Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]

Gestart door Atmoz, juni 21, 2013, 09:31:34

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

MVG

Mooie vloer ook! Is dat hout of laminaat? Heb je hier meer info over, via pm eventueel? Thanks!  ;D

Atmoz

Citaat van: Raymond187 op februari 11, 2014, 14:42:20
LED fetisch Steph  :tongue2:


Zeker, zeker ;D ;D

Citaat
Zeer netjes allemaal joh. goed voor elkaar  :worship:

Dankjewel :colgate:

Citaat
Staan die LS kabels uit de muur nou zo omhoog?

Ja, klopt die ben ik vergeten terug te duwen. De linker ziet d'r wat "natuurlijker" uit he?
Ik moet die andere nog effe terugbuigen...


Citaat van: WickedGame op februari 11, 2014, 15:22:04
Ziet er geweldig uit je set!

Thanks WickedGame :) :)

Citaat
Je meubel is voor mij (ons) een voorbeeld wat we mogelijk gaan opvolgen in een nieuw huis. Nog audio wensen of dingen die je wil of gaat wijzigen? Of is het op een laag pitje

Ah, kijk! Das altijd leuk om te lezen zoiets!! Veel succes in ieder geval met alles!
Tja, op audiogebied was het even stil (behalve dat ik dagelijks muziek draai natuurlijk >:D).
Maar dat komt weer binnenkort: voor in m'n HT heb ik nog ergens een Marantz SR8002 surround receiver staan, en die wilt graag iets voeden: speakers!
Dus dat moet binnenkort nog even bekeken worden hoe en wat...

Citaat van: MVG op februari 11, 2014, 17:16:52
Mooie vloer ook! Is dat hout of laminaat? Heb je hier meer info over, via pm eventueel? Thanks!  ;D

Thanks MVG.

Dat is QuickStep UFW 1545 (dubbele V-groef)
http://www.laminaatgolden.com/quickstep-950-perspective-wide-v4-ufw-1545-reclaimed-eik-bruin

Ik vind het persoonlijk ook écht een schitterende vloer (en iedereen die bij me op bezoek komt met mij)

Met vriendelijke groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

RoGEK

Citaat van: Atmoz op februari  8, 2014, 15:01:20


Ik heb zojuist de kleine B&W speaketjes + Pioneer stereo versterker + Marantz CD6003 CD-speler op de (tijdelijke) slaapkamer gezet.
Dat is tevens de ruimte waar straks dus het HT komt.

Heerlijk Supperclub (Lounge) in bed luisteren :pompom: :worship: Chille!!!

Hier een impressie:






Morgen maar eens de hele dag ervan gaan genieten :)

Fijn weekend iedereen!

Greetings,

Atmoz

Stiekem klinken ze heel erh goed hè, maar dat wist je natuurlijk al.

en in die kleur zien ze er lekker fris uit vind ik.
- Stereo: Marantz PM-11S1, Marantz SA-15S1, Marantz NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Audio Physic Celsius center II, XTZ SUB 12.17
- Woonkamer: Panasonic TX-55FZW835, Marantz NR1609, Boston A250, Boston A225C, Boston A25, Boston ASW250

Atmoz

Citaat van: RoGEK op februari 11, 2014, 20:30:33
Stiekem klinken ze heel erg goed hè, maar dat wist je natuurlijk al.

Klopt als een bus!
Ze klinken (zeker voor zulke kleine speakers) gewoon écht goed!!

Citaat
en in die kleur zien ze er lekker fris uit vind ik.

True, true. Ze zien er absoluut "hebbe-ding-erig" uit O0 O0
(dat was ook de reden dat ik ze van je overgenomen heb, lol :devil:)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

emo72

Hoi atmoz,

je bent echt goed vooruit gegaan. Ziet er allemaal erg mooi uit. Ik zou wel eens bij je willen aankomen om te ervaren hoe ht bij jou klinkt. Ik weet alleen hoe het bij kij klinkt. Maar hoe klinkt het bij een ander en is dat beter, anders of wat dan ook. Ik kom uit Kerkrade dus das ook uit het zuiden. :headbanging:
Hegel H120, Anthem MRX520, Node N130, Pioneer BDP 180, front Wharfedale Elysian 1, center Wharfedale EVO4 cs, Surround Wharfedale EVO4.1, sub REL T7x (stereo), sub SVS SB2000 Pro (surround) Sony KDL65F9005,  Sony PS5, Kordz HDMI kabels. Tellurium Q Blue ll Ultra speaker kabel. En nog wat kabels en zo.

