Eddye V2.0 - Zoekt 'zijn' stereo (gevonden)

Gestart door Eddye, augustus 1, 2013, 13:36:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thanatos

Citaat van: Xander32 op augustus  7, 2013, 15:40:56
... mijn ervaring is dat het starten met de speakers, welke voldoen aan jouw vereisten en matchen met jouw ruimte en opstelling en vervolgens daarbij een passende versterking (bron, bekabeling) zoeken, een meer bevredigend resultaat geeft, dan wanneer men de versterking als uitgangspunt neemt en daarbij passende speakers zoekt ...

Speakers + opstelling + akoestiek = denk ik zo'n 70% bepalend voor het eindresultaat, misschien nog wel meer. Bij een budget van 8 mille zou ik zelf dan ook ongeveer de helft reserveren voor de speakers.

Maar allicht heb jij andere ervaringen. En soms kan het anders benaderen van een zaak juist ook verrassende uitkomsten geven ... Resume; doe vooral hetgeen jezelf goed dunkt ;D.

Mijn ervaring ook. Speakers + akoestiek is alles bepalend. Als de versterking voldoet aan alle gestelde eisen van de overige apparatuur zal het in mijn optiek alleen om nuance verschillen tussen versterkers gaan.

Maar zoals TS aangeeft. Je moet ergens beginnen met luisteren! Dus veel plezier gewenst tijdens de sessie ben benieuwd naar de ervaringen.

Eddye

Gisteren de eerste luistersessie gehad, en ik ben weer een stukje wijzer geworden.

Om 10:30 werden we (mijn vader en ik) hartelijk ontvangen bij Rhapsody in Hilversum. Mijn vader wilde nu eindelijk wel eens weten waarom zijn zoon zoveel geld wil uitgeven aan een paar "boxjes", inmiddels kan ik melden dat hij dat nu snapt ;).

Na ontvangst werden we naar de luisterkamer gebracht, waar er twee hoogglans witte Sonus Faber Venere luidsprekers waren aangesloten op de Devialet 110. Down the Way van Angus & Julia Stone ging de CD speler in om het nummer "And the Boys" te luisteren. Gewoon als start. Om eerlijk te zijn waren we totaal niet onder de indruk van de Venere. Mijn vader merkte als eerste op dat deze toch wel erg leken op mijn oude CM9's, en buiten een iets opener geluid was dat ook zo. Precies na die opmerking kwam Harry binnen met de mededeling dat hij de verkeerde speakers had aangesloten, namelijk de 2.5 in plaats van de 3.0. Dit was relatief snel verholpen en we konden door met het luisteren naar de Sonus Faber Venere 3.0. Het verschil werd direct duidelijk met het nummer "In the cold, cold night" van de White Stripes. De diepe brom werd (kunstmatig?) versterkt tot een overheersende lage brei, die na enkele ogenblikken bijna ondraaglijk lelijk werd. In het nummer zitten subtiele hoogte verschillen in het laag, maar daar was niets van de merken. Kortom, de prachtig uitziende Sonus Faber Venere's gaan het niet worden.

Na een korte evaluatie, besloten we het orginele plan om Audio Physic te beluisteren te laten varen en om een stap hoger te gaan wat betreft luidsprekers, namelijk de Bowers & Wilkins 805D. Wat een enorm verschil met de Sonus Fabers. Deze flinke monitoren stralen de muziek de kamer in, zover dat je niet doorhebt dat er nog speakers staan. Hoog, midden en zelfs laag zijn gecontroleerd en direct. Wat je ziet is niet in lijn met wat je hoort. Je hoort een vloerstaander, maar ziet een monitor. Details komen veel beter door. Time van Pink Floyd leeft meer, ik hoor vibraties die ik eerst niet hoorde. Joe Santriani's Down Down Down geeft een bassloopje wat me nooit is opgevallen. Ook Seven Nation Army en In the Cold, Cold Night van de White Stripes blijken kinderspel voor deze speakers. Het opdraaien van het volume heeft geen invloed behalve het luider spelen van de muziek.

