Wii aansluiten op mijn denon x2000?

Gestart door ikkeenjij36, april 5, 2014, 13:03:43

Vorige topic - Volgende topic

ikkeenjij36

Hallo kan iemand mij adviseren om mijn wii op mijn denon x2000 aan te sluiten en dat dan mijn denon het beeld en geluid te laten verwrken?
Ik neem aan dat er een oplossing/manier voor is maar ik zoek alleen de goede.
Situatie:wii in kelder en via de tulp kabel aangesloten rechtstreeks op de tv(sony bravia).
Wens:wii via de kabels aansluiten op mijn denon  en daarna beeld en geluid vd wii via mijn denon naar tv.
Ik wacht op jullie tips en advies. :coffee:
Cinema 50-RP 500C-RP 8000Fii-RP 1400SW
APERION AUDIO ENERGY 3 Power Amplifier Class AB 3 Channels(LOVE IT)
budget surrounds en heights van taga
Nvidea 2019 pro-rpi5 met volumio os met shiit uber duo dac-Telefunken TS950(Lekker vintage)
Lg oled C4-Kabels mix van JIB HF004 en AUDIOQUEST X2

jasjenl

Je kunt 'm toch gewoon op een video ingang van je Denon aansluiten? Lijkt mij niet zo heel moeilijk...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Pjotr

Is inderdaad niet zo spannend. De rode en witte tulpsteker sluit je aan op Audio IN 1 CBL/SAT en de gele tulpsteker sluit je aan op VIDEO IN 1 CBL/SAT
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+