welke is beter onder deze smartphones?

Started by stevefilmfreak54, March 22, 2014, 10:42:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MaLa

Ook maar even mijn bijdrage leveren hier :)
Ik heb sinds oktober een Samsung Galaxy S4 Mini. Ik ben er tot nu toe heel tevreden van, schermgrootte is juist goed (niet te klein, en hij past nog comfortabel in je broekzak, webpagina's zijn goed te lezen), het scherm is zeer goed qua kleuren, hij is redelijk snel en de foto's kunnen er ook goed door :) ik moet wel zeggen dat hij tot nu toe twee keer heeft vast gehangen en dat er toen niks anders opzat dan de batterij eruit te halen. Echter, na de laatste software update (ergens begin van dit jaar), heeft hij dit niet meer aan de hand gehad, ook hapert hij niet meer gedurende twee seconden wat hij ervoor soms wel deed (als hij synchroniseert denk ik?). Zoals met elke smartphone moet je hem bij normaal gebruik (internet, facebook, soms mobiel internet) elke nacht opladen, maar bij weinig gebruik gaat hij makkelijk 2 dagen mee. Ook de prijs (ik betaalde 360 euro) vind ik meer dan redelijk voor deze smartphone.
XTZ - BK - Marantz

Cuball

Altijd al Samgsung S (2 en 3) gebruiker geweest.  Nu iPhone en moet toegeven, loopt als een trein... Uiterdaard verlies je wat flexibiliteit, maar is wat je zelf wil natuurlijk

Xstream

#52
Quote from: danielo on April  4, 2014, 21:57:06
Punt is dat zowel bij iOS als met OSX de problemen overdreven worden. Er zijn zeker problemen met een nieuwe versie en met iOS was/is dit erger dan normaal. Maar ik gebruik iOS op de meeste systemen bij ons en ook osx redelijk snel geupgrade. Moet iedereen dat doen ? Nee ik zou niet zomaar een mac upgraden als het een video productie systeem is maar voor normale mensen gaat het 99.9% goed.

Het woord hell is misschien wat overdreven volgens mij draait meer dan 87% van alle iOS devices die het kunnen draaien nu op iOS7 dat zijn gok ik meer devices dan er inwoners zijn in europa. Indien iedereen problemen had die hell waren denk ik dat we bestorming gezien hadden van apple winkels, verbranden van apple vlaggen en meer aanklachten dan na een wilders uitspraak.

Het is waar dat ik vind dat google hun software beter onder controle heeft vooral hun online diensten als developer heb ik daar diepe respect voor ze staan op dat gebied zonder twijfel op de eerste plaats. Maar zoals ik al aangaf is het probleem voor de meeste mensen met android (anders dan hun andere diensten) toegang krijgen tot de laatste en kale versie voor de meeste mensen zijn er obstakels door de telefoon makers en telco's opgeworpen.

Daniel.
Lees je post nu pas, maar de discussie blijkt ook wel een beetje nutteloos. Je nuanceert alles steeds 1 kant op en bagatelliseert problemen die iOS en OSX hebben gehad.
Die problemen zijn helemaal niet overdreven. Een paar maanden m'n iPad niet (goed) kunnen gebruiken met de komst van iOS7 vind ik niet normaal, zelfs na verschillende updates waren er weer nieuwe problemen.. Ook de laatste 3x!!! OSX updates programma's/services gehad die niet meer werkten, ook dat is niet normaal of een incident. Dat is voor mij, als 't om software gaat, een hell :)

Als zoiets op een ander platform gebeurt dan krijgen die 't net zo voor hun kiezen, want dat is gewoon niet acceptabel. Zeker niet voor de premium prijzen die je betaald. Je betaald immers 2x zoveel als een vergelijkbare specced Android phone. Idem met laptops.
En die 99,9% die geen problemen hadden? Serieus, onder welke steen heb jij gelegen? Fora's vol met problemen, zowel hier, op tweakers en tal van andere fora. Ik ben maanden lang bezig geweest op allerlei fora om verschillende ios/osx problemen op te lossen (het VPN drama om maar wat te noemen), wat ze na een jaar nog niet opgelost hadden. Dat waren niet een paar gebruikers, maar 10000-en, en dat zijn dan alleen de tweakers/tekkies, waar Apple er niet zoveel van heeft.
Dat jij al die dingen blijkbaar niet gebruikt, ala, maar dat betekend nog niet dat die problemen er niet zijn/waren.