Om een vergelijk te kunnen maken zet Harry een paar Master Audio speakers neer (het type weet ik niet). Deze liggen inderdaad op hetzelfde niveau als de 805's Omdat dit een volledige vloerstaander is, is deze ontegenzeggelijk beter met de lage tonen, maar veel minder dan dat je zou verwachten. Ook hier klinkt alles direct, Ook hier hoor je dat drummers op vellen slaan en er vaak onbedoeld snaren van gitaren worden geraakt. Zonder het een nadeel te willen noemen valt op dat deze speaker iets veller/scheller is in het hoog. Het is niet irritant, maar wel aanwezig. Ik vraag me dus af of ik hiermee zou kunnen leven.

Om de dag af te sluiten worden de B&W 805D's teruggeplaatst, en nog een paar nummers worden beluisterd. Zowel mijn vader als ik hebben het idee dat de B&W's wat fijner klinken. Het is geen kwestie van kwaliteit, maar van smaak.

Wat ik heel erg bijzonder vind is dat de Devialet 110 bij al deze speakers zo ontzettend goed zijn werk heeft gedaan. Vooral B&W staat bekend als Power Hungry, maar de kleinste Devialet stuurt ze aan zonder enig probleem. Op elk volume. Wat mij erg aanstaat bij de Devialet is de afstandsbediening. Een draaiknop is zoveel preciezer dan een volume omhoog en omlaag knop. De AB is lekker zwaar en mooi om te zien. Wat 'm perfect zou maken is hetzelfde ronde displaytje waarop dezelfde info komt te staan als op de unit zelf. Een nadeel van de Devialet is dat deze al vies wordt als je er naar kijkt.... Vingers enzo zie je direct, en na een middagje bedienen moet de AB eigenlijk weer netjes gepoetst worden. Een echt luxeprobleem :)

Rond 14:30 hebben we de luistersessie ten einde verklaard. Na nog een klein poosje te hebben nagepraat en geëvalueerd met Harry, zijn we, moe maar voldaan, naar huis gereden. Rhapsody bedankt. Wat een leuke dag!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

W.Otter

geweldig Eddy! jammer dat de SF niet zijn bevallen want dat zijn toch echt beauties! is het misschien zo dat de devialet ze misschien niet onder controle hadden? De overheersende lage brei zal daar misschien een gevolg van zijn?!

verder nog andere versterkers gehoord of heb je stiekem al een beetje de knoop doorgehakt dat de devialet je keuze wordt..

Betekent dit dat B&W toch wel écht een merk voor jou is?
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Xander32

Mooi verslag Eddy. En wat leuk dat je samen met jouw vader op pad bent gegaan :thumbs-up:.
Voorts lees ik ook het luisterplezier in jouw verslag; leuk he zo'n luistersessie.

Vertrouw gewoon op jouw gehoor en zoals reeds aangegeven; muziek is emotie, geen/veel minder ratio ...
In de prijsklasse waarin jij shopt is er zoveel moois te koop en echt slechte componenten zal je er niet aantreffen. Het zal vooral een smaakkwestie blijken en een passende match/prettige combi van componenten (ook met jouw ruimte).

Ik ben benieuwd hoe het nou verder gaat.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martijn M

Leuk om te lezen. Ik vind 't ook grappig om te zien dat steeds meer mensen Down, Down, Down van Joe Satriani gebruiken als test-track. Eigenlijk is het hele album de moeite waard  :) .
Dutch & Dutch

weust

Van de Venere had ik het wel verwacht. Wel jammer dat je de Audio Physic niet geprobeerd hebt.
Was benieuwd naar de ervaring.

