel gevraagd (gesommeerd) met een pop-up om de speler te voorzien van de laatste firmware.

Menu structuur van de nieuwe app is er op vooruit gegaan,is mooier en overzichtelijker geworden.zal wel weer ff wennen worden.
De digitale remote die je kan opvragen in deze app is precies gelijk gebleven,moet ook wel want de 'echte' remote is ook niet veranderd...
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Ik ken Tidal niet,heb zojuist ff gegoogeld...,maar is dit vergelijkbaar met Deezer en Spotify,of zeg ik nu iets doms?!

Former member 78

Ik ga dat binnenkort eens proberen, bedankt voor de tip Toni!

bmateijsen

Citaat van: papaleo op november 25, 2015, 19:25:09
Ik ken Tidal niet,heb zojuist ff gegoogeld...,maar is dit vergelijkbaar met Deezer en Spotify,of zeg ik nu iets doms?!

Vergelijkbaar met Deezer als het gaat om kwaliteit, namelijk lossless.

rkwinkel

Hoe is de dac van de oppo, vergelijkbaar met de Note. Daarnaast moet je je tv aanhouden om tidal te spelen ?

Former member 78

Citaat van: rkwinkel op november 30, 2015, 12:13:53
Hoe is de dac van de oppo, vergelijkbaar met de Note. Daarnaast moet je je tv aanhouden om tidal te spelen ?

Welke Note, en welke Oppo?
TV kan uit bij de Oppo.

rkwinkel

Sorry bluesound node 2.
Dit ding gehoord en was echt onder de indruk, mede door Tidal. Dus vroeg me af, of dit geen betere oplossing is. De Oppo ipv een bluesound, als de blusound hetzelfde kan en ook nog meer als ik het goed lees en begrijp

Former member 78

Ik heb nog geen Tidal gehoord via de Oppo, dat ga ik morgen checken.
De Node kan sowieso niet meer, want de Oppo leest elk schijfje...

Etiennevh

Hmm ik ga het proberen. Eens kijken of ik het verschil hoor tussen Spotify Premium (via Apple TV) en Tidal over de Oppo :)

EDIT:  :( niet voor de BDP 95.. :confused:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

brtram

"After the 90 day period you will automatically be charged the full price for your Tidal subscription without any further notice.
You can cancel it any time up until the day before renewal."

Volgens mij mogen proefabonnementen (in NL) niet stilzwijgend worden verlengd >:(

FDLARRY

Citaat van: Etiennevh op november 30, 2015, 13:13:35
Hmm ik ga het proberen. Eens kijken of ik het verschil hoor tussen Spotify Premium (via Apple TV) en Tidal over de Oppo :)

EDIT:  :( niet voor de BDP 95.. :confused:
Nee. En daar begin ik van te balen. Er wordt wel geïnvesteerd in de 103 en 105, maar met de 95 lijkt het wel of je een oud apparaat heb. Ik was een echte OPPO liefhebber, maar het was mijn laatste denk ik. Of ze moeten nog wat gaan doen met de 95. Dat doet Naim een stuk beter, ook op de oudere modellen wordt spotify en tidal ondertussen ondersteund.

Etiennevh

Citaat van: FDLARRY op november 30, 2015, 19:29:57
Nee. En daar begin ik van te balen. Er wordt wel geïnvesteerd in de 103 en 105, maar met de 95 lijkt het wel of je een oud apparaat heb. Ik was een echte OPPO liefhebber, maar het was mijn laatste denk ik. Of ze moeten nog wat gaan doen met de 95. Dat doet Naim een stuk beter, ook op de oudere modellen wordt spotify en tidal ondertussen ondersteund.
Ik heb er een mailtje aan gewaagd richting Oppo.. toch wel jammer maar het zij zo.  :nopompom:

Citeer
Dear Sir,

There is always some limitations to what we can do, we are a small 
company and we cannot add features forever we have to also look after 
and prioritize our current models.
We will still support the discontinued models with new firmware but will 
not add features, to add streaming services and similar cost a lot of 
money and we just have to stop sometime or we will start loosing money 
on the players.

Best Regards
Bjorn
OPPO European Support Engineer
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

FDLARRY

Citaat van: Etiennevh op december  2, 2015, 13:56:30
Ik heb er een mailtje aan gewaagd richting Oppo.. toch wel jammer maar het zij zo.  :nopompom:
Ik was er al bang voor. Niet slim, mij zijn ze kwijt als klant. Als je nu een 105 koopt, en over 1 a 2 jaar komt er een nieuw model (4K bijv.) dan gaan ze daar weer verder mee en wordt je speler van 1.500,- al snel oud en 2e hands minder waard.

Jammer, verder een klasse product.

papaleo

'Oppo' klinkt n beetje als 'Apple' in iedergeval proberen ze dezelfde filosofie te hanteren....,na een paar jaar MOET je gewoon vernieuwen.
Eenmaal een Apple gebruiker,altijd een Apple gebruiker,maar of dit ook op gaat met Oppo?!
Ik denk uiteindelijk wel...

Maro

Citaat van: papaleo op december  2, 2015, 19:56:31
'Oppo' klinkt n beetje als 'Apple' in iedergeval proberen ze dezelfde filosofie te hanteren....,na een paar jaar MOET je gewoon vernieuwen.
Eenmaal een Apple gebruiker,altijd een Apple gebruiker,maar of dit ook op gaat met Oppo?!
Ik denk uiteindelijk wel...

Is dat met bv Denon en Pioneer spelers beter geregeld?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Former member 78

Heb Tidal geprobeerd via de Oppo.
Snap eerlijk gezegd die verhalen niet, dat het zo ontzettend veel beter dan Spotify is.

rkwinkel

Ik heb tidal wel gehoord en er is echt een verschil waarneembaar. Dit komt door de cd kwaliteit. Spotify heeft geen cd kwaliteit. Maar de vraag is hoe onderscheid de Oppo zich kwa klank van Bluesound ?

Jean Sibelius

Mooie actie, bedankt! 8) Heb gisteravond laat de Tidal app. op mijn tablet geïnstalleerd. Ga dadelijk een luisteren en ervaren hoe het bevalt :D.

Goede manier op de 'sceptici'/verzamelaars vrijblijvend over de streep te trekken (misschien wil ik wel niet meer terug) ;)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)