Dat je het allemaal accepteert omdat 't apple is en je er een fijn gevoel bij hebt is een andere discussie, prima, daar hebben we allemaal weleens last van bij bepaalde merken. Maar nuanceren wat niet goed is doe ik iig niet aan mee ;) Niks overdreven, ze zijn gewoon niet goed bezig en zijn hopelijk als een gek bezig om dat te corrigeren. Aangezien iOS8 al zo snel komt bevestigd 't alleen maar. Nu maar hopen dat 't dan weer goed is. Want m'n iPad Air draait nog steeds minder goed op iOS7 dan oudere iPad's bij vrienden en familie. Zal iets zijn met die 64bits architectuur icm de Air hardware. Verbinding is ook lang niet altijd zo snel/stabiel als 't zou moeten. Store is ook traag of laadt helemaal niet. Het is nu redelijk werkbaar, maar dat is 't dan ook wel.

Ik gebruik iOS, OSX, Windows en Android nagenoeg dagelijks. Ik heb nog nooit zoveel / zolang problemen gehad op Android of Windows. En als dat wel gebeurt zul je zien dat ik net zo kritisch ben. Als Apple het weer top doet zal ik ook de 1e zijn die dat onderkent. Maar dat genuanceer dat problemen bij Apple dan schijnbaar minder erg zijn dan bij anderen kan ik slecht tegen. Of heb je de kritiek op MS (deels terecht) de afgelopen 10 jaar gemist ofzo?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

danielo

Quote from: Xstream on August 20, 2014, 19:57:30
Lees je post nu pas, maar de discussie blijkt ook wel een beetje nutteloos. Je nuanceert alles steeds 1 kant op en bagatelliseert problemen die iOS en OSX hebben gehad.
Die problemen zijn helemaal niet overdreven. Een paar maanden m'n iPad niet (goed) kunnen gebruiken met de komst van iOS7 vind ik niet normaal, zelfs na verschillende updates waren er weer nieuwe problemen.. Ook de laatste 3x!!! OSX updates programma's/services gehad die niet meer werkten, ook dat is niet normaal of een incident. Dat is voor mij, als 't om software gaat, een hell :)

Als zoiets op een ander platform gebeurt dan krijgen die 't net zo voor hun kiezen, want dat is gewoon niet acceptabel. Zeker niet voor de premium prijzen die je betaald. Je betaald immers 2x zoveel als een vergelijkbare specced Android phone. Idem met laptops.
En die 99,9% die geen problemen hadden? Serieus, onder welke steen heb jij gelegen? Fora's vol met problemen, zowel hier, op tweakers en tal van andere fora. Ik ben maanden lang bezig geweest op allerlei fora om verschillende ios/osx problemen op te lossen (het VPN drama om maar wat te noemen), wat ze na een jaar nog niet opgelost hadden. Dat waren niet een paar gebruikers, maar 10000-en, en dat zijn dan alleen de tweakers/tekkies, waar Apple er niet zoveel van heeft.
Dat jij al die dingen blijkbaar niet gebruikt, ala, maar dat betekend nog niet dat die problemen er niet zijn/waren.

Dat je het allemaal accepteert omdat 't apple is en je er een fijn gevoel bij hebt is een andere discussie, prima, daar hebben we allemaal weleens last van bij bepaalde merken. Maar nuanceren wat niet goed is doe ik iig niet aan mee ;) Niks overdreven, ze zijn gewoon niet goed bezig en zijn hopelijk als een gek bezig om dat te corrigeren. Aangezien iOS8 al zo snel komt bevestigd 't alleen maar. Nu maar hopen dat 't dan weer goed is. Want m'n iPad Air draait nog steeds minder goed op iOS7 dan oudere iPad's bij vrienden en familie. Zal iets zijn met die 64bits architectuur icm de Air hardware. Verbinding is ook lang niet altijd zo snel/stabiel als 't zou moeten. Store is ook traag of laadt helemaal niet. Het is nu redelijk werkbaar, maar dat is 't dan ook wel.