De 805Ds zijn erg mooie monitoren. Fijn dat ze ook genoeg laag hebben.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Martijn M

De Veneres hebben inderdaad een 'commerciele' badkuipcurve:



Van de 805D heb ik zo gauw geen metingen kunnen vinden, maar de voorloper laat een veel beter plaatje zien dan de Sonus Faber:

http://www.stereophile.com/content/bw-nautilus-805-loudspeaker-measurements

Een nette vlakke curve. Het afstraalgedrag is enigszins onregelmatig (als gevolg van de relatief hoog gecrosste extreem zeer breed afstralende tweeter), maar dat zou al met al toch een stuk beter/neutraler moeten klinken.
Dutch & Dutch

Eddye

Citaat van: W.Otter op augustus 11, 2013, 11:47:30
geweldig Eddy! jammer dat de SF niet zijn bevallen want dat zijn toch echt beauties! is het misschien zo dat de devialet ze misschien niet onder controle hadden? De overheersende lage brei zal daar misschien een gevolg van zijn?!

verder nog andere versterkers gehoord of heb je stiekem al een beetje de knoop doorgehakt dat de devialet je keuze wordt..

Betekent dit dat B&W toch wel écht een merk voor jou is?
De Veneres zijn inderdaad heel erg mooi om te zien. Ik geloof niet dat het aan de Devialet lag wat betreft het laag, omdat alle andere luidsprekers erg goed werden aangestuurd. Ook het volume verder opendraaien zorgde ervoor dat de brei niet meer werd, maar alleen maar luider.

Citaat van: Xander32 op augustus 11, 2013, 11:56:32
Mooi verslag Eddy. En wat leuk dat je samen met jouw vader op pad bent gegaan :thumbs-up:.
Voorts lees ik ook het luisterplezier in jouw verslag; leuk he zo'n luistersessie.

Vertrouw gewoon op jouw gehoor en zoals reeds aangegeven; muziek is emotie, geen/veel minder ratio ...
In de prijsklasse waarin jij shopt is er zoveel moois te koop en echt slechte componenten zal je er niet aantreffen. Het zal vooral een smaakkwestie blijken en een passende match/prettige combi van componenten (ook met jouw ruimte).

Ik ben benieuwd hoe het nou verder gaat.
Klopt, geen van de beluisterde speaker zijn slecht, dat heb ik wellicht niet goed benadrukt. Ook de Venere's zijn gewoon goede luidsprekers. Ik vind het ook altijd moeilijk om termen zoals beter, slechter enz te gebruiken. Veel vaker is het een kwestie van smaak.

Hoe het verder gaat....
Om eerlijk te zijn is de tijd een beetje tegen me. Ik heb een hele mooie aanbieding op de B&W's, het zijn demo's, maar de prijs is heel erg vriendelijk. De optie loopt t/m dinsdag.
Citaat van: keyser op augustus 11, 2013, 12:08:12
Leuk om te lezen. Ik vind 't ook grappig om te zien dat steeds meer mensen Down, Down, Down van Joe Satriani gebruiken als test-track. Eigenlijk is het hele album de moeite waard  :) .
Down, Down, Down is tof!
Citaat van: weust op augustus 11, 2013, 12:34:29
Van de Venere had ik het wel verwacht. Wel jammer dat je de Audio Physic niet geprobeerd hebt.
Was benieuwd naar de ervaring.

De 805Ds zijn erg mooie monitoren. Fijn dat ze ook genoeg laag hebben.

We hebben de Audio Physic niet aangesloten omdat je dan kwa budget niet uitkomt om de B&W's te "verslaan".
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Eddye

Citaat van: keyser op augustus 11, 2013, 12:54:26
De Veneres hebben inderdaad een 'commerciele' badkuipcurve:



Van de 805D heb ik zo gauw geen metingen kunnen vinden, maar de voorloper laat een veel beter plaatje zien dan de Sonus Faber:

http://www.stereophile.com/content/bw-nautilus-805-loudspeaker-measurements

Een nette vlakke curve. Het afstraalgedrag is enigszins onregelmatig (als gevolg van de relatief hoog gecrosste extreem zeer breed afstralende tweeter), maar dat zou al met al toch een stuk beter/neutraler moeten klinken.
Volgens Rhapsody is de diamond tweeter beter in staat een gelijkmatiger (en minder schel) hoog weer te geven. Waarschijnlijk zal je dat ook terugzien in het afstraalgedrag (mooi woord :))
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martijn M

