Aankoopadviezen draaitafel, budget €3500,- | Garrard 301! Goede Vrijdag!

Gestart door Bas Akkerman, maart 31, 2013, 22:48:37

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Bama

Kan ze zondag afgooien, ga zaterdag wel naar de TT dus ben niet vroeg

Actionhost

Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Bas Akkerman

Citaat van: Bama op juni 25, 2014, 21:55:20
Kan ze zondag afgooien, ga zaterdag wel naar de TT dus ben niet vroeg
:( Dan heb ik weer een toernooi en Linda is er ook niet. Wel veel plezier bij de TT!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op juni 26, 2014, 20:38:20
Als hij ze naar boven tilt, en jij naar beneden ;)
Voor het eerste kijk ik nu vragend naar Bama. Voor het tweede ga ik nog vragend kijken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: weust op juni 26, 2014, 20:38:20
Als hij ze naar boven tilt, en jij naar beneden ;)
Naar beneden is toch gewoon een kwestie van vangen?

Waarschijnlijk is frisbeen zo uitgevonden....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

* weust denkt aan Shaun of the Dead. Achtertuin scène.

Maaruh, ik kan wel naar beneden tillen. Maar hoe word het geleverd?
On dozen ofzo?
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

weust

Voor Bama: Bas heeft een lift. Ik woon twee hoog in een portiekwoning. Zonder lift.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op juni 26, 2014, 20:45:10
* weust denkt aan Shaun of the Dead. Achtertuin scène.

Maaruh, ik kan wel naar beneden tillen. Maar hoe word het geleverd?
On dozen ofzo?
Die film moet ik nog steeds eens kopen...

In vijf bananendozen als ik me goed kan herinneren.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bama

Zijn er ondertussen 7 dozen geworden en die ga ik niet naar boven tillen.
Maar stellen we het wel uit hoor geen probleem

roeleken

Watjes !!  ;D

you must suffer for the black gold
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

Citaat van: weust op juni 27, 2014, 09:51:49
Maar om er nou een breuk in je rug aan te tillen...
Kan je niet gewoon degene die je leuk vind er tussen uit halen en die naar boven tillen?
;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bama

Citaat van: roeleken op juni 27, 2014, 09:19:22
Watjes !!  ;D

you must suffer for the black gold

Ik verkoop ruim 700 platen voor 100 euro en breng ze dan ook nog van Breda naar den haag voor dat geld, dan mag je al niet echt klagen denk ik 8)
Maar heb een slechte rug anders bracht ik ze ook wel naar boven hoor :)
Heb overigens diverse hogere biedingen gehad en die komen ze meteen ophalen maar ik hou me aan mijn woord.
Wil ze wel graag binnen 3 weken weg hebben ik neem aan dat dat wel kan Bas?

weust

Citaat van: Eddye op juni 27, 2014, 10:14:39
Kan je niet gewoon degene die je leuk vind er tussen uit halen en die naar boven tillen?
;)

hmm, rechtstreeks uit de auto halen wat ik leuk vind en Bas zeggen dat de rest niet de moeite was.
Scheelt wel aan mijn rug ;-)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

Citaat van: weust op juni 27, 2014, 10:59:20
hmm, rechtstreeks uit de auto halen wat ik leuk vind en Bas zeggen dat de rest niet de moeite was.
Scheelt wel aan mijn rug ;-)
En opgelost.  ;D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Bama op juni 27, 2014, 10:39:27
Ik verkoop ruim 700 platen voor 100 euro en breng ze dan ook nog van Breda naar den haag voor dat geld, dan mag je al niet echt klagen denk ik 8)
Maar heb een slechte rug anders bracht ik ze ook wel naar boven hoor :)
Heb overigens diverse hogere biedingen gehad en die komen ze meteen ophalen maar ik hou me aan mijn woord.
Wil ze wel graag binnen 3 weken weg hebben ik neem aan dat dat wel kan Bas?
Hoe zit je het weekend/de weekenden erop?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bama

Misschien het weekend van de 12e, onze dochter komt volgende week voor 2 maanden naar huis vanuit Hong Kong en die hebben we al 6 maanden niet gezien dus die gaat nu alle aandacht krijgen.

Bas Akkerman

Citaat van: Bama op juni 27, 2014, 12:01:30
Misschien het weekend van de 12e, onze dochter komt volgende week voor 2 maanden naar huis vanuit Hong Kong en die hebben we al 6 maanden niet gezien dus die gaat nu alle aandacht krijgen.
Dat begrijp, gaaf zeg! We houden contact.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Zo, overmorgen ga ik Alkmaar een bezoekje brengen om weer eens te luisteren bij Studio Alkmaar. Dan voor of na het toernooi in Praag begin augustus nog een afspraak proberen te plannen in Sneek.

Niet onbelangrijk, mijn contract is met een jaar verlengd! :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op juli 16, 2014, 20:18:12
Zo, overmorgen ga ik Alkmaar een bezoekje brengen om weer eens te luisteren bij Studio Alkmaar. Dan voor of na het toernooi in Praag begin augustus nog een afspraak proberen te plannen in Sneek.

Niet onbelangrijk, mijn contract is met een jaar verlengd! :thumbs-up:
Gefeliciteerd Bas.  :pompom:
Veel plezier met luisteren  :music:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4