Ik gebruik iOS, OSX, Windows en Android nagenoeg dagelijks. Ik heb nog nooit zoveel / zolang problemen gehad op Android of Windows. En als dat wel gebeurt zul je zien dat ik net zo kritisch ben. Als Apple het weer top doet zal ik ook de 1e zijn die dat onderkent. Maar dat genuanceer dat problemen bij Apple dan schijnbaar minder erg zijn dan bij anderen kan ik slecht tegen. Of heb je de kritiek op MS (deels terecht) de afgelopen 10 jaar gemist ofzo?

Het is een beetje herhaling van zetten. iOS8 komt helemaal niet snel de software cycle is al jaren het zelfde. De problemen bij iOS7 zijn niet groter of kleiner als bij de andere versies. Dat er forums vol zijn met problemen zegt niets over de verhouding tevreden/ontevreden zoals mijn vader altijd aangaf (werkte in de auto industrie) er komen weinig klanten per dag binnen om te vertellen dat hun auto het vandaag ook weer goed doet. De beste manier is dus om te kijken naar onderzoeken, verkoopcijfers en vooral herhaal verkopen.

Ik gebruik/test voor mijn werk ongeveer alles en merk niet echt verschil over de jaren zelfde adviezen over test en productie systemen. Over eerste versies vs .1 en .2 releases. Als je denkt dat het bij windows niet misgaat kijk alleen even wat er de laatste 6 updates gebeurd is zowel voor de desktop als mobiel.

Het is geen acceptatie maar een constatering dat we in een wereld leven waar software zo complex is dat iets kopen en niet updaten bijna niet te doen is. Net weer mijn bluray en hue moeten opdaten.

Als je vind dat iets vergelijkbaar is maar 2x zo duur dan snap ik niet waarom je het koopt. Op persoonlijk vlak dus een verkeerde keuze maar andersom is dan ook waar het feit dat veel mensen wel deze producten blijven kopen houd in dat het voor hen wel werkt en ze 2x zoveel willen betalen.

Als je bij een desktop upgrade 1 of 2 services/apps hebt die niet meer werken dan valt het objectief gezien wel mee. Vaak is dat de schuld van de app developer en daarom wacht je op .1 of .2 releases. Indien je denkt dat de update van windows 8 naar windows 9 dat niet heeft tja dan leef je in een andere wereld dan ik de afgelopen 25 jaar.

Tweakers als referentie gebruiken daar zegt de naam al voldoende lijkt mij dit is echt geen doorsnee gebruiker over het algemeen.

Dus kom ik op mijn punt terug als iets 'hell' voor je is moet je het niet meer doen (tenzij je daar van houd) maar aangeven dat het dus 'hell' is voor iedereen is gewoon aantoonbaar niet waar en in de markt bewezen.

Sterkte in het weer vinden van het 'zen' punt in je operating systeem keuze :)

Daniel.


denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Xstream

#54
Ow, over windows kan ik ook een heel verhaal houden hoor, alleen daar heb je 't niet over :) Daar ben je wel vrij makkelijk in dat die ook fouten maken. Zijn we 't daar iig over eens :)
Ik hoor je alleen maar goedpraten wat Apple verkeerd doet ;) Ik zeg gewoon als iets niet goed is op Windows, net zoals op iOS of OSX. Ik snap niet zo goed waarom je dat goed moet praten? Windows heeft met de lancering van W8 ook veel fouten gemaakt.
Als software ontwikkelaar ben ik wellicht wat kritischer dan de gemiddelde consument. Neemt nog niet weg dat daardoor wel mijn ervaring heel anders is als die van jou. Laten we 't daar dan maar op houden. Apple heeft wel degelijk meer problemen gehad de laatste paar jaar. Dat jij die niet tegen bent gekomen bewijst net zo min dat ze niet echt zijn.

Als iets goed is en je een product daarom koopt en vervolgens verprutsen ze 't met een nieuwe software release, dan heb je echt wel recht om kwaad te zijn als je juist meer hebt uitgegeven om die zooi juist te voorkomen. En het zal zeker meewegen in m'n vervolg keuzes. Je redeneert imo compleet te verkeerde kant op. Neem je 't mij nou kwalijk dat ik iets goeds koop wat een half jaar laten allerlei problemen kreeg? Of kunnen we gewoon erkennen dat er e.e.a. mis ging met de software releases? Kijk bijv. hier op htforum in apple topics wat er zoals gebeurde bij de iOS7 release.