Citaat van: Eddye op augustus 11, 2013, 12:57:30
Volgens Rhapsody is de diamond tweeter beter in staat een gelijkmatiger (en minder schel) hoog weer te geven. Waarschijnlijk zal je dat ook terugzien in het afstraalgedrag (mooi woord :))

Diamant is veel stijver dan de metaallegering die gebruikt is voor het membraan van de tweeter van de oudere 805. Hoogstwaarschijnlijk ligt de opbreekfrequentie van de diamanten dome een stuk hoger. Theoretisch gezien is dat leuk, maar in de praktijk maakt het niet uit omdat de opbreekfrequentie in het geval van de oude tweeter ook al ruim boven het hoorbaarheidsbereik ligt (om en nabij 26 khz). Daarom denk ik persoonlijk dat de diamanten tweeter vooral vanuit het perspectief van de marketingafdeling van B&W een interessante innovatie is (Science In The Service Of Marketing). Ik vermoed dat de invloed van het andere membraanmateriaal niet of nauwelijks terug te vinden zal zijn in het afstraalgedrag.
Dutch & Dutch

Eddye

Citaat van: keyser op augustus 11, 2013, 13:08:50
Diamant is veel stijver dan de metaallegering die gebruikt is voor het membraan van de tweeter van de oudere 805. Hoogstwaarschijnlijk ligt de opbreekfrequentie van de diamanten dome een stuk hoger. Theoretisch gezien is dat leuk, maar in de praktijk maakt het niet uit omdat de opbreekfrequentie in het geval van de oude tweeter ook al ruim boven het hoorbaarheidsbereik ligt (om en nabij 26 khz). Daarom denk ik persoonlijk dat de diamanten tweeter vooral vanuit het perspectief van de marketingafdeling van B&W een interessante innovatie is (Science In The Service Of Marketing). Ik vermoed dat de invloed van het andere membraanmateriaal niet of nauwelijks terug te vinden zal zijn in het afstraalgedrag.
Ik kan redelijk volgen wat je zegt. Ik heb helaas niet de oude 805 gehoord. Ik heb wel het verschil gehoord tussen de keramische tweeter en de diamanten tweeter (master vs B&W), dat is een verschillend geluid. Zo zal er ook verschillend geluid uit de oude 805 komen t.o.v. de nieuwe 805. (misschien een wat kromme vergelijking)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Leuk verslag Eddie!

Als ik jou was, zou ik proberen bij BB&G nog de Harbeth op de Devialet te horen en nog diezelfde dag nog een keer de B&W 805. Rapsody en BB&G zitten dicht bij elkaar, dus dan kan je een aardig vergelijk maken. En ja, ik weet het: verschillende ruimtes, bekabeling, et cetera.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

De kogel is door de kerk.
De Bowers & Wilkins 805D speakers ga ik vrijdag ophalen :)
De aansturing moet worden besteld in Frankrijk. [sarcasme] Gelukkig gaat dit even duren, want de Fransen vinden vakantie belangrijker dan brood op de plank [/sarcasme]
Mijn gloednieuwe Devialet 170 moet besteld worden en (vermoedelijk) ook nog gemaakt. Hopelijk 1ste week september..

Ja, het wordt toch een 170. Met de 110 kom ik direct al aansluitingen te kort. Mocht ik ooit besluiten om een draaitafel of iets anders te kopen, zou ik daar weer iets moeilijks op moeten verzinnen.

Zoals ik al eerder zei is de tijd een beetje tegen me. Helaas beschik ik op het moment niet over veel tijd, en daarbij vond ik dat ik de aanbieding niet kon laten lopen. Daar staat tegenover dat ik de 805 echt prachtig vind klinken, in tegenstelling tot alle andere speakers die ik die dag gehoord heb, kan ik bij de B&W geen enkel minpunt ontdekken. Ze hebben alles wat ik zoek, B&W is gewoon mijn sound, getuige ook de stappen omhoog elke keer (600, CM en nu 805).

