aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

Vorige topic - Volgende topic

DofN

Ehm, de kleur van de wijzerplaat is erg mooi :) Verandert van diep- naar lichtblauw naargelang de lichtinval?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Mr.M

Citaat van: doorofnight op februari  9, 2015, 19:40:39
Ehm, de kleur van de wijzerplaat is erg mooi :) Verandert van diep- naar lichtblauw naargelang de lichtinval?
Ja . de wijzerplaat  was ook de doorzettende factor( parelmoer blauw) .... verschillende licht inval verschillende tinten blauw.....

Staat heel erg mooi met de donker blauw croco lederen band welke overloopt in een glimmend kast en dan weer donder wijzerplaat. Geeft een hele mooie effect.
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Oud lid

Afgelopen weekend kermis geweest in Rotterdam, Maz?

Erwin B

BuSpu

:( Dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat een dergelijke reactie erg op z'n plek is.

Mr.M

Citaat van: Erwin B op februari 10, 2015, 07:39:54
Afgelopen weekend kermis geweest in Rotterdam, Maz?

Erwin B

bij mij is altijd een feest... :clapping: ik vond het mooi staan met de glimmende burmester...  O0
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

Mr.M

Citaat van: BuSpu op februari 10, 2015, 08:15:07
:( Dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat een dergelijke reactie erg op z'n plek is.
bedank voor de reactie baspu,, ik ben niet zo gevoelig voor uitspraken en vat dingen niet negatief op. je mag heel veel tegen me roepen, zolang je bedoeling "goed'" is of je maakt een grap is het geen probleem. ik snap wel dat mensen zijn die daar verdrietig of gekwetst van kunnen worden maar zo een ben ik gelukkig niet.

kan heel wat hebben en ben vrij zelfverzekerd met wat ik doe en wat ik koop. en dit is echt iets voor mij. heb er altijd van gehouden bling bling...

BuSpu

Citaat van: maz op februari 10, 2015, 12:55:52
bedank voor de reactie baspu,, ik ben niet zo gevoelig voor uitspraken en vat dingen niet negatief op. je mag heel veel tegen me roepen, zolang je bedoeling "goed'" is of je maakt een grap is het geen probleem. ik snap wel dat mensen zijn die daar verdrietig of gekwetst van kunnen worden maar zo een ben ik gelukkig niet.

kan heel wat hebben en ben vrij zelfverzekerd met wat ik doe en wat ik koop. en dit is echt iets voor mij. heb er altijd van gehouden bling bling...
Top  :clapping:

Oud lid

Het was ook een grap, Maz! Ik dacht ook wel dat je dat door had. Beetje prikkelen ;D. Ieder zijn ding. Houden zo!

Erwin B

Mr.M

Citaat van: Erwin B op februari 10, 2015, 15:39:04
Het was ook een grap, Maz! Ik dacht ook wel dat je dat door had. Beetje prikkelen ;D. Ieder zijn ding. Houden zo!

Erwin B
[emoji6]

Mr.M

Om even terug te komen op audio , de audionote M2 is gister door een kennis opgehaald. Hopelijk is hij er heel blij mee.

Verder is de Theta cd speler ook verkocht aan dezelfde liefhebber welke de rest van mijn Theta set heeft gekocht. Dus nu heeft de beste  liefhebber(uit België) een hele mooie (complete)Theta set in huis... Heb begrepen dat hij af en toe op de forum kijk maar nooit wat post ;).
Veel luister plezier ermee,, ...
Gelukkig heb ik mijn vertrouwde bankstel en daar ligt nog een cec cd speler onder.:)....

RZeemering

Ik kijk hier iedere dag even onder de bank maar heb minder MAZzel dan jij steeds...   ::)
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"
"Listening to music is perhaps the greatest and most profound source of happiness I have ever known."- Henry Rollins

holco

Citaat van: maz op februari  9, 2015, 19:53:12
Ja . de wijzerplaat  was ook de doorzettende factor( parelmoer blauw) .... verschillende licht inval verschillende tinten blauw.....

Staat heel erg mooi met de donker blauw croco lederen band welke overloopt in een glimmend kast en dan weer donder wijzerplaat. Geeft een hele mooie effect.

Die had zeker niet mistaan bij Libarace ;-)

My Showcase

Eversolo T8 streamer / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

MauZ

*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

Mr.M

Eindelijk tijd om de kondo op te stellen....

Wat een plaatje is dit om naar te kijken...
Air TIGHT,KONDO,BURMESTER, BRYSTON.
Even warm laten draaien en dan horen wat een 36k DAconverter kan doen....mijn set is helaas niet op niveau van de kondo maar goed ....tis proberen waard....;)

twani

Heb eens wat plaatjes van de binnenzijde van deze DAC bekeken. Dit lijkt er tenminste een beetje op :)

Heel wat beter iig dan al die zogenaamde "high-end confectie DAC-jes" van zo tussen de 0,5 en 2,5K in euro's.

Das echt veels te duur betaalde rommel, vaak schaamteloos ból staand van (oa.) goedkope tweederangs rode Wima blokjes en andere méér of mínder quasi goed bedoelde rommel.

Werkelijk niets bijzonders, troep!

Néé, dan deze Kondo :worship: Alhoewel natuurlijk érg (té) duur vind ik dit wel wat ;) :inlove:

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: eddy135 op februari 11, 2015, 23:19:11
Waarom hebben ze dat plankje niet een beetje netjes afgewerkt?
Lijkt wel zelfbouw! :D
Klopt, dat ziet er bij mij nét zo uit :D

scrutinizer

? .....Is geborsteld, rood koper gelakt.
De hele kast is koper maar verder gewoon zwart gespoten.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

scrutinizer

Zelfbouw in de juiste zin van het woord.
Zowel de zilvercaps als weerstanden zijn van eigen hand. ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Mr.M

De kondo is warm en hoe presteert mijn trouw bryston tov de kondo???
LAAT MAAR KORT HOUDEN...

IK WIL ER NIET OVER PRATEN ...[emoji30] [emoji30] [emoji30]

Mr.M

Ik heb een clk coupe voloptie tekoop vanaf morgen.... Iemand??? Hahaha.