Set van Faxe

Gestart door Faxe, december 26, 2013, 22:27:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rowdy

#250
Mooi om te zien.
De tweede uitgangsspanning van de voeding van de Forester F2 kun je bijvoorbeeld aansluiten op een eventuele switch.

Faxe

Van de dealer begreep ik dat een speciale hifi netwerk switch in combinatie met de Rhein Z1 plus niet zoveel zin heeft omdat deze 2 netwerkpoorten heeft. 1 voor verbinding met het netwerk en 1 voor verbinding met de streamer. Hierdoor zou de Rhein Z1 plus een vergelijkbaar effect hebben als een switch.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus met Forester F2 voeding | Degritter

Faxe

De Forester F2 voeding inmiddels aangeschaft. Door de voeding klinkt muziek via Roon net iets beter. Als ik het zou moeten omschrijven klinkt het meer gedetailleerd zonder dat het vervelend is en wat meer levendiger. Gewoon net een niveautje hoger overall.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus met Forester F2 voeding | Degritter

Xander32

Wanneer je net zoals jij de basis op orde hebt, kan je middels tweaks de set perfectioneren. De stappen kennen dan steevast niet meer de omvang (verbetering) dan wanneer je met die basis aan het bouwen bent, maar zetten de puntjes op de i.

Lekker bezig 👍🏻

Citaat van: Faxe op mei 25, 2024, 09:26:11De Forester F2 voeding inmiddels aangeschaft. Door de voeding klinkt muziek via Roon net iets beter. Als ik het zou moeten omschrijven klinkt het meer gedetailleerd zonder dat het vervelend is en wat meer levendiger. Gewoon net een niveautje hoger overall.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT