TIDAL Topic

Gestart door Joris1971, december 22, 2014, 11:41:38

Vorige topic - Volgende topic

brt

Citaat van: blue-eyes op juli 16, 2026, 18:47:07Ik was in 1985 15 jaar, ik verdiende 15 gulden per uur zwart. En werkte in de zomer meer dan 100 uur per week.
Waar een wil is is een weg.

Boerenzoon, ik wist niet beter.

Overigens had ik geen geld voor een CD, de benzine, de brommer en het bier waren te duur, er bleef niets over :D

Dan had jij geen slecht loon!
100 uur per week werkte ik niet, want ik mocht niet op zondag werken. Zoon van een gereformeerde dominee, ik wist niet beter ;)

Heb als tiener een paar jaar aardbeien geplukt in de zomers, en asperges gestoken. Daarvoor fietste ik 15km heen en ook weer terug. Van mijn zuurverdiende geld een mountainbike gekocht, die na een week gejat werd. D'oh! En nog een paar cd's waarbij ik - zeker achteraf - mijn geld beter had kunnen besteden. Mijn smaak was toen nog 'in ontwikkeling' :angel:

Maar laten we fijn een nostalgische playlist op Tidal opzetten, raken we weer een beetje on-topic :)  :coffee:
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

Leeuwarden

Citaat van: Fr@nk op juli 16, 2026, 11:03:14In welke zaak kocht jij je cd's? Nooit geweten dat een cd 39,95 kostte.
Ik betaalde max. 800Bfr (20 euro).

Excuus, ik bedoelde gulden ipv euro...