Ik wil iedereen bedanken die mij tips heeft gegeven en met me mee hebben gedacht. Dit houd niet in dat ik niet meer ga luisteren naar een aantal speakers. Ik moet een keer Harbeth op Devialet horen! Deze combi zal het natuurlijk dan afleggen tegen de 805D/Devialet combi, maar toch wil ik het horen ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Mooie set hoor :thumbs-up:, ben heel erg benieuwd hoe deze het in jouw ruimte gaat doen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op augustus 13, 2013, 18:58:37
Mooie set hoor :thumbs-up:, ben heel erg benieuwd hoe deze het in jouw ruimte gaat doen.
Dank je, wanneer je de WS komt terugbrengen en je Canare komt ophalen kan je het horen. Ik ben zelf ook super benieuwd!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op augustus 13, 2013, 19:00:47
Dank je, wanneer je de WS komt terugbrengen en je Canare komt ophalen kan je het horen. Ik ben zelf ook super benieuwd!
... helemaal goed, heb er nu al zin in; ken geen van beide componenten.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

Citaat van: Eddye op augustus 13, 2013, 18:55:35
De kogel is door de kerk.
De Bowers & Wilkins 805D speakers ga ik vrijdag ophalen :)
De aansturing moet worden besteld in Frankrijk. [sarcasme] Gelukkig gaat dit even duren, want de Fransen vinden vakantie belangrijker dan brood op de plank [/sarcasme]
Mijn gloednieuwe Devialet 170 moet besteld worden en (vermoedelijk) ook nog gemaakt. Hopelijk 1ste week september..

Ja, het wordt toch een 170. Met de 110 kom ik direct al aansluitingen te kort. Mocht ik ooit besluiten om een draaitafel of iets anders te kopen, zou ik daar weer iets moeilijks op moeten verzinnen.

Zoals ik al eerder zei is de tijd een beetje tegen me. Helaas beschik ik op het moment niet over veel tijd, en daarbij vond ik dat ik de aanbieding niet kon laten lopen. Daar staat tegenover dat ik de 805 echt prachtig vind klinken, in tegenstelling tot alle andere speakers die ik die dag gehoord heb, kan ik bij de B&W geen enkel minpunt ontdekken. Ze hebben alles wat ik zoek, B&W is gewoon mijn sound, getuige ook de stappen omhoog elke keer (600, CM en nu 805).

Ik wil iedereen bedanken die mij tips heeft gegeven en met me mee hebben gedacht. Dit houd niet in dat ik niet meer ga luisteren naar een aantal speakers. Ik moet een keer Harbeth op Devialet horen! Deze combi zal het natuurlijk dan afleggen tegen de 805D/Devialet combi, maar toch wil ik het horen ;)


Whoehoe! Gaaf, gefeliciteerd man! :pompom: Het aantal Devialet eigenaren groeit en groeit! Hoe zou dat nou komen (retorische vraag ;))

Die gasten bij Devialet zijn inderdaad gewoon op vakantie gegaan, bijna onbegrijpelijk in 2013 maar het is ze wat mij betreft gegund. Mogelijk denk jij daar terecht anders over!  ;)

Eddye

Citaat van: Antoine op augustus 13, 2013, 19:08:37

Whoehoe! Gaaf, gefeliciteerd man! :pompom: Het aantal Devialet eigenaren groeit en groeit! Hoe zou dat nou komen (retorische vraag ;))

Die gasten bij Devialet zijn inderdaad gewoon op vakantie gegaan, bijna onbegrijpelijk in 2013 maar het is ze wat mij betreft gegund. Mogelijk denk jij daar terecht anders over!  ;)
Dank je  :D Ik gun iedereen vakantie (geloof me!), maar allemaal tegelijk vind ik wat overdreven... (Zeker nu ;))
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Deleted member

Citaat van: Eddye op augustus 13, 2013, 19:11:21
Dank je  :D Ik gun iedereen vakantie (geloof me!), maar allemaal tegelijk vind ik wat overdreven... (Zeker nu ;))

Haha, ik begrijp je goed! (ben zelf in elk geval zo ongeduldig als de pest ;)) In elk geval succes met 't wachten, het is het in elk geval helemaal waard!  :)

Eddye

Citaat van: Antoine op augustus 13, 2013, 19:13:39
Haha, ik begrijp je goed! (ben zelf in elk geval zo ongeduldig als de pest ;)) In elk geval succes met 't wachten, het is het in elk geval helemaal waard!  :)
Ik vermaak me voorlopig met de config tool op devialet.com.

