Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]

Gestart door Atmoz, juni 21, 2013, 09:31:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MegaJ

Citaat van: Loonens op juli  2, 2013, 14:05:13
Nummer 64 bedoel je? Je hebt idd gelijk. Zal even goed doorlezen en dan mijn post aanpassen :).

Thanks!

Oh ja sorry zou goed kunnen. Ik heb in ieder geval een antwoord van atmoz gequote in #75.

Haha, staat ook jouw antwoord in W. Otter. Is Quickstep largo.
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

Atmoz

Citaat van: MegaJ op juli  1, 2013, 22:28:17
Appjes maken is inderdaad leuk, maar er gaat stiekem veel tijd in zitten. Programmeren voor iOS is niet echt ingewikkeld vind ik, ik had al kennis van C en C++ en dan is objective C wel te doen na het lezen van het een en ander. Heb o.a. de gratis ebook van Apple getiteld de Objective C programming language gelezen om bekend te worden met de syntax etc. Vervolgens beginning iOS development gelezen (ik dacht de iOS 4 versie zelfs nog destijds) en dan gaat het steeds makkelijker. Daarnaast nog wat mazzel dat er een library beschikbaar is in C voor het sturen van commando's naar de MPD en dan gaat het hard.

Hmzz, die (e)boeken ken ik niet. Zodra ik er weer eens tijd voor heb ga ik dit zeker oppakken. (goed) kunnen programmeren voor iOS staat namelijk hoog op m'n lijstje. Lijkt me geweldig als je zonder al te veel moeite/tijd iets moois kunt maken voor iPhone/iPad. En het is natuurlijk fijn dat je al enige voorkennis hebt :) Ik programmeer het meeste in VB.NET, dus moest flink wennen toen ik voor Android wat dingen ging maken...

Citaat
Ik moet eigenlijk eens een topic openen over mijn setje en dan kan ik wellicht ook uitweiden over de NAS of ik kan dat apart doen ergens, ik zal er eens over nadenken. Ik heb het in ieder geval ook niet op een ander forum staan. Het zou denk ik zeker interessant kunnen zijn voor anderen inderdaad. Het is volgens mij een stuk goedkoper dan een QNAP of iets dergelijks als je er meer dan 1 a 2 schijven in wilt en beter dan RAID 0 of 1. 2 jaar geleden heb ik um gebouwd voor in totaal zo'n 300 euro, dit was inclusief 3TB (harde schijven waren toen wel iets goedkoper dan nu, was voordat de prijzen omhoog gingen). Later nog een SSD toegevoegd als opstartschijf. Draai er nog een leuk scriptje op wat ik geschreven heb in BASH wat controleert of de NAS gebruikt wordt voor diverse toepassingen, zo niet dan schakelt ie zichzelf uit na 30 min. Met wake-on-lan kan ik de NAS weer inschakelen, via uiteraard een app op de iPhone  :bigsmile: en dat duurt dan ongeveer 1,5 min. ofzo schat ik. Maar bespaart wel weer stroom. Het lastige aan het hele verhaal is het configureren van FreeBSD en installeren van benodigde software, het is nou eenmaal geen Windows. Is voor mij toch ook een redelijke uitdaging geweest maar uiteraard onderdeel van de uitdaging en de tevredenheid achteraf!

Klinkt ook weer als een prachtig hobby-project :pompom: Ook erg goed nagedacht over die "WOL" functie! En 1.5 minuutje wachten op een opstartende NAS is niet het grootste probleem he ;)
Erg mooi gedaan :worship:


Citaat
Wat heb jij allemaal voor apps gemaakt?

De meeste zijn allemaal kleine pruts tooltjes om dingen te testen en hardware aan te sturen.
Met de GPS allerlei dingen gemaakt die dan PHP scriptjes triggeren die vervolgens thuis vanalles aansturen.
(als je met de auto thuis aankomt detecteert de GPS in de GSM dat, triggerd vervolgens een scriptje op de NAS, en die stuurt dan vervolgens allemaal dingen aan (via Arduino's met Ethernetshields) in/aan/om het huis.