Atmoz

Citaat van: emo72 op februari 16, 2014, 20:22:54
Hoi atmoz,

je bent echt goed vooruit gegaan. Ziet er allemaal erg mooi uit. Ik zou wel eens bij je willen aankomen om te ervaren hoe ht bij jou klinkt. Ik weet alleen hoe het bij kij klinkt. Maar hoe klinkt het bij een ander en is dat beter, anders of wat dan ook. Ik kom uit Kerkrade dus das ook uit het zuiden. :headbanging:

Hé emo72,

Thanks :)
Ik ga eerst m'n HT afmaken. Daarna is iedereen welkom om een bezoekje te komen nemen.
Nu is het daar sowieso nog allemaal te hectisch en druk voor... Maar goed idee, dat zeker!

Ik show bij deze nog effe m'n laatste HT-aanschaf.
Nu staat die nog in de woonkamer, maar "straks" is het de bedoeling om in de HT te gamen:







Gisteren geïnstalleerd, maar helaas nog geen "echte" spellen kunnen spelen.
Heb er even snel zo'n gratis demo spel op gezet, maar dat viel best tegen :(
Hopelijk ga ik er meer plezier aan beleven met de goede games O0 O0

In ieder geval wel alweer een stap richting 4K gezet :pompom:

Greetz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

M:iNdO

Erg cool allemaal! Is er iets wat je nog NIET hebt? hahaha

4K juich ik ook toe......... :headbanging: Eerst maar eens wachten tot er genoeg 4K content is en een OLED 4K televisie (die goed betaalbaar is). Enfin, dan zijn we denk ik minimaal een jaartje of 2 verder denk ik...
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

M:iNdO

Zoals wellicht bekend wil ik (al heel lang) ook een dergelijke wand/meubel zoals van Atmoz maken (of eigenlijk liever laten maken). Achter de wand wil ik dan ledverlichting met Ambilight effect (dat lijkt me wel gaaf).

Hebben jullie misschien tips voor mij hoe ik een dergelijke wand (met Ambilight verlichting) kan realiseren (weet bij god niet waar ik moet beginnen, welke materialen etc.)? Uiteraard heb ik wel gegoogled e.d. maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn budget rijkt helaas ook niet to the sky....... :(
Samsung Neo QLED QE65QN95A | Jamo S808 subwoofer | Dali Ikon 1 mk1 fronts | Bluesound Powernode N330 | Xbox Series S | Nvidia Shield | Intel NUC D34010WYK | Amino Aria 610

ldegouw

Voor de verlichting kan je voor onder de 100 euro klaar zijn.
Zoek maar eens op raspberry pi, xbmc, hyperion. Of lightberry. Zijn eenvoudige oplossingen om zoiets te creëeren.
Ik ben wel bang dat het veel te druk wordt allemaal en dat je je verlichting beter rustig en stabiel kan houden in plaats van dat de hele ruimte mee kleurt.
Denon x4000; Panny 42pv70; B&O beolab 1, beolab 2, beolab 8000, beocenter 2300; Raspberry pi met XBMC, humax 5000c, wii, en wat andere rommel

sj0er-D

Ik heb achter een 55" scherm twee ledstrings van elk 50 'ledpixels'. Deze 100 leds worden aangestuurd door 'Hyperion' op een Raspberry pi met Daarop XBMC (films, series) en gevoed door een oude PC-voeding (5 volt draden).

Check voor meer info en uitleg http://pibob.nadnerb.co.uk/

JRoT

Beste Atmoz,

Wat een prachtige setup heb je staan :worship:, bevalt de ps4?

Ik zag dat je een arduino gebruikte voor de ledstrips,
Is het script en de colorpicker ergens te vinden?

Atmoz

Citaat van: M:iNdO op februari 26, 2014, 22:00:14
Erg cool allemaal! Is er iets wat je nog NIET hebt? hahaha

4K juich ik ook toe......... :headbanging: Eerst maar eens wachten tot er genoeg 4K content is en een OLED 4K televisie (die goed betaalbaar is). Enfin, dan zijn we denk ik minimaal een jaartje of 2 verder denk ik...

