aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Graphtuner

Wauw, dit zou ik wel graag eens horen spelen ❤❤❤

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Mr.M

Citaat van: Marco66 op oktober 28, 2017, 23:46:12
Staan ieg prachtig!
Dankjewel marco.

Ze zijn echt veel mooier in het echt dan je ziet op foto.

Ben een beetje overdonderd door deze speakers en de tonaal balans en soundstage van deze speakers.

Wat mij het meest verbaasd is Het "GEMAK" waarmee deze monitors alles doen.

Sta een beetje versteld ...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Peerless Monster

Citaat van: maz op oktober 29, 2017, 00:05:15
Dankjewel marco.

Ze zijn echt veel mooier in het echt dan je ziet op foto.

Ben een beetje overdonderd door deze speakers en de tonaal balans en soundstage van deze speakers.

Wat mij het meest verbaasd is Het "GEMAK" waarmee deze monitors alles doen.

Sta een beetje versteld ...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk




Onder de 20 Hz gaan ze niet komen vermoedelijk, maar dat is in jouw ruimte al vrij onmogelijk.
Ik heb vorige week nog 15 Hz strak gehoord. Wauw wat is dat gaaf. Infinity...

Maar gefeliciteerd Maz! Dat zijn echt erg mooie speakers. Ook om te zien btw.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mr.M

#14428
Citaat van: Graphtuner op oktober 29, 2017, 00:00:22
Wauw, dit zou ik wel graag eens horen spelen [emoji173][emoji173][emoji173]

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Voor mij absoluut benchmark onder de monitors....
En ik heb toch wat mooie monitors gehad. Dus ik spreek uit ervaring.

Dit speelt de guarneri palladio 100/100 wat ik had echt voorbij.Ook aan de Vivids gaan dit voorbij.  En dat met een sprong vooruit.

Ook niet gek als je naar de prijs kijkt wat ze hebben gekost vergeleken met de guarneri en Vivids.

Maargoed uit ervaring kan ik je zeggend at prijs niet garant staat voor prestatie.

In dit geval kan ik met zekerheid vermelden dat je idd de sprong zou krijgen wat je zou verwachten van een speaker uit deze league!


**UNDER CONSTRUCTION**

Graphtuner

en ik was al zo onder de indruk van de V2  8)
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Mr.M

Vooruit ,dit wilde ik eerst voor me houden maar ala.... kan toch niets geheim houden voor jullie als het om audio gaat en ik heb een aantal teleurgesteld in de laatste weken door van me padje te dwalen , dus hier de GOED MAKERTJE. LOL.

ik ga nog wat onthullen nu   zodat je ziet dat ik serieus naar een mooie monitor aan kijken ben geweest intussen tijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Als je het doet ..... doet het dan Goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mr.M

Citaat van: Graphtuner op oktober 29, 2017, 00:13:54
en ik was al zo onder de indruk van de V2  8)
En de kenners vinden dit echt verder gaan. Heb zelf de vergelijking niet gehoord gehad maar dit staat volgens de kenners ver boven de v2.... nogmaals ik ben niet zo bekend met MAGICO maar dit ervaring zet magico voor mij echt op de kaart.

Als ik de kenners moet geloven heb ik een van de  crème de la crèmes onder de MONITORS.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Peerless Monster

Heeft Anton je niet op je vingers getikt, dat je geen andere speakers in je ruimte moet hebben staan, als je serieus aan het luisteren bent, Maz?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mr.M

Citaat van: VlisChris op oktober 29, 2017, 00:17:59
Donders
I know.... lol.   


Wacht tot ik straks mijn eindtrappen heb. Dan val je echt om....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Citaat van: Peerless Monster op oktober 29, 2017, 00:20:12
Heeft Anton je niet op je vingers getikt, dat je geen andere speakers in je ruimte moet hebben staan, als je serieus aan het luisteren bent, Maz?
Schei uit man.hahahha ga jij ook beginnen vanavond na Alle gezeik van hem.... En nu jij!!!!!

Give me a brake!!!! Hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

LABO

Shit de Vivids van Bama? Een dubbelslag Maz. De Magico's zien er inderdaad mooier uit als ik eerder dacht, maar de Vivids (als ze een andere kleur hadden) vind ik helemaal geweldig.
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

VlisChris

Citaat van: maz op oktober 29, 2017, 00:21:24
Dan val je echt om....