Veel dingen zijn gewoon voor mezelf gemaakt eigenlijk. Gewoon om het leven te vergemakkelijken en voor de fun :D

Maar het belangrijkste (voor mij dan) is dat ik ALLE sensoren in m'n gsm kan bedienen, en daarmee dus in feite alles kan maken wat ik wil. Oke, geen grafische dingen/spellen. Maar wel gewoon alles wat ik me bedenk is in feite mogelijk. Er ging weer een wereld voor me open: toen m'n eerste Android app werkte was ik zo blij als een kind --> was op een parkeerplaats waar een paar mensen stonden die me toen ineens heel blij zagen/hoorden doen hahahaha :wacko: (WTF is dat voor gek? haha :devil:)


Citaat van: WimB op juli  1, 2013, 22:45:43
Erg mooi. Ook dat achterpaneel achter de TV. Heb ik ook over zitten denken, maar ben destijds maar voor de budget oplossing (verf) overgestapt.
Mooie set en een mooie kamer. Compliment.

Thanks! :)  :) Tja, met verf gaat inderdaad ook, maar ik heb redelijk last van strijklicht zodra ik met verf aan de slag ga (en verder kan ik ook niet echt verven :angel:)


Citaat van: HTip op juli  2, 2013, 10:38:27
Er is een hoop geschreven over koppelen en ontkoppelen. Punt is dat je moet proberen zoveel te dempen dat de speaker zelf niet meer beweegt. Dat lijkt makkelijk, maar is het absoluut niet, want je kunt nl. ook overdempen en dan gaat het weer te doods klinken. De kast speelt ook nog een rol in de klank.

Ik heb verschillende platen hier gehad en de zwaartse platen haalden de levendigheid uit het geluid. De lichtste daarentegen dempten de resonanties van de kast te weinig. Is wel leuk om mee te spelen.

Hmz, dat klinkt alsof er nog genoeg te tweaken is 8) In de toekomst (zodra d'r weer wat meer tijd is) maar eens aan begeven dan :D :music:
Maar dat met dat volledig in beton gieten klopt dus ook wel: dat het dan absoluut niet meer klinkt zoals nu?!


Citaat van: Loonens op juli  2, 2013, 10:53:03
Dank je! Erg handig dat luikje van je! Ik denk dat ik het gat achter mijn tv gewoon groot maak, zodat ik daar wat ruimte heb om er eventueel achter zit.

Ja precies, gewoon zo groot mogelijk (tot je het niet meer ziet als je van de zijkant kijkt natuurlijk >:D)

Citaat
Mijn topic kan je terugvinden op http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=133779.0

Ga ik me dat zometeen eens effe bekijken 8)


Citaat
Mijn plaat is 160x160cm en 25mm dik. Ik ga eerst mijn tv ophangen met een beugel en daarna knal ik de plaat erop. even een vraag;

Die LED-strips achterop, kan je die op afstand bedienend kopen? Of maak je dit zelf (ben zelf namelijk niet zo technisch als jij).

Ik zat te denken aan balken van 50x100mm als houvast voor mijn plaat. Daar de plaat tegenaan met de laminaat erop. Dan zorg ik dat er kleine pinnen uitkomen (via metalen strips aan de achterkant) om zo mijn apparatuur de laten "zweven" zeg maar. Zo strak tegen de plaat moet dit wel een apart gezicht geven :).

Die LED-strips kun je het beste op Ebay kopen. Kost geen drol, en is ook nog bestuurbaar op afstand als je dat wilt inderdaad!
Ik heb het in dit geval zelf gemaakt omdat ik het via m'n GSM wil kunnen bedienen, maar dat hoeft dus niet perse ;)

En dat idee met die balken moet zeker lukken. Op die manier heb ik het ook gedaan. (staan volgens mij ook foto's van in dit topic van die 4 balken)
Of het met die pinnen gaat lukken weet ik niet, ik heb daarvoor dat houten meubel gemaakt wat weer aan die 4 balken vastzit.
Moet je m'n neefje even lenen? Die komt ook wel bij jou op dat meubel liggen om te testen :devil: :devil:


Citaat van: MegaJ op juli  2, 2013, 13:52:45
@Loonens, heel wat van jouw vragen zijn al beantwoord in reactie #75.

