Michell versterkers

Gestart door velothrux, mei 14, 2013, 08:45:48

Vorige topic - Volgende topic

velothrux

Michell kennen de meesten alleen van de platenspelers. Toch hebben ze ook versterkers gemaakt. Later ging de versterkerlijn over naar het eigen merk van de ontwerper, naar Trichord Research. Ik speel nu al jaren met de Michell Orca en de Alecto Mono's. Ik heb nog maar weinig gehoord dat mij zo kan bekoren.

Volgens mij zijn deze versterkers nooit op de nederlandse markt geweest. Wel in Belgiƫ, waar ik deze set gebruikt heb gekocht. Zijn er alhier forumleden die ook ervaringen hebben met de versterkers van Michell?

Even wat plaatjes.

garmtz

Ja, de Alecto's zijn geweldig! Extreem open en dynamisch, maar toch warm.

velothrux

Citaat van: garmtz op mei 14, 2013, 09:33:44
Ja, de Alecto's zijn geweldig! Extreem open en dynamisch, maar toch warm.
Weet je of ze wel in Nederland zijn verkocht?

garmtz

velothrux

Citaat van: garmtz op mei 14, 2013, 11:59:53
Zeker weten...
Leuk om te weten. Toen ik ze kocht, vond ik alleen een importeur in Deurne, Belgiƫ. Die had ze nieuw verkocht aan de eerste eigenaar. Ik ben deze versterkers in Nederland eigenlijk nooit tegengekomen op het web of in advertenties.

Deleted Member 2

Ik krijg meer en meer bewondering voor de parate kennis van Garmt :thumbs-up:

Groet,

Henk

Ken jij dan ook de Trichord phono versterkers vanuit de eigen praktijk / test? Klopt het wat men zegt dat ze wat koel en analytisch zijn?

velothrux

Citaat van: Onder013 op mei 14, 2013, 12:13:17

Groet,

Henk

Ken jij dan ook de Trichord phono versterkers vanuit de eigen praktijk / test? Klopt het wat men zegt dat ze wat koel en analytisch zijn?
Ja, die zit echt middenin de hifiwereld.

Ik heb overigens geen draaitafel en heb dus geen ervaring met phonoversterkers.

garmtz

Citaat van: Onder013 op mei 14, 2013, 12:13:17

Thanks... :)