Zaterdagavond.
Bier.
Kennen wij elkaar echt niet?

:D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Peerless Monster

Citaat van: maz op oktober 29, 2017, 00:22:25
Schei uit man.hahahha ga jij ook beginnen vanavond na Alle gezeik van hem.... En nu jij!!!!!

Give me a brake!!!! Hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk



😂😂😂
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mr.M

#14440
Citaat van: LABO op oktober 29, 2017, 00:22:41
Shit de Vivids van Bama? Een dubbelslag Maz. De Magico's zien er inderdaad mooier uit als ik eerder dacht, maar de Vivids (als ze een andere kleur hadden) vind ik helemaal geweldig.
Hoi lex.

Dit zijn niet de VIVIDS van Bama. Deze komen uit Den Haag van een audio kennis vandaan.

Heb me 2.3 geruild hiermee. De eigenaar had een mismatch met zij apparatuur en zijn kamer was veelste groot hiervoor.(5.5×14) dus de VIVIDS kregen dat niet gevuld.


Kon de 2.3 inruilen bij de magico de of ruilen tegen de VIVIDS en heb gekozen voor de VIVIDS omdat ik een beetje zwak heb voor de vormgeving van vivids en  klaar was met vloerstaande speakers in me dedicated room. (Naast de MINI van kharma ) heb ik geen ander vloerstaande aan de praat gekregen. En zelfs de Mini van Kharma is overdone!

Hier moet gewoon een mooie monitor zoals de Magico ,  Dus de VIVIDS komen straks in de woonkamer denk ik. Daar zullen ze heel mooi staan als decor stukken waar geluid uitkomt lol.

Hoe mooi is dit...

Kharma EXQUISITE MINI
Magico "MINI" monitor 2
Vivid B1


Allemaal onder ÉÉN dak naast elkaar voor de vergelijking. :)

Lucky meeee

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#14441
Citaat van: VlisChris op oktober 29, 2017, 00:23:17
Zaterdagavond.
Bier.
Kennen wij elkaar echt niet?

:D
Zaterdag avond , chek,
Bier/ jack , Chek,

Dat laatste komt nog. ;).

Proost .  Dit succes van vanavond moet gevierd worden.

Met dank aan Toni voor loslaten van zijn troetel beertjes en Scrutinizer .


Proost.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Maikel_audionerd

Wow goeiedagschotel zeg Maz!
Feli met al deze schoonheden [emoji7]
En dan zo ook nog ff hoppakee 2 dikke Jeff monos, pffff wat een comeback [emoji1360]


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

genesis

Citaat van: Peerless Monster op oktober 29, 2017, 00:20:12
Heeft Anton je niet op je vingers getikt, dat je geen andere speakers in je ruimte moet hebben staan, als je serieus aan het luisteren bent, Maz?

Natuurlijk wel :D

Genesis
Carpe Diem

Richi

Ben benieuwd welke de 'keepers' zullen blijken te zijn. Lekker spelen en genieten in ieder geval.
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Contour

Lekker bezig Maz! Wat een mooie speakers die Vivid en Magico!

mijkie

wat een mooie speeltjes weer Maz !!

* Focal Alpha 50 * Auralic Altair *

Xander32




Beauty's, enne, ongemerkt worden jouw eigen foto's ook steeds beter  8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Paul Demo

Citaat van: maz op oktober 29, 2017, 00:15:51
Vooruit ,dit wilde ik eerst voor me houden maar ala.... kan toch niets geheim houden voor jullie als het om audio gaat en ik heb een aantal teleurgesteld in de laatste weken door van me padje te dwalen , dus hier de GOED MAKERTJE. LOL.

ik ga nog wat onthullen nu   zodat je ziet dat ik serieus naar een mooie monitor aan kijken ben geweest intussen tijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Sorry, maar zou toch eerst de drang hebben om alles wat niet nodig zou zijn, uit mijn luisterruimte flikkeren, zo kun je toch niet luisteren man, een kamer die zo gevuld is, opruimen, en echt maar 1 paar speakers per keer in de kamer, en daar je mening mee vormen. Met meerdere paren kan dat niet


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

solitaire

Helemaal mee eens, maar in mijn achterhoofd heb ik ook het idee dat Maz meer een type is van 'meerdere opties onder handbereik willen hebben' ... En ieder zo z'n ding / alles heeft z'n voor's en tegen's (of is dat voors en tegens ? ...).



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.