:)


Citaat van: W.Otter op juli  2, 2013, 14:30:27
heel goed over nagedacht allemaal en het zal zeker niet misstaan in een b&w catalogus!
wat voor laminaat heb je eigenlijk gebruikt? lijkt sprekend op mijn laminaat (quickstep largo)

Thanks voor het compliment O0 O0
Het laminaat van de "muur" is inderdaad Quick-Step Largo LPU1287 Vintage Eik Donker LHD, en het laminaat op de vloer is Quickstep Perspective Wide V4 Reclaimed Eik Bruin UFW 1545 (OMG, wat een benaming... het lijkt wel alsof we het over een ultra hyperdepiep luxe versterker ofzo hebben :laugh: :tongue2:)


Citaat van: MegaJ op juli  2, 2013, 16:13:12
Oh ja sorry zou goed kunnen. Ik heb in ieder geval een antwoord van atmoz gequote in #75.

Haha, staat ook jouw antwoord in W. Otter. Is Quickstep largo.

;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

W.Otter

erg mooi laminaat  :D ook voor aan de muur blijkbaar :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

HTip

Citaat van: Atmoz op juli  2, 2013, 19:18:57
Hmz, dat klinkt alsof er nog genoeg te tweaken is 8) In de toekomst (zodra d'r weer wat meer tijd is) maar eens aan begeven dan :D :music:
Maar dat met dat volledig in beton gieten klopt dus ook wel: dat het dan absoluut niet meer klinkt zoals nu?!
Je kunt als je wilt dag en nacht bezig zijn met tweaken. De vraag is of je dat wil ;D

Het klopt zeker dat het absoluut anders klinkt als je je speakerbasis volledig in beton zou gieten. Of het beter of slechter klinkt hangt ook van je smaak af. Ik zou het even zo laten en kijken of je dit bevalt.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Loondijke

Citaat van: Atmoz op juli  2, 2013, 19:18:57
Die LED-strips kun je het beste op Ebay kopen. Kost geen drol, en is ook nog bestuurbaar op afstand als je dat wilt inderdaad!
Ik heb het in dit geval zelf gemaakt omdat ik het via m'n GSM wil kunnen bedienen, maar dat hoeft dus niet perse ;)

En dat idee met die balken moet zeker lukken. Op die manier heb ik het ook gedaan. (staan volgens mij ook foto's van in dit topic van die 4 balken)
Of het met die pinnen gaat lukken weet ik niet, ik heb daarvoor dat houten meubel gemaakt wat weer aan die 4 balken vastzit.
Moet je m'n neefje even lenen? Die komt ook wel bij jou op dat meubel liggen om te testen :devil: :devil:

Mooi zo! :). Bedankt voor de tip van Ebay. Zal dit zeker in de gaten houden!
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Rene30

Je hebt echt een schitterende woonkamer en spullen!  :headbanging: Heerlijk dat je zo mooi je boxen en alles hebt neer kunnen zetten.
Rotel RSP-1572 / Rotel RB-1572 / B&W CM7 -> B&W CM9

Atmoz

Citaat van: W.Otter op juli  3, 2013, 12:36:03
erg mooi laminaat  :D ook voor aan de muur blijkbaar :D

;D ja blijkbaar kun je het dus voor meer doeleinden gebruiken :D

Ik heb trouwens al enkele weken wat afvalstukken laminaat buiten liggen (in weer en wind, ook toen het zo vies hard regende laatst...) en dat ziet er allemaal nog heel netjes uit.
Kan me dus voorstellen dat je zoiets ook voor buiten zou kunnen gebruiken. Eventueel met een kleine aanpassing zodat het nóg weer-bestendiger wordt...


Citaat van: HTip op juli  3, 2013, 22:36:36
Je kunt als je wilt dag en nacht bezig zijn met tweaken. De vraag is of je dat wil ;D

Dag en nacht tweaken is wel gaaf, maar niet de hele tijd aan 't zelfde ;)

Citaat
Het klopt zeker dat het absoluut anders klinkt als je je speakerbasis volledig in beton zou gieten. Of het beter of slechter klinkt hangt ook van je smaak af. Ik zou het even zo laten en kijken of je dit bevalt.

Tja, het is nu geen weer om veel binnen te zitten luisteren, dus binnenkort maar weer eens wat meer genieten :pompom:


Citaat van: Loonens op juli  4, 2013, 10:59:42
Mooi zo! :). Bedankt voor de tip van Ebay. Zal dit zeker in de gaten houden!

