John Set

Gestart door John Wx, september 24, 2013, 13:09:25

Vorige topic - Volgende topic

John Wx

Lenovo 7 inch
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FX-AUDIO Dali Oehlbach ARGON

John Wx

Wat doen ze het toch lekker
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

martin778

Keurig!

Geen last van resonanties in het laag?

John Wx

Citaat van: martin778 op november 13, 2013, 18:19:05
Keurig!

Geen last van resonanties in het laag?

Nee, Audiolab totaal niet overheersend in het laag ook niet tegen de muur aan

John Wx

Ze zijn weer thuis de AUDIOLAB Minax CD :)

John Wx

Als de speaker naar de berg komt, komt de berg wel naar de speaker

Bovenblaadje op meubel gemaakt en HD Decoder uit zicht

Met hulp van Tommie

John Wx

Aparte tv set:

Audiolab MINAX CD
PIONEER VSX-C100s
PIONEER DV-454s

John Wx

En voor de stereo:

AUDIOLAB Cresto
Advance Acoustic MAP-101
DENON DVD-2800
LENOVO Thinkpad R500 + SYNIC USB 2.0 Audio Adapter / Receiver
Seagate Business Storage 2-Bay SRN02D
NETGEAR EVA 9100
IXOS OEHLBACH AudioQuest TARALABS Brennenstuhl
LG LCD
Ziggo HD recorder

John Wx

Mijn 600 euro set  :pompom:

Speakers: AUDIOLAB Cresto

Versterker: Advance Acoustic MAP-101

CD/DVD/HDCD speler: DENON DVD-2800

Receiver: PIONEER VSX-C100s

DVD speler: PIONEER DV-454s

Speakers: AUDIOLAB Minax CD

Notebook: LENOVO Thinkpad R500

NAS: Seagate Business Storage 2-Bay SRN02D

Media player: NETGEAR EVA 9100

Bekabeling : IXOS OEHLBACH AudioQuest TARALABS Brennenstuhl

LCD: LG 32LD320

Decoder: Ziggo / Cisco 8485DVB HD PVR

Willem

Hoi John,

Omdat je de prijs erbij gezet hebt ben ik zeer nieuwsgierig hoe goed deze set klinkt. Voornamelijk omdat er forumgenoten zijn waarvan een enkele kabel al duurder is als de hele set.

Met andere woorden: voor de beginnende audiofiel of de audiofiel met een beperkt budget zijn er genoeg mogelijkheden om van je hobby te genieten.

Groet Willem,

Panasonic TX-P65VTW60 | Denon AVR-2310 | Mission: M35i (fronts), M3c2i (center) , M35i (rears) | B.K. XXLS 400 FF (subwoofer)(with modified Low Level ''Pass'' Filter: 30-90 Hz) | Oppo BDT-101CI (multizone) | PS3 | PS4 | Logitech Harmony® One+

quattronl

Wauw, da's toch een leuke set voor dat geld!
(heb je set al vaker voorbij zien komen maar nu je het totaal bedrag erbij hebt gezet is het gewoon leuk om dit zo te zien)
Laat ze maar l*llen hoor met hun dure high-end :)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Joske007

Voor dit uitgerekende budget heb je wel veel waar voor je geld staan en het ziet er overigens nog goed uit ook  ;)
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

John Wx

Citaat van: Willem op december  2, 2013, 17:41:34
Hoi John,

Omdat je de prijs erbij gezet hebt ben ik zeer nieuwsgierig hoe goed deze set klinkt. Voornamelijk omdat er forumgenoten zijn waarvan een enkele kabel al duurder is als de hele set.

Met andere woorden: voor de beginnende audiofiel of de audiofiel met een beperkt budget zijn er genoeg mogelijkheden om van je hobby te genieten.

Groet Willem,

Moet wel bekennen dat ik de TV en de decoder en de NAS heb gekregen van ouwe relaties uit de handel waar ik in zat evenals de Lenovo Tablet

De versterker voor 100 euro z.g.a.n de CD/DVD/HDCD speler voor 50 euro 2 paartjes speakers voor 100 euro van Audiolab en op EBAY.CO.UK koop je kabels voor "wenig" de TV set receiver + dvd speler 35 euro en de EVA Netgear die alles afspeelt 17,50

Laptop voor weinig via Madhouse hier terwijl ze op MP voor 250 euro gingen en nog en ik de helft incl. verzending

Er zijn heel veel pareltjes voor weinig te koop goed zoeken en vooral zoeken op MP naar bijvoorbeeld niet Audiolab maar Audiolap :-) of in sets

En als je huis aan je kids heb gegeven en de moeder van mijn kids zodat ze er konden blijven wonen word het budget zeer beperkt 65 euro in de week voor booedschappen en ? hobby en word je creatief :-)

Je hoort mij niet klagen ben afgekeurd voor 100%, goddank nog in de goede tijd

Het klinkt gewoon erg goed en ik ken de mensen van Audiolab van ik bij POL Audio zat, tuurlijk zullen er betere/andere zijn maar heb je het over kleine marges

John Wx

Citaat van: quattronl op december  2, 2013, 18:55:11
Wauw, da's toch een leuke set voor dat geld!
(heb je set al vaker voorbij zien komen maar nu je het totaal bedrag erbij hebt gezet is het gewoon leuk om dit zo te zien)
Laat ze maar l*llen hoor met hun dure high-end :)