En als er ineens fora vol staan met problemen die ervoor niet waren (en niet alleen tweakers), maar ook Apple fora (waar Apple wijselijk niks van zich liet horen), dan zegt dat wel degelijk dat er iets mis gaat. Maargoed, blijf vooral recht praten wat krom is. Hier gaan we zo niet uitkomen. Jij redeneert dat wij als consument maar dom zijn als er wat mis gaat, ons verlies moeten nemen en wat anders moeten kopen ofzo? Ik redeneer dat een producent z'n zaakjes gewoon op orde moet hebben, ongeacht welk "merk", zodat je krijgt waarvoor je betaald.

Daarbij komt nog verwachtingspatroon. Apple kiest voor beperkte hardware en een gesloten systeem om stabiliteit, betrouwbaarheid en veiligheid te waarborgen, maar slaagt daar de laatste tijd niet in. Daar vragen ze ook wat meer geld voor (prima, als 't inderdaad allemaal goed is) en werken ze met beperkte hardware waardoor het juist simpeler zou moeten zijn. Jij redeneert alweer dat software zo complex is dat we fouten inmiddels wel mogen accepteren. Nou, sorry, software is net zo ingewikkeld als vroeger. Sterker nog, eigenlijk een stuk simpeler en met veel meer mankracht en tools om bugs te kunnen vinden / fixen. Als er bugs ontstaan komt dat niet door complexe software, maar door mensen. Betekend dat er intern e.e.a. niet goed gaat in communicatie & planning.

Windows/Android pretenderen dat allemaal niet, die kiest voor een open systeem waarbij je zelf dan altijd wel een oplossing kunt vinden. En juist dat laatste loop je dan keihard tegenaan op OSX/iOS en dat zorgt dan voor wat extra frustratie. Dat het bij Windows (en vooral Android) nog redelijk stabiel draait gezien wat ze allemaal ondersteunen is een stuk knapper in ieder geval :)

Het ging mij in deze discussie dat Apple wat fouten heeft gemaakt en dat ik weinig reden zie om die goed te praten. Als iets maanden duurt wat wezenlijk je werk "blokkeert" en je met updates komt die dat probleem niet oplossen, dan groeit bij mij de frustratie tot hoog niveau. Dat heb ik in 25 jaar nog nooit meegemaakt met windows in ieder geval.

En wat m'n nieuwe 'zen' OS wordt, tja, allemaal ;) Ik werk nu eenmaal met alle bekende OS-en.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

danielo

#55
Quote from: Xstream on August 23, 2014, 15:33:04
Het ging mij in deze discussie dat Apple wat fouten heeft gemaakt en dat ik weinig reden zie om die goed te praten. Als iets maanden duurt wat wezenlijk je werk "blokkeert" en je met updates komt die dat probleem niet oplossen, dan groeit bij mij de frustratie tot hoog niveau. Dat heb ik in 25 jaar nog nooit meegemaakt met windows in ieder geval.

En wat m'n nieuwe 'zen' OS wordt, tja, allemaal ;) Ik werk nu eenmaal met alle bekende OS-en.

Deze discussie wordt steeds onzinniger dus tijd om er mee te stoppen de vraag was 'welke is beter onder de smartphones' en dit is nu op 1 of andere manier gekomen dat ik apple 'goed praat'. Volgens mij doe ik dat niet geef ik alleen aan dat en laat ik inclusief zijn zowel android en iOS in een laatste versies voor 99% van de mensen prima is. Denk dat prijs meer een effect heeft daar vooral aan de android kant. Van de week was ik aan het testen op een android tablet van 53 euro de ervaring was wat minder dan op de nexus 10.

Hoe denk je dat al die mensen die vorige week een update deden zich voelen die zo slecht was (tot onbruikbaar) dat microsoft hem terug trok dat is 3 dagen geleden : http://www.techtimes.com/articles/13391/20140820/bsod-gives-microsoft-blues-faulty-patch-tuesday-update-yanked.htm als je echt al 25 jaar windows gebruikt en nog nooit zoiets gehad heb dan zou ik gelijk aan de loto gaan mee doen dan is je geluk factor nl erg hoog. Als iOS en OSX je tot meer woede leid dan prima stop met het gebruik ervan.

Misschien heb je een korter geheugen dan andere want zowel bij apple als bij microsoft zie ik al jaren veel problemen. Volgens mij zijn zowel de laatste release van MS als van Apple niet de ergste in omvang van problemen (denk even aan osx 10.3 en window millenuim bv).

Maar ja als je vind dat elke bug in een modern os accepteren goedpraten is dan ben ik een sukkel en te zacht voor deze wereld. Ik plak daar niet het woord hell aanvast maar gebruik termen die meer passen. Zo was Lion voor mij bv minder stabiel dan mavericks. en windows7 beter dan windows8. maar geen zou ik als hell beschrijven en zeker niet voor 99% van de mensen.

Hier laat ik het bij,

Daniel.



denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Xstream

#56
Quote from: danielo on August 23, 2014, 16:40:47
Deze discussie wordt steeds onzinniger dus tijd om er mee te stoppen de vraag was 'welke is beter onder de smartphones' en dit is nu op 1 of andere manier gekomen dat ik apple 'goed praat'. Volgens mij doe ik dat niet geef ik alleen aan dat en laat ik inclusief zijn zowel android en iOS in een laatste versies voor 99% van de mensen prima is. Denk dat prijs meer een effect heeft daar vooral aan de android kant. Van de week was ik aan het testen op een android tablet van 53 euro de ervaring was wat minder dan op de nexus 10.

Hoe denk je dat al die mensen die vorige week een update deden zich voelen die zo slecht was (tot onbruikbaar) dat microsoft hem terug trok dat is 3 dagen geleden : http://www.techtimes.com/articles/13391/20140820/bsod-gives-microsoft-blues-faulty-patch-tuesday-update-yanked.htm als je echt al 25 jaar windows gebruikt en nog nooit zoiets gehad heb dan zou ik gelijk aan de loto gaan mee doen dan is je geluk factor nl erg hoog. Als iOS en OSX je tot meer woede leid dan prima stop met het gebruik ervan.

Misschien heb je een korter geheugen dan andere want zowel bij apple als bij microsoft zie ik al jaren veel problemen. Volgens mij zijn zowel de laatste release van MS als van Apple niet de ergste in omvang van problemen (denk even aan osx 10.3 en window millenuim bv).

Maar ja als je vind dat elke bug in een modern os accepteren goedpraten is dan ben ik een sukkel en te zacht voor deze wereld. Ik plak daar niet het woord hell aanvast maar gebruik termen die meer passen. Zo was Lion voor mij bv minder stabiel dan mavericks. en windows7 beter dan windows8. maar geen zou ik als hell beschrijven en zeker niet voor 99% van de mensen.

Hier laat ik het bij,

Daniel.
Ja hij wordt wat onzinnig inderdaad :) we draaien elkaar steeds een hoek in die we niet bedoelen. Want jij interpreteert wat ik zeg ook verkeerd. Net zoals ik dat soms gedaan heb. Schijnbaar is t woordje hell heel vervelend en verwarrend geweest. Wie had dat verwacht.

Windows is ook een drama, dat ontken ik niet. Alleen het is een open systeem zoals ik al zei, dus ik vind men weg wel. Dat is geen geluk, dat is vrijheid van keuze. Op osx is het dan jammer dan of zelf gaat kloten op de command line wat weinig met osx te maken heeft. Over iOS kunnen we nog korter zijn op dat vlak. 

Ik heb nooit problemen gehad met VPN op Windows, wat voor mij belangrijk is. Osx heeft daar bijna een half jaar downtime tegenover staan. Ik heb nooit problemen gehad op Adobe op Windows, maar wel 2x op rij met updates complete blokkers op osx. Dat is nu eenmaal zo. Hoef je me niet voor uit te maken. Behalve wat blue screens vroeger heb ik inderdaad nog nooit echt zulke blokkers gehad met Windows, behalve met hardware dan.

En zo kan ik dus ook weer verder kalken over hoe je mijn verhaal verkeerd leest. Windows ben ik ook geen fan van momenteel. Al vind ik W8 heerlijk draaien hoor. Maar ze hadden idd wat problemen. Al hebben ze wel veel grotere stappen en veranderingen doorgevoerd met W8. Die update was ook weer een drama inderdaad. Al trokken ze die wel weer terug. Had osx dat ook maar gedaan met lion en mavericks :) want ik update nog niet eens direct maar maanden later pas. En dat was niet alleen ik maar de hele afdeling was de pineut zoals zoveel meer mensen. En dat heeft mij tonnen gekost en sommige van men klanten zelfs miljoenen. Maar schijnbaar mag je dat geen hell noemen en hoor je dat gewoon te accepteren omdat de gemiddelde consument er geen last van heeft.

Google is de enige waar ik echt tevreden over ben. Tot aan dat Google+ gedwongen gezeik en een paar weken die auto photo sharing die je ineens opgedrongen werd. Dat soort dingen vind ik erg gedwongen (Apple achting) en gaan men haren van overeind staan. Dus ook daar is inmiddels wat op aan te merken. Maar qua innovatie ligt het momentum echt wel bij hun momenteel. Al zal dat over een paar jaar wellicht weer anders zijn.

Maargoed, we hebben beide ons zegje kunnen doen. Dus laten we t hier maar bij houden inderdaad.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

KillerbeeNL

#57
Ohh...kijk eens wat ik allemaal weet.

Pffft

Apple is voor mensen die gewoon willen dat het werkt.

Android is voor mensen die hun eigen keuze willen tegen elk budget wat weer een nadeel kan zijn

om de vraag van de TS te beantwoorden:

Ik heb voor Android gekozen Samsung S3

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Xstream

#58
Quote from: KillerbeeNL on September  5, 2014, 09:08:02
Ohh...kijk eens wat ik allemaal weet.

Pffft
Ja, laten we met z'n allen zonder onderbouwing of ervaring onze mening gaan spuien ... Kop in 't zand steken en marketing slogans gaan herhalen ... pffft
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Hanky Panky

Quote from: Xstream on August 20, 2014, 19:57:30
Want m'n iPad Air draait nog steeds minder goed op iOS7 dan oudere iPad's bij vrienden en familie. Zal iets zijn met die 64bits architectuur icm de Air hardware. Verbinding is ook lang niet altijd zo snel/stabiel als 't zou moeten.


Zelfde ervaringen hier. Mijn ipad air is minder stabiel dan de 4 van mijn vrouw. Bij mij valt incidenteel de WiFi verbinding ineens uit (staat wel aan maar verbind met geen enkel AP, reboot nodig), Chrome klapt er regelmatig uit, soms spotane WSOD's. Email ververst zelden uit zichzelf, ik moet altijd eerst de mail app openen, Facetime via 1 iTunes account op twee ipads is een bloody drama etc etc
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Erik

Ik ben nu serieus bezig te kijken of ik een invite kan krijgen. Moet zeggen dat ik de OneplusOne toch wel een erg mooi toestel vind en die kost me als alles doorgaat een derde van de iphone 6+
Ook 5,5inch scherm, uitstekende hardware cyrogenmod standaard geïnstalleerd. De keuze of het een iphone 6 wordt of de 1+1 zal denk nu gaan afhangen welke ik het eerst kan kopen. Geen 4G op band 20 dat is het enige echte nadeel maar voor browsen en gps moet 3D ook genoeg zijn. 
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

modde239

#61
Als het goed is is de Oneplus One vanaf oktober gewoon te krijgen zonder invite.....

http://tweakers.net/nieuws/98118/oneplus-one-zal-vanaf-oktober-voor-iedereen-te-koop-zijn.html

Erik

Net een invite gekregen voor de OneplusOne en geclaimed, dus ik heb nu 24 uur om er eentje te kopen. Ik geef toe een iphone plus blijft aantrekkelijk maar ik denk dat ik het maar eens een tijdje ga proberen
met android, leuk experiment en als het echt niks is kan ik hem altijd nog verkopen met wat verlies.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

LittleNinja

Gaaf Erik! Ik vind de OnePlusOne echt wel een mooi toestel. Ik ben benieuwd.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"