Graag gedaan!


Citaat van: Rene30 op juli  4, 2013, 20:51:13
Je hebt echt een schitterende woonkamer en spullen!  :headbanging: Heerlijk dat je zo mooi je boxen en alles hebt neer kunnen zetten.

Thanks!! 8)
Tja, d'r is niemand die tegen me zegt "zou je dat daar wel neerzetten?" of nog erger "daar ben ik het niet mee eens!" :devil:
Lekker doen en laten wat ik zelf wil --> héérlijk O0

Met vriendelijke groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

klaasje11

serieus! hoe kom je aan MIJN droom woonkamer!  ;)

echt geweldig!!  :worship:

werkt het ''alles via Oppo'' goed? of zijn er nog dingen waar je tegen aan loopt....
Elac FS57.2 -- Sony TA-N55 ES -- Aristona Voorversterker -- Luxman T-240 -- Sony CDP-M19 -- Sony MDS-JE500 -- Beyer Dynamic DT 770 Pro -- Choseal Q-854 -- Roccat ISKU -- Roccat SAVU -- jaren 70 Philips broodrooster

Atmoz

Citaat van: klaasje11 op juli 13, 2013, 20:17:27
serieus! hoe kom je aan MIJN droom woonkamer!  ;)

echt geweldig!!  :worship:

werkt het ''alles via Oppo'' goed? of zijn er nog dingen waar je tegen aan loopt....

Thanks klaasje11  :worship:

Tja, de Oppo kan dus geen Bluray ISO's afspelen he... Maaja, dat mis ik niet echt: ik brand alles op Bluray discs.
Verder heb ik op dit moment (is maar tijdelijk) last van schokkerig beeld. 2 á 3 keer per film, dat komt omdat ik gebruik maak van de Wifi dongle die erbij zit.
Binnenkort sluit ik 'm aan op Gigabit ethernet, en dan is ook dat probleem opgelost :)
Verder ben ik zéér tevreden over het apparaat O0

Even een kleine update:

Het is dan wel niet direct HT gericht, maar ik moet toch even laten zien dat ik niet stilgezeten heb de laatste tijd :angel:
En er komen ook speakers te hangen/staan/ingebouwd i.c.m. met een SONOS ZP120 dus toch iets HT :D

Deze week flink in de tuin "aan de geng" geweest:

Met de hand (c.q. schop) gat uitgegraven:



Wapening erin:



Beton wordt geleverd:



Alles netjes verdelen. Ik moet niet té lang blijven staan zo >:D >:D >:D



Betonblokken, metselzand en cement wordt gebracht:



Overzicht foto (vooraan zijn de dwarsliggers van de vlonder die ik nog ga maken)



Ik helemaal blij met de net geleverde zwembad-inbouwdelen:



Heerlijk om te mogen knutselen met zulke dingen:


Ik ga zelf LED-verlichting voor onderwater maken. (komt in die ronde "bak"). Dit wordt allemaal bestuurbaar via de smartphone/iPad :wub:

Genoeg te doen gehad, en nog ook nog genoeg te doen :pompom: :angel: :D

Binnenkort maar eens wat leuke buitenspeakers uitzoeken die tegen een beetje vocht kunnen.

Met vriendelijke groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

RubenV.

Dat wordt weer een mooi projectje om te volgen  :worship: Je bent weer lekker bezig zo te zien  :clapping:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

RalphH

Niiiiice!

De term "betonnen schoentjes" krijgt ineens weer een heel andere lading (al heeft het ook met water te maken ;D)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

pjtheman26

#111
Ziet er allemaal heeeel mooi uit!!

Ik had een vraagje aan je over je wandmeubel, hoe heb je het laminaat bevestigd aan de balken die aan de muur hangen? Was namelijk erg benieuwd want ben zelf ook bezig met een projectje om een wandmeubel te maken. Ben er alleen nog niet uit of ik met laminaat ga werken of gewoon een mdf-plaat helemaal zwart verf.
En met welk ophangingsysteem heb je het zwevende kastje opgehangen aan de balken aan de muur?