Liefst had ik nog een Joep set maar dat heb ik gehad en ook meegemaakt en was ook leuk maar dit ook

En soms snel toeslaan en weer verkopen zoals pas geleden een Marantz SR4200 voor 40 euro zelfde avond 100 euro = 60 euro weer voor "hobby" en koop 2 laptopjes voor 50 euro 2 wifi sticks en schoonmaken en scheurtjes weg werken op poetsen maar ook al die gleufjes en muosepad stof vrij toetsenbord asl nieuw schoonmaken etc. en bij spuiten/opknappen Windows 7 starter erop minimaal 512 mb en men kan er prima op internetten en er gewoon bij vertellen eerlijk niet teveel openzetten met de laptop en die verkoop je weer voor 60/70/80 per stuk en kan dan weer een TARALABS interlink kopen :-)

cardas49

Citaat van: John Wx op december  2, 2013, 20:26:09
Liefst had ik nog een Joep set maar dat heb ik gehad en ook meegemaakt en was ook leuk maar dit ook

En soms snel toeslaan en weer verkopen zoals pas geleden een Marantz SR4200 voor 40 euro zelfde avond 100 euro = 60 euro weer voor "hobby" en koop 2 laptopjes voor 50 euro 2 wifi sticks en schoonmaken en scheurtjes weg werken op poetsen maar ook al die gleufjes en muosepad stof vrij toetsenbord asl nieuw schoonmaken etc. en bij spuiten/opknappen Windows 7 starter erop minimaal 512 mb en men kan er prima op internetten en er gewoon bij vertellen eerlijk niet teveel openzetten met de laptop en die verkoop je weer voor 60/70/80 per stuk en kan dan weer een TARALABS interlink kopen :-)

Tjonge, ik raakte bijna buiten adem van het lezen van die post  :D.

Maar even zonder dollen, dat is wel erg erg leuk wat je voor €600 hebt neergezet. Nicely done.
Nvidia Shield | Arcam AVR11
Revel M106, C205, S206 | Klipsch R-115SW
Epson TW9200W | Kingpin TAB270
Schiit Gungnir MB | Jotunheim 2 | Hifiman Edition XS

AbZ

Goeie aanpak  :thumbs-up:

Citaat van: John Wx op december  2, 2013, 20:19:37zoeken op MP naar bijvoorbeeld niet Audiolab maar Audiolap :-)
Leuk ;D

John Wx

De kleine Audiolabs weer verkocht, en de Pioneer slimline set staat ook te koop deed niet wat ik wilde of ik kijk ergens overheen ?

Had daar digitale inputs op Decoder DVD Netgear maar via de tape out naar de Advance Acoustic hoor ik alleen analoge inputs die ik schakel en niet de digitale wat de bedoeling was  :wacko:

John Wx

Dus de speakers zijn weer plant en lamp loos

John Wx

Een ASUS BR speler BDS-700

En een keyboard touchpad van LOFREE MT-200 voor minder dan 10 euro uit het verre oosten

De kleine Audiolab speakers zijn weg net zoals het Pioneer tv setje

===========================================================

Versterker: Advance Acoustic MAP-101

CD/DVD/HDCD speler: DENON DVD-2800

BR speler: ASUS BDS-700

Notebook: LENOVO Thinkpad R500 INTEL P8400 2.26GHz 4Gb 100Gb WINDOWS 7

USB DAC: ELE EL-D01 PCM2704 BOARD + ELNA Capacitor

Tablet: Lenovo IdeaTab A1000 16gb Stereo Dolby Digital

Bekabeling : IXOS OEHLBACH AudioQuest TARALABS Brennenstuhl MONSTER CABLE

John Wx

:thumbs-up:

Xander32

... het is haast onmogelijk om al jouw wisselingen bij te houden. Allicht eens over een live stream na denken 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

John Wx

Citaat van: Xander32 op januari 17, 2014, 20:08:42
... het is haast onmogelijk om al jouw wisselingen bij te houden. Allicht eens over een live stream na denken 8).

Tis net poep het komt en het gaat  ;) ;D

John Wx

ASUS BDS-700

John Wx

Mijn nieuwe stream projectje voor Spotify:

DELL inspiron 1300 1.6Ghz 1Gb 40Gb DVD/rwCD WiFi USB Windows XP

In combinatie met een USB DAC de "ELE DAC" van 11 euro

En hoge pootjes onder de laptop voor "betere" cooling (lees = haast niet meer aanslaan ventilator)

Klinkt helemaal top.....

John Wx

Receiver: DENON AVR-3300

SACD/CD/DVD speler: DENON DVD-2200

Notebook: LENOVO Thinkpad R500 INTEL P8400 2.26GHz 4Gb 100Gb WINDOWS 7

USB DAC: ELE EL-D01 PCM2704 BOARD + ELNA Capacitor

Tablet: Lenovo IdeaTab A1000 16gb Stereo Dolby Digital

Bekabeling : IXOS OEHLBACH AudioQuest TARALABS Brennenstuhl MONSTER CABLE

Decoder: Ziggo / Cisco 8485DVB HD PVR