aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mr.M

Citaat van: hpapen op november 24, 2016, 17:16:09
Dit is ook zeer interessant



http://link.marktplaats.nl/m1110979815
Als ik richting de 11k zou gaan dan zou ik eerder voor zoiets gaan.

Krell Evolution 600
€ 11.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1098012844?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons


Of liefst dit als ik een setje kan vinden tweedehands..
**UNDER CONSTRUCTION**

Paul Demo

Je gaat AR toch niet vergelijken met Krell?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Paul Demo


bmateijsen

Citaat van: hpapen op november 24, 2016, 17:16:09
Dit is ook zeer interessant
http://link.marktplaats.nl/m1110979815


Alleen die buizen kosten een godsvermogen tegenwoordig.... En als ze nu echt betrouwbaar zijn met het aantal speeluren, dan is dat ok, ik ken helaas andere ervaringen :-/

Paul Demo

Citaat van: bmateijsen op november 24, 2016, 19:39:16
Alleen die buizen kosten een godsvermogen tegenwoordig.... En als ze nu echt betrouwbaar zijn met het aantal speeluren, dan is dat ok, ik ken helaas andere ervaringen :-/
De Atsma's zijn zeer betrouwbaar hoor, alleen eens per 5 jaar nieuwe eindbuizen van € 19,75


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mr.M

Citaat van: Paul Demo op november 24, 2016, 19:24:53
Je gaat AR toch niet vergelijken met Krell?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Noooit!!!  Het is dat deze krell iets van d"agustino heeft in de DNA. LOL
Anders ben ik geen Krell Man.
Citaat van: Paul Demo op november 24, 2016, 19:30:47
http://www.atma-sphere.com/Products/Photos/MA-3-01d.png

Waarom niet zo iets?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Pffff.. ik ben al in de twijfel door de hoeveelheid buizen die in de ARC REF 210 zitten.

Laat maar staan deze....

Kost je een godsvermogen aan buizen per wissel als je "mooie"buizen in wilt ....

Ik vraag me dan ook af hoe je zoeveel buizen kunt matchen met elkaar. Haha.

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ik heb laatst de MP 1000 VV en EV gehoord van kharma en daar was ik toch behoorlijk gecharmeerd van, tot ik de prijs hoorde! 55k per onderdeel.
Dus 110k voor setje EV + De bijbehorende Vv.

Doe mij maar een mooie tweedehands ARC REF 40 Anniversary van +- 10k en de Ref 210 eindbakken voor even 6.5 k.

Heb je voor +- 17k een dijk van versterking waar je u tegen zegt. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Paul Demo

Citaat van: maz op november 24, 2016, 20:01:42
Noooit!!!  Het is dat deze krell iets van d"agustino heeft in de DNA. LOL
Anders ben ik geen Krell Man.Pffff.. ik ben al in de twijfel door de hoeveelheid buizen die in de ARC REF 210 zitten.

Laat maar staan deze....

Kost je een godsvermogen aan buizen per wissel als je "mooie"buizen in wilt ....

Ik vraag me dan ook af hoe je zoeveel buizen kunt matchen met elkaar. Haha.
Gematchte buizen zijn hierbij niet nodig, gelukkig


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

HJ

Citaat van: maz op november 24, 2016, 20:04:14
Ik heb laatst de MP 1000 VV en EV gehoord van kharma en daar was ik toch behoorlijk gecharmeerd van, tot ik de prijs hoorde! 55k per onderdeel.
Dus 110k voor setje EV + De bijbehorende Vv.

Doe mij maar een mooie tweedehands ARC REF 40 Anniversary van +- 10k en de Ref 210 eindbakken voor even 6.5 k.

Heb je voor +- 17k een dijk van versterking waar je u tegen zegt. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Is dat die voorversterker met die belachelijke blauwe ledjes in de volume knop? Ik vond dat er echt cheap uitzien.

Mr.M

Citaat van: bmateijsen op november 24, 2016, 19:39:16
Alleen die buizen kosten een godsvermogen tegenwoordig.... En als ze nu echt betrouwbaar zijn met het aantal speeluren, dan is dat ok, ik ken helaas andere ervaringen :-/
Idd. Helemaal als je een beetje top buizen wilt.

Dan ben je niet meer jarig!
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Citaat van: hans. op november 24, 2016, 20:11:08
Is dat die voorversterker met die belachelijke blauwe ledjes in de volume knop? Ik vond dat er echt cheap uitzien.
Ja dat is die vv met de mooie blauwe ledjes. Lol.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ondertussen ben ik aan proberen een deal te maken voor de REF 210. MONO BLOK.
Wil toch heel graag die monos naast de kharmas.


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

michel69

Citaat van: maz op november 26, 2016, 15:11:40
Ondertussen ben ik aan proberen een deal te maken voor de REF 210. MONO BLOK.
Wil toch heel graag die monos naast de kharmas.


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
FF testen of tapatalk het nu doet😁 de mono blocks zijn wel gruwelijk mooi😊

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x


Mr.M

Trouwens dit was de rack welke ik heel graag wilde hebben. Alleen iemand was me voor!

Shoot!
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Citaat van: michel69 op november 26, 2016, 15:40:17
FF testen of tapatalk het nu doet😁 de mono blocks zijn wel gruwelijk mooi😊

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Hij doet het.    En 210 watt aan ARC REF Buizen watts moet genoeg zijn voor een feestje!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Owjaaa. Ik ga misschien ook een LINDEMAAN STREAMER /DAC KOPEN .

DE MUSICBOOK 25 .... ben zeer benieuwd naar het verschil tussen computer stream en een echte streamer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

michel69

Citaat van: maz op november 26, 2016, 16:04:37
Hij doet het.    En 210 watt aan ARC REF Buizen watts moet genoeg zijn voor een feestje!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Das mooi [emoji4] ik en phones....pff haha kun je gelijk een op en buurt feest geven in januari voor de hele wijk

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

HJ

Citaat van: maz op november 26, 2016, 15:07:11
Ja dat is die vv met de mooie blauwe ledjes. Lol.
Kom op maz, bij dit soort bedragen mag het er wel een beetje knap uitzien vind ik. Blauwe leds vond ik super mooi maar neem dan de kleur die bv in de martin logan speakers zitten en niet zo fel branden ook.
Verder een hele mooie bak hoor, je kan mooi zien wat erin zit.

blue-eyes

Beetje handige Harry (klinkt net anders dan Hans. :P ) kan toch zelf de kleur aanpassen? :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

DofN

Citaat van: maz op november 26, 2016, 16:06:09
Owjaaa. Ik ga misschien ook een LINDEMAAN STREAMER /DAC KOPEN .

DE MUSICBOOK 25 .... ben zeer benieuwd naar het verschil tussen computer stream en een echte streamer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dat is een DAC, voorversterker, streamer en cd-speler in één. Als je al een CD speler hebt en een VV koop je die dus dubbel en betaal je voor functionaliteit die je niet gebruikt en betaal je minder voor wat je echt nodig hebt: een streamer. Dan kan je beter je geld uitgeven aan een dedicated streamer. Tenminste, als je ervan uitgaat dat meer geld uitgeven aan een streamer ook leidt tot een beter geluid.


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Mitch--

Citaat van: maz op november 26, 2016, 16:04:37
Hij doet het.    En 210 watt aan ARC REF Buizen watts moet genoeg zijn voor een feestje!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dus er komt een set ref 210 aan?!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Bama

Welke streamer er moet komen is toch wel duidelijk Maz?


Rudi64

Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.