Alvast bedankt ;)

Atmoz

Citaat van: RubenV. op augustus 29, 2013, 13:09:46
Dat wordt weer een mooi projectje om te volgen  :worship: Je bent weer lekker bezig zo te zien  :clapping:

Ik kan niet stilzitten ;) De woonkamer/keuken is bijna klaar, dus dan ga ik 't maar buiten opzoeken... Ook vanwege het goede weer natuurlijk de laatste weken 8)
Is wel een leuk project om te doen zo'n zwembadje en vlonder maken. Weer iets totaal anders..

Ik ga 't zwembad waterdicht maken d.m.v. polyestermatten met hars+verharder. Dit geeft een extreem sterke laag over de beton heen.

60 KG polyestermat + 75 liter hars:


Het werken met polyester is overigens niet helemaal nieuw voor me.
In m'n vorige woning heb ik me daar al eens mee bezig gehouden; misschien wel leuk om even te laten zien:











En deze foto was m'n voorbeeld:


Achteraf heb ik me met deze dino flink in de vingers gesneden: hij was te groot geworden om uit de huiskamer te krijgen :angel: :nopompom: :police:
Voordat ik hem dus helemaal af kon maken heb ik 'm moeten doorzagen en weggooien. Alleen de kop (was op 't einde best mooi geworden :o) heb ik bewaard en aan een klein jochie gegeven.
Maarja, zo gaan die dingen he ;D


Citaat van: RalphH op augustus 29, 2013, 16:57:52
Niiiiice!

De term "betonnen schoentjes" krijgt ineens weer een heel andere lading (al heeft het ook met water te maken ;D)

Lol, idd :D :D
Lekker knoeien... 't was best vermakelijk. De mensen op straat hebben zich de ogen uitgekeken haha.


Citaat van: pjtheman26 op augustus 29, 2013, 19:45:41
Ziet er allemaal heeeel mooi uit!!

Ik had een vraagje aan je over je wandmeubel, hoe heb je het laminaat bevestigd aan de balken die aan de muur hangen? Was namelijk erg benieuwd want ben zelf ook bezig met een projectje om een wandmeubel te maken. Ben er alleen nog niet uit of ik met laminaat ga werken of gewoon een mdf-plaat helemaal zwart verf.
En met welk ophangingsysteem heb je het zwevende kastje opgehangen aan de balken aan de muur?

Alvast bedankt ;)

Thanks!
De laminaat zit (op het stukje hout wat je weer in/onder de volgende plank klikt) vastgeschroefd met hele kleine schroefjes (op een 18mm MDF plaat).
Ik denk persoonlijk dat het met laminaat een stukje mooier/stijlvoller wordt dan "zomaar" een zwart geverfde plaat. Of ga je dit zwart er op een specials manier/motief aanbrengen ofzo?
Het zwevende meubel heb ik zo gemaakt dat het met de 4 verticale platen aan die 4 verticale balken aan de muur kan worden opgehangen. (zie foto's eerder in dit topic).

Succes met je project/klussen :)

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

MechanicalAnimal

Fantastische foto's Atmoz  :pompom: echt heel leuk te zien en te lezen, keep up the good work!!!


Citaat van: Atmoz op juni 21, 2013, 19:57:15




klein vraagje.......je hebt om die aders een kabelbindertje zitten....ligt er toevallig in jouw huis nog een stukkie krimpkous? Om 't ff af te maken?

Ik heb er misschien overheen gelezen maar heb jij die kabel zelf gemaakt? Zo ja, waarvan, FTPnetwerkkabel ofzo? Ziet er fraai uit allemaal.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

larzie

Je had de kop ook al een soort jachttrofee aan de muur kunnen hangen :P

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Atmoz

Citaat van: MechanicalAnimal op augustus 30, 2013, 10:10:31
Fantastische foto's Atmoz  :pompom: echt heel leuk te zien en te lezen, keep up the good work!!!

Thanks :) :)


Citaat
klein vraagje.......je hebt om die aders een kabelbindertje zitten....ligt er toevallig in jouw huis nog een stukkie krimpkous? Om 't ff af te maken?