Weet je of ik al een account kan aanmaken? of heb je daar een serienummer voor nodig?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

En dan zeggen ze dat ik snel ga ;)
Gefeliciteerd. Lijkt mij een erg mooie zet, en goed dat je toch voor de 170 bent gegaan!

Account kan je al aanmaken. Krijg je een wizard met wat je zou willen hebben van model, en kun je vast knooien met instellingen.

Erg benieuwd hoe het gaat klinken.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Madhouse

Mooi aankopen heb je gedaan Eddye! Welke kleur heb je de 805D's genomen?

Ik weet niet of het artikel van dit jaar is maar lees het dik gedrukte gedeelte:
Citaat"Om de prijs van de 110 nog aantrekkelijker te maken hebben we geen concessies gedaan ten aanzien van de gebruikte techniek" vertelt Thierry. "Qua karakter, of eigenlijk het ontbreken ervan, is er geen verschil te horen. We zien alle types als een Straight Wire, wat zoveel betekent als een volkomen neutraal doorgeefluik voor de muziek. Wel is er verschil in aansluitmogelijkheden en functionaliteit. Zo is de phonotrap in de 110 wel instelbaar maar uitsluitend geschikt voor MM elementen. Dit heeft mede te maken met de iets eenvoudiger opzet van de analoog naar digitaal conversie. Verder ontbreekt een (instelbare) subwoofer uitgang een (instelbare) digitale uitgang en een AES/EB digitale ingang. Wat alle modellen wel hebben is de mogelijkheid Devialet Air als extra te bestellen. Deze Wi-Fi streamer module kost normaal gesproken 1000, - euro maar tot 30 september betaalt de klant slechts één euro."

Lees meer : http://www.hifi.nl/artikel_pagina2/20623/Verslag-Chattelin-Triple-Music-Days-Devialet-110-en-170.html#ixzz2bs2IGmb5
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Thanatos


Deleted member

Citaat van: Eddye op augustus 13, 2013, 19:16:25
Ik vermaak me voorlopig met de config tool op devialet.com.

Weet je of ik al een account kan aanmaken? of heb je daar een serienummer voor nodig?

:thumbs-up:

En Weust heeft 't antwoord al gegeven!  :)

Eddye

Citaat van: weust op augustus 13, 2013, 19:19:14
En dan zeggen ze dat ik snel ga ;)
Gefeliciteerd. Lijkt mij een erg mooie zet, en goed dat je toch voor de 170 bent gegaan!

Account kan je al aanmaken. Krijg je een wizard met wat je zou willen hebben van model, en kun je vast knooien met instellingen.

Erg benieuwd hoe het gaat klinken.
:D

Wanneer alles er is ben je welkom (daarvoor natuurlijk ook, daar niet van).
Citaat van: Madhouse op augustus 13, 2013, 19:19:33
Mooi aankopen heb je gedaan Eddye! Welke kleur heb je de 805D's genomen?

Ik weet niet of het artikel van dit jaar is maar lees het dik gedrukte gedeelte:
Rosenut. Helaas geen keus, het zijn Demo's in perfecte staat. Daarentegen vind ik de deze kleur best mooi.

Het artikel is inderdaad van dit jaar dus die streamer module zit erbij  :pompom:
Citaat van: Thanatos op augustus 13, 2013, 19:20:12
Congratz!  :clapping: en sterkte met wachten  :D
Thnx, het makkelijke van wachten is dat je er niets voor hoeft te doen......
Citaat van: Antoine op augustus 13, 2013, 19:25:36
:thumbs-up:

En Weust heeft 't antwoord al gegeven!  :)
Zo even proberen...
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005