TIDAL Topic

Gestart door Joris1971, december 22, 2014, 11:41:38

Vorige topic - Volgende topic

SpaceJS

Citaat van: brt op maart 23, 2026, 19:49:23Fascinerend, volgens mij is toch wel de consensus dat deze Connects goed klinken en vaak juist iets beter dan bijvoorbeeld via Roon?

Dat is best knap, Roon gebruikt namelijk verschillende methoden om connectie te maken en daar kan best een verschil in zitten. bijvoorbeeld Roon ready apparaten hebben een ander protocol dan Roon tested en bij Roon tested kan het nog veel meer verschillen. Mijn Meridian is bijvoorbeed verbonden via het Sooloos streaming protocol wat zeg maar de oer versie is alleen wordt er wel de laatste versie van RAAT gebruikt omdat Roon kennelijk nog steeds de kaart in mijn voorversterker kan updaten. Eigenlijk niet gek voor een kaart die al 16 of 17 jaar oud is.
Meridian 861v4, Mark and Levinson No. 29,  2 * Linn LK85 , meridian G98,  meridian UHD722, Linn LP12, Musical Fidelity X-LPS v3, Empire vandenhul MC1000 , Marantz UD 5005, NVidia shield, Roon endpoint, Thiel CS2.4,  Thiel CS1.6 rear, Audio Physic Celcius centre, Rel Quake Sub