Haha, das inderdaad een goeie. Het ligt ERGENS in huis... Maar ik ben nog (lang) niet eraan toe gekomen om alle dozen met hobbyspullen uit te pakken.
Maar thanks voor de tip, ik ga dat zeker nog netjes maken :)

Citaat
Ik heb er misschien overheen gelezen maar heb jij die kabel zelf gemaakt? Zo ja, waarvan, FTPnetwerkkabel ofzo? Ziet er fraai uit allemaal.

Nee, die kabel is een Kimber Kable 8PR
Kun je dus gewoon zo kopen :pompom:


Citaat van: larzie op augustus 30, 2013, 12:02:43
Je had de kop ook al een soort jachttrofee aan de muur kunnen hangen :P



Lol, dat was eigenlijk best een goed idee geweest...
Of om straks in het HT te zetten bij de "Jurassic Park" films O0
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

larzie

#116
Citaat van: Atmoz op augustus 31, 2013, 14:40:30
Lol, dat was eigenlijk best een goed idee geweest...
Of om straks in het HT te zetten bij de "Jurassic Park" films O0

Inderdaad! Dat zou je van verschillende koppen kunnen doen niet alleen van een dino, maar ook bijv. van darth vader oid. Best origineel dan :)
Zou wel gaaf zijn voor in je ht ruimte.

Hier trouwens een mooi voorbeeld van een drakenkop met ledverlichting:

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

MechanicalAnimal

Thanks voor je natwoorden Atmoz, die Kimber cable is fraai.

en dat stukkie krimpkous dat komt nog wel...realiseerde me niet dat je nog in de verhuisdozenparade zat  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

larzie

Citaat van: MechanicalAnimal op augustus 31, 2013, 23:21:12
Thanks voor je natwoorden Atmoz, die Kimber cable is fraai.

Ik hou persoonlijk meer van droge woorden.  :laugh:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Atmoz

Citaat van: larzie op augustus 31, 2013, 17:37:25
Inderdaad! Dat zou je van verschillende koppen kunnen doen niet alleen van een dino, maar ook bijv. van darth vader oid. Best origineel dan :)
Zou wel gaaf zijn voor in je ht ruimte.

Hier trouwens een mooi voorbeeld van een drakenkop met ledverlichting:



Best sjiek gemaakt!! Ik zou er zelf nog wat rook uit z'n neus/mond laten komen, en dan rode/gele LED's erin :)


Citaat van: MechanicalAnimal op augustus 31, 2013, 23:21:12
Thanks voor je antwoorden Atmoz, die Kimber cable is fraai.

Ik vind het ook een erg mooie en degelijke kabel :)

Citaat
en dat stukkie krimpkous dat komt nog wel...realiseerde me niet dat je nog in de verhuisdozenparade zat  :D

;D :D

... en dat zal nog wel even duren... ben maar alleen, en echt de hele bovenverdieping staat BOM-vol >:D

Citaat van: larzie op september  1, 2013, 00:58:16
Ik hou persoonlijk meer van droge woorden.  :laugh:

Hehe "droog"... ;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

Atmoz...kom je wel eens buiten jongehhh :D

Atmoz

Citaat van: Raymond187 op september  2, 2013, 15:56:34
Atmoz...kom je wel eens buiten jongehhh :D

lol, zo wit ben ik toch niet?

Misschien verkeerde lichtinval ofzo? :)

Het is overigens de bedoeling dat ik met m'n nieuw aanwinst in de tuin vanaf volgend jaar nóg vaker buiten kom O0 ;D

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

alexander2

Citaat van: Atmoz op september  2, 2013, 15:59:07
lol, zo wit ben ik toch niet?

Misschien verkeerde lichtinval ofzo? :)

Het is overigens de bedoeling dat ik met m'n nieuw aanwinst in de tuin vanaf volgend jaar nóg vaker buiten kom O0 ;D

Heb jij ooit wel is 1 maand rustig op de bank gezeten? :D  ;)

Atmoz

Citaat van: alexander2 op september  2, 2013, 16:14:44
Heb jij ooit wel is 1 maand rustig op de bank gezeten? :D  ;)

ohzo... :) lol

Nee, nog geen dag :angel: :D :baaa:

Ik zeg: lekker hobby'en :headbanging:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

alexander2

Ik dacht en ik weet zeker heel veel followers dat deze wel alles hadden gezien van onze Atmoz maar een DINO in je huiskamer bouwen...........wil je erover praten?  :D