Thanks 8)
Haha, zo erg is het niet hoor ;)
En het is toch ook sjiek zulke dingen allemaal he?! :angel: ;D ;D

Ik heb laatst zelf wat (native) 4K video's gemaakt, dus dat zijn de eerste die ik "straks" ga testen O0


Citaat van: M:iNdO op februari 26, 2014, 22:34:03
Zoals wellicht bekend wil ik (al heel lang) ook een dergelijke wand/meubel zoals van Atmoz maken (of eigenlijk liever laten maken). Achter de wand wil ik dan ledverlichting met Ambilight effect (dat lijkt me wel gaaf).

Hebben jullie misschien tips voor mij hoe ik een dergelijke wand (met Ambilight verlichting) kan realiseren (weet bij god niet waar ik moet beginnen, welke materialen etc.)? Uiteraard heb ik wel gegoogled e.d. maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn budget rijkt helaas ook niet to the sky....... :(

Leuk dat je zelf ook zo'n wand wilt gaan maken :worship:
Ik zou zeggen: check Ebay.com eens. Daar kost 't allemaal echt geen cent...


Citaat van: JRoT op februari 27, 2014, 08:46:23
Beste Atmoz,

Wat een prachtige setup heb je staan :worship:, bevalt de ps4?

Ik zag dat je een arduino gebruikte voor de ledstrips,
Is het script en de colorpicker ergens te vinden?

Thanks JRoT 8)
De PS4 bevalt (sinds gisteren pas, toen kreeg ik pas de spellen) ZEER goed ---> wow, wat een beeld O0 O0 O0 écht gave spellen!!

Uhm nee, ik heb niets online staan wat Arduino etc... betreft, maar ik kan je wel iets toesturen mocht je daar interesse in hebben?!

Groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

MegaJ

#262
Killzone is binnen dus?  ;D

Battlefield 4 vind ik echt een aanrader, lekker knallen online  :hehe:
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

Atmoz

Citaat van: MegaJ op februari 28, 2014, 14:51:38
Killzone is binnen dus?  ;D

Jazeker :worship: (zie ook de PM die ik eerder vandaag verstuurde ;))
Thanks! Het ziet d'r goed uit!

Citaat
Battlefield 4 vind ik echt een aanrader, lekker knallen online  :hehe:

Klopt, die heb ik (toevallig ook sinds gisteren) ook: echt super grafische kwaliteit :clapping: :clapping: Heerlijk smullen van 't 1080p beeld O0
Ook maar meteen een extra controller erbij gekocht, m'n vriendin schijnt gamen ook leuk te vinden :) :wub:

Nu NFS: rivals en COD nog :inlove:

Maar de komende dagen zal ik niet veel gamen ben ik bang --> Carnaval it is :coffee: :coffee: :coffee: ( <--- insert beer icon here)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

MegaJ

Citaat van: Atmoz op februari 28, 2014, 15:15:17
Jazeker :worship: (zie ook de PM die ik eerder vandaag verstuurde ;))
Thanks! Het ziet d'r goed uit!

Ja zag het nadat ik al gepost had  :wacko:

Citaat van: Atmoz op februari 28, 2014, 15:15:17
Klopt, die heb ik (toevallig ook sinds gisteren) ook: echt super grafische kwaliteit :clapping: :clapping: Heerlijk smullen van 't 1080p beeld O0
Ook maar meteen een extra controller erbij gekocht, m'n vriendin schijnt gamen ook leuk te vinden :) :wub:

Nu NFS: rivals en COD nog :inlove:

Maar de komende dagen zal ik niet veel gamen ben ik bang --> Carnaval it is :coffee: :coffee: :coffee: ( <--- insert beer icon here)

Van hetzelfde hier, bier bier en nog eens bier de komende dagen! PM anders je PSN naam eens, misschien komt het er wel een keer van om gezamelijk online wat lui neer te knallen  ;D
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

Atmoz

Citaat van: MegaJ op februari 28, 2014, 15:28:09
Van hetzelfde hier, bier bier en nog eens bier de komende dagen!

Lekker uitblazen :pompom: Ik ga helaas maar 2 dagen, maar dan neem ik 't er wel van :angel: :nowink:

Citaat
PM anders je PSN naam eens, misschien komt het er wel een keer van om gezamelijk online wat lui neer te knallen  ;D

Ik heb nog steeds geen eigen ID (of moest je dat voor de PS3 ook al hebben? in dat geval ben ik 't kwijt). Heb dus dat van m'n broertje maar genomen omdat ik anders nergens (registratieproces) door kwam enzo... *was trouwens vrij irritant* :devil:

En volgens mij moet je dat ook perse hebben om überhaupt iets te kunnen downloaden of te spelen he?!
Dat wat ik nu gebruik is "qrisonline" volgens mij. (kan ik dat hier (ben niet thuis) ergens nakijken misschien?)

