BB&G: Groot nieuws van Linn, de countdown is gestart....

Gestart door bmateijsen, september 11, 2013, 12:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AbZ

Citaat van: keyser op september 11, 2013, 15:58:28Audiofiele DSP's zijn schaars.
en dat is niet cynisch?  :D  We horen het tzt wel.   :unsure:  Toch?

Nahpets

Citaat van: AbZ op september 11, 2013, 16:16:39
We horen het tzt wel.   :unsure:  Toch?

Tenzij het een video only product is.

Dan zien we wel verder.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Kerkhoffd

Geen idee, maar wel benieuwd. Ik volg deze thread en over 10 dagen weten we het.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

R

Opvallend dat jullie als dealer ook in het donker zitten..

Citaat van: garmtz op september 11, 2013, 14:25:15
Linn werkt ook al geruime tijd aan de nieuwe 'Open Home' standaard. Wellicht dat ze daar nu echt iets mee gaan doen? Wellicht ook wel met distributie van HDMI audio en video over ethernet? Op die manier wellicht de enigmatische ingang 'UPnP AV' ingang ontsluitend? En dat gecombineerd met een video streamer?

bmateijsen

Citaat van: R op september 11, 2013, 16:50:40
Opvallend dat jullie als dealer ook in het donker zitten..


De hele wereld, behalve een select gezelschap binnen Linn, weet het nog niet... ;)

Nahpets

Best knap als je dat soort zaken heden ten dage nog geheim kunt houden.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

bmateijsen

Citaat van: Nahpets op september 11, 2013, 17:01:07
Best knap als je dat soort zaken heden ten dage nog geheim kunt houden.

Het is mede onderdeel van de 40-jarige verjaardag van Linn.

Martin!!!

De LP12 viert toch haar 40e verjaardag dit jaar, dus zou je iets in de analoge hoek verwachten.

Welke link met de DS hier voor te maken is mij dan ook een raadsel  :D
mainly British stuff

bmateijsen

Citaat van: Martin!!! op september 11, 2013, 17:24:15
De LP12 viert toch haar 40e verjaardag dit jaar, dus zou je iets in de analoge hoek verwachten.

Toen de LP12 is ontstaan is Linn ook ontstaan...

CitaatWelke link met de DS hier voor te maken is mij dan ook een raadsel  :D

Speelt beide muziek??

Ralph71

Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

allineedisbass

#60
Een Devialet / Wadia / Power-DAC achtig dingetje gok ik. Is er nog niet en gezien de positieve kritieken op vooral de Devialet zal LINN wel niet achter willen blijven. Ook hier geldt DS is slechts het begin....

Alhoewel je Majik, Sneaky en Kiko wellicht ook tot bovenstaande kunt rekenen.

DSD klinkt zo gek nog niet, Pono van ome Young?
Stereo: McIntosh MA7900 / B&W 803D / Lumin D2 / roon / Kenwood KX7030 / Kenwood DP8020 / Project 6.9
HT: Sony 83AJ90 / Marantz SR7010 / Pioneer LX5080 / B&W / Velodyne / Dune / APTV4K / Shield Pro

denoontje


bmateijsen

Citaat van: allineedisbass op september 11, 2013, 18:04:46
Een Devialet / Wadia / Power-DAC achtig dingetje gok ik. Is er nog niet en gezien de positieve kritieken op vooral de Devialet zal LINN wel niet achter willen blijven. Ook hier geldt DS is slechts het begin....

Een all-in-one klimax... ;D. Lijkt mij gaaf!

CitaatAlhoewel je Majik, Sneaky en Kiko wellicht ook tot bovenstaande kunt rekenen.

yep!

CitaatDSD klinkt zo gek nog niet, Pono van ome Young?

Pono... tja... Ik denk dat Neil Young compressie veel te ver doorvoert... Dus ik vind het geen bruikbaar 'codec' voor serieus muziek luisteren!

garmtz

Citaat van: Hipster op september 11, 2013, 15:33:49
De Dekodek: mch-LPCM HDMI in mch-analoog uit, video passthrough. :thumbs-up:

Dat is wel een product dat mij heel erg zou aanspreken. Heb zoiets ook al een tijd geleden aangegeven bij Linn. Denk alleen op een of andere manier dat dat het niet gaat worden... Maar wie weet... :)

Staaled

Citaat van: garmtz op september 11, 2013, 19:22:47
Dat is wel een product dat mij heel erg zou aanspreken. Heb zoiets ook al een tijd geleden aangegeven bij Linn. Denk alleen op een of andere manier dat dat het niet gaat worden... Maar wie weet... :)
Mij dus ook.
Zolang we nog niets weten, wensen we maar. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

bmateijsen

Laten we het eens omdraaien:

Als je nu alles zou mogen bedenken.... wat zou jij dan de meest waardevolle toevoeging vinden in jouw set?

Groet,

Bjorn

katwax

Dat ik vanuit mijn DS muziek kan kopen in goede kwaliteit, liefst wel iets meer dan enkel wat er in Linn store zit :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

bmateijsen

Citaat van: katwax op september 12, 2013, 12:48:57
Dat ik vanuit mijn DS muziek kan kopen in goede kwaliteit, liefst wel iets meer dan enkel wat er in Linn store zit :)

Hoe bedoel je dit? De DS heeft geen storage... ;)

katwax

Citaat van: bmateijsen op september 12, 2013, 12:50:53
Hoe bedoel je dit? De DS heeft geen storage... ;)
Cloud?
Hoe dat ze het oplossen weet ik niet, maar zou nice to have zijn.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

bmateijsen

Citaat van: katwax op september 12, 2013, 16:39:44
Cloud?
Hoe dat ze het oplossen weet ik niet, maar zou nice to have zijn.

Cloud streaming is 1 van de opties die ik wel vaker langs zie komen..... Ik denk dat het vwb bandbreedte in studio master of FLAC lastig wordt, maar wie weet ;D

Staaled

Citaat van: bmateijsen op september 12, 2013, 16:50:19
Cloud streaming is 1 van de opties die ik wel vaker langs zie komen..... Ik denk dat het vwb bandbreedte in studio master of FLAC lastig wordt, maar wie weet ;D
Van wat is van groot belang.
Ik loop niet over van enthousiasme van hetgeen Linn zelf aanbiedt. :-\
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

AbZ

Voor zo'n verjaardag zullen ze trouwens ook wel nieuwe speakers uitbrengen?

bmateijsen

Citaat van: Hipster op september 12, 2013, 16:55:58
Van wat is van groot belang.
Ik loop niet over van enthousiasme van hetgeen Linn zelf aanbiedt. :-\

De catalogus zal steeds groter worden, maar ik ben het met je eens, het is op dit moment nog niet een extreem divers aanbod ;D

bmateijsen

Citaat van: AbZ op september 12, 2013, 16:57:17
Voor zo'n verjaardag zullen ze trouwens ook wel nieuwe speakers uitbrengen?

De Akubarik is net gepresenteerd... dus ik verwacht geen nieuwe luidspreker...., maar wie weet ;D

AbZ

Citaat van: bmateijsen op september 12, 2013, 16:58:03
De Akubarik is net gepresenteerd...
Had ik ff gemist.  Ik loop weer eens achter, what's new?  ;D