Enfin: je ziet 't al: ik heb er de ballen verstand van, dus het kan zomaar zijn dat het nog een tijdje duurt voordat we elkaar tegen komen ;)

Greetings,

Atmoz


Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

klaasje11

vet zo'n Playstation 4 ! (Sony fan hier  ;))

maarre, geen Oppo vervanger dus...  :P
Elac FS57.2 -- Sony TA-N55 ES -- Aristona Voorversterker -- Luxman T-240 -- Sony CDP-M19 -- Sony MDS-JE500 -- Beyer Dynamic DT 770 Pro -- Choseal Q-854 -- Roccat ISKU -- Roccat SAVU -- jaren 70 Philips broodrooster

Atmoz

Citaat van: klaasje11 op maart  1, 2014, 10:29:41
vet zo'n Playstation 4 ! (Sony fan hier  ;))

Ja, echt wel 8) 8)
Alleen het gamen valt me een beetje tegen.. vrij lastig vind ik persoonlijk :sneaky2:
Ik ben meer Xbox gewend, misschien dat 't daaraan ligt... Maar zelfs op easy kom ik niet heel ver :baaa:

Citaat
maarre, geen Oppo vervanger dus...  :P

Tja, de Oppo blijft in de woonkamer staan, pas als het HT klaar is, dan gaat de PS4 naar boven.
En alleen als het gamen me wat meer gaat bevallen dan komt er ook een PS4 in de woonkamer zodat je fijn met 8 man kunt gamen. 4 in het HT, en 4 in de woonkamer :clapping:

Maar voor nu nog even rustig aan met alles... Ik heb de tijd (ofja, eigenlijk geen tijd, maar je snapt wat ik bedoel :D)

Hopelijk komt NFS: rivals vandaag binnen, dan kan ik gewoon lekker wat scheuren in plaats van dat moeilijke schieten met BF4 en/of Killzone :angel:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

klaasje11

#268
Citaat van: Atmoz op maart  1, 2014, 12:11:24

Tja, de Oppo blijft in de woonkamer staan, pas als het HT klaar is, dan gaat de PS4 naar boven.
En alleen als het gamen me wat meer gaat bevallen dan komt er ook een PS4 in de woonkamer zodat je fijn met 8 man kunt gamen. 4 in het HT, en 4 in de woonkamer :clapping:

Maar voor nu nog even rustig aan met alles... Ik heb de tijd (ofja, eigenlijk geen tijd, maar je snapt wat ik bedoel :D)

Hopelijk komt NFS: rivals vandaag binnen, dan kan ik gewoon lekker wat scheuren in plaats van dat moeilijke schieten met BF4 en/of Killzone :angel:

Oké! Klinkt goed!

Tsja... ik ben echt een pc gamer maar voor need 4 speed heb ik toch echt een Xbox controller voor m'n pc gekocht 😉
Elac FS57.2 -- Sony TA-N55 ES -- Aristona Voorversterker -- Luxman T-240 -- Sony CDP-M19 -- Sony MDS-JE500 -- Beyer Dynamic DT 770 Pro -- Choseal Q-854 -- Roccat ISKU -- Roccat SAVU -- jaren 70 Philips broodrooster

JRoT

Citaat van: Atmoz op februari 28, 2014, 13:43:50
Thanks 8)

Thanks JRoT 8)
De PS4 bevalt (sinds gisteren pas, toen kreeg ik pas de spellen) ZEER goed ---> wow, wat een beeld O0 O0 O0 écht gave spellen!!

Uhm nee, ik heb niets online staan wat Arduino etc... betreft, maar ik kan je wel iets toesturen mocht je daar interesse in hebben?!

Groet,

Atmoz

Graag, heb zelf nog wat arduinos liggen en een ledstrip.

Groet,

JRoT

MegaJ

Citaat van: Atmoz op februari 28, 2014, 15:52:57
Lekker uitblazen :pompom: Ik ga helaas maar 2 dagen, maar dan neem ik 't er wel van :angel: :nowink:

Ik heb nog steeds geen eigen ID (of moest je dat voor de PS3 ook al hebben? in dat geval ben ik 't kwijt). Heb dus dat van m'n broertje maar genomen omdat ik anders nergens (registratieproces) door kwam enzo... *was trouwens vrij irritant* :devil:

En volgens mij moet je dat ook perse hebben om überhaupt iets te kunnen downloaden of te spelen he?!
Dat wat ik nu gebruik is "qrisonline" volgens mij. (kan ik dat hier (ben niet thuis) ergens nakijken misschien?)

Enfin: je ziet 't al: ik heb er de ballen verstand van, dus het kan zomaar zijn dat het nog een tijdje duurt voordat we elkaar tegen komen ;)

Greetings,

Atmoz

Je kan beter een eigen ID maken. Je moet namelijk bij de PS4 voor online spelen betalen. €50 per jaar, krijg je wel elke maand een gratis game (download). Voor de PS3 weet ik eigenlijk ook niet beter dan dat je wel een PSN account moest hebben, maar ik denk dat dat alleen maar gebruikt werd voor online gamen en de playstation store. Dus ik zou zeggen maak er eens een aan, dan geef je de ID door en doen we ff potje BF4 online  ;D
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

Atmoz

Citaat van: klaasje11 op maart  2, 2014, 01:20:54
Oké! Klinkt goed!

Tsja... ik ben echt een pc gamer maar voor need 4 speed heb ik toch echt een Xbox controller voor m'n pc gekocht 😉

Ohja, dat kon inderdaad he; een Xbox360 controller voor de PC.
Of hoe zat dat nu precies? De PC controller werkte ook op de Xbox?

Wat ik een beetje vind tegenvallen van NFS: rivels op de PS4: je kunt het maar met één persoon per PS4 spelen.
Ik heb dus voorniets een 2e controller gekocht :sneaky:

Sinds wanneer kun je niet meer split-screen spelen? Zag vanmorgen dat de rest van m'n spellen ook allemaal maar "1 player" kunnen.....
Heb dus echt 0,0 aan die 2e controller :baaa: :baaa: :baaa:


Citaat van: JRoT op maart  3, 2014, 08:52:27
Graag, heb zelf nog wat arduinos liggen en een ledstrip.

Groet,

JRoT

Waar ben je precies naar opzoek?
En PM me effe je emailadres, dan stuur ik dat toe als ik heb wat je zoekt :)


Citaat van: MegaJ op maart  7, 2014, 10:30:20
Je kan beter een eigen ID maken. Je moet namelijk bij de PS4 voor online spelen betalen. €50 per jaar, krijg je wel elke maand een gratis game (download). Voor de PS3 weet ik eigenlijk ook niet beter dan dat je wel een PSN account moest hebben, maar ik denk dat dat alleen maar gebruikt werd voor online gamen en de playstation store. Dus ik zou zeggen maak er eens een aan, dan geef je de ID door en doen we ff potje BF4 online  ;D

Tja, zie bovenstaand verhaal met die controller(s) :-[
Ik vind er eigenlijk niets aan zo. Wil liever met vrienden (+krat bier) tegelijk spelen, in m'n eentje speel ik liever geen spellen...



Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Atmoz


Ik ben de laatste dagen weer flink "oan de geng" geweest in m'n huis:
Op de bovenste verdieping heb ik enkele muurtjes weggehaald, en komen later deze week ook weer nieuwe (Ytong) muurtjes:


(rood gaat weg, blauw + groen komt nieuw)

Op die manier wordt m'n (nieuwe) slaapkamer wat ruimer, en betrek ik de badkamer meteen erbij. Zodra deze klus klaar is dan verhuis ik m'n huidige slaapkamer (2e etage) naar de 3e etage, en kan op de huidige slaapkamer eindelijk het HT gemaakt worden O0 :pompom: :clapping:

Hierbij enkele foto's van de vorderingen:

Eerst voorzichtig de deur weghalen:


Dan een stuk muur:

(best een gek gevoel om in een huis wat net 'n jaar staat alweer muren weg te halen ::))

Natte gedeelte (bad komt op verhoogde vlonder):


En nog een actiefoto:



Vanavond weer verder met klussen.
Wat is dat toch heerlijk met zulk weer :colgate:

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

denoontje


sj0er-D

Haha dat zijn geen halve maatregelen! Maar creëer je hiermee nou een kamer met geïntegreerde badkamer?