Aankoopadviezen draaitafel, budget €3500,- | Garrard 301! Goede Vrijdag!

Gestart door Bas Akkerman, maart 31, 2013, 22:48:37

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Arden

Citaat van: Bas Akkerman op april 23, 2014, 21:38:00
[...]

En Marco krabt zich ondertussen nog eens aan het hoofd vermoed ik. :blush:

Valt reuze mee hoor! Als iedereen direct zou doen wat ik aanbeveel zou het best nog een saaie boel kunnen worden in Audiofiel Nederland. Buiten dat, topics als deze zouden snel gesloten gaan worden! Dat kunnen we al die volgers niet aandoen...

Trouwens, ik heb misschien nog wel een andere tip voor je aangaande je zoektocht en bij jou om de hoek, Q-Analogue in Den Haag (ook wel bekend als audio-reparatiebedrijf Viditron) heeft een Acoustic-Signature Final Tool mkII staan met een 10 inch Jelco arm en een ZYX R-50 Bloom element, ik denk dat je dit loopwerk met een wat goedkopere arm redelijk binnen je huidige budget zou kunnen aanschaffen. Blijft het element even de sluitpost, maar ook die ''ramp'' valt wel weer te overzien...

Bas Akkerman

Citaat van: Arden op april 24, 2014, 09:09:07
Valt reuze mee hoor! Als iedereen direct zou doen wat ik aanbeveel zou het best nog een saaie boel kunnen worden in Audiofiel Nederland. Buiten dat, topics als deze zouden snel gesloten gaan worden! Dat kunnen we al die volgers niet aandoen...

Trouwens, ik heb misschien nog wel een andere tip voor je aangaande je zoektocht en bij jou om de hoek, Q-Analogue in Den Haag (ook wel bekend als audio-reparatiebedrijf Viditron) heeft een Acoustic-Signature Final Tool mkII staan met een 10 inch Jelco arm en een ZYX R-50 Bloom element, ik denk dat je dit loopwerk met een wat goedkopere arm redelijk binnen je huidige budget zou kunnen aanschaffen. Blijft het element even de sluitpost, maar ook die ''ramp'' valt wel weer te overzien...
Goeie tip! Zeker met de positieve ervaringen met de Acoustic Signature Wow in gedachten. Ik zie geen website, dus snel even bellen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op april 24, 2014, 10:18:12
Goeie tip! Zeker met de positieve ervaringen met de Acoustic Signature Wow in gedachten. Ik zie geen website, dus snel even bellen.

rustig aan bas ;D Alles heeft z'n ritme.....

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2


Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op april 24, 2014, 13:17:35
go with the flow ;D

zo kan het wel weer met het softe gedoe >:( :D
Hey, je weet het. Je zit in één van mijn topics, heeel gevaarlijk! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Goed nieuws, ik ben al vrij.

Slecht nieuws, alle tafels binnen mijn budget heeft Sense al kunnen verkopen. :( Ronald verwacht binnen nu en twee weken nieuwe tafels binnen, maar de vraag is of ik dan wel tijd heb. Nu ga ik op de bonnefooi langs bij het eerder genoemde Viditron.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Joris1971


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Citaat van: Joris1971 op april 25, 2014, 12:32:20
Tja dat krijg je als je blijft wachten....

Spitsvondige grap alert !!!!!!!!!!!!

Volgens mij blijft de plaat hangen...

En weer uit.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Citaat van: chansig op april 25, 2014, 12:35:56
Spitsvondige grap alert !!!!!!!!!!!!

Volgens mij blijft de plaat hangen...

En weer uit.

Gr Hans

Reageer eens normaal kleuter (wat wil je ook met zo een avatar)

Als iedereen altijd maar mee lult is het voor jou prima maar o wee als je wat tegengas geeft

Jouw opmerking blijkt wel dat jij weer de o zo leukste van het forum wilt zijn.
Chansig de popi jopi

chansig

 :D

Zo ken ik je weer. Lange tenen en dan straks weer een lading zand aanbieden. ;)

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Joris1971

Citaat van: chansig op april 25, 2014, 12:43:17
:D

Zo ken ik je weer. Lange tenen en dan straks weer een lading zand aanbieden. ;)

Gr Hans

Edit

Bas Akkerman

Genoeg zo jongens. ;)

Net even langs Viditron geweest. Ze zijn open, maar de eigenaar komt wat later weer terug.
De Acoustic Signature Final Tool mk2 is er inderdaad én een Acoustic Signature WOW. Dat wordt dus een leuke vergelijking!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

tompj

Citaat van: Bas Akkerman op april 25, 2014, 12:46:50
Genoeg zo jongens. ;)

Net even langs Viditron geweest. Ze zijn open, maar de eigenaar komt wat later weer terug.
De Acoustic Signature Final Tool mk2 is er inderdaad én een Acoustic Signature WOW. Dat wordt dus een leuke vergelijking!
Ik heb me ook al eerder verwonderd over de duur van jouw zoekproces Bas, maar je moet dat allemaal lekker zelf weten. Als jij je daar lekker bij voelt, doe je best en geniet van de reis.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Joris1971

Wat ik met mijn opmerking wilde zeggen is dat je van een dealer niet kan verwachten dat hij spullen achterhoudt. Als hij het kan verkopen dan geef ik hem groot gelijk

Jumping Jack

En dat doet Bas ook. Ik heb nergens gelezen dat hij dergelijke verwachtingen zou koesteren naar een dealer toe...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Joris1971

Citaat van: Jumping Jack op april 25, 2014, 13:09:43
En dat doet Bas ook. Ik heb nergens gelezen dat hij dergelijke verwachtingen zou koesteren naar een dealer toe...

Niet in een directe verwoording maar hij baalt wel dat sense de tafels verkocht heeft

Robiwan

Citaat van: Bas Akkerman op april 25, 2014, 12:46:50
Genoeg zo jongens. ;)

Net even langs Viditron geweest. Ze zijn open, maar de eigenaar komt wat later weer terug.
De Acoustic Signature Final Tool mk2 is er inderdaad én een Acoustic Signature WOW. Dat wordt dus een leuke vergelijking!

wel weer een andere akoestiek en apparatuur dus of je er iets mee opschiet?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

tompj

Citaat van: Joris1971 op april 25, 2014, 13:10:58
Niet in een directe verwoording maar hij baalt wel dat sense de tafels verkocht heeft
Schandelijk inderdaad. Goed dat je daar een punt van maakt, dat zal hem leren.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Actionhost


Citaat van: Bas Akkerman op april 25, 2014, 12:46:50

Net even langs Viditron geweest. Ze zijn open, maar de eigenaar komt wat later weer terug.
De Acoustic Signature Final Tool mk2 is er inderdaad én een Acoustic Signature WOW. Dat wordt dus een leuke vergelijking!

Cool! Ben benieuwd!
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Bas Akkerman

Citaat van: tompj op april 25, 2014, 13:01:05
Ik heb me ook al eerder verwonderd over de duur van jouw zoekproces Bas, maar je moet dat allemaal lekker zelf weten. Als jij je daar lekker bij voelt, doe je best en geniet van de reis.
Dat doe ik zeker.

Citaat van: Joris1971 op april 25, 2014, 13:08:47
Wat ik met mijn opmerking wilde zeggen is dat je van een dealer niet kan verwachten dat hij spullen achterhoudt. Als hij het kan verkopen dan geef ik hem groot gelijk

Ik hem ook, sterker ik juich het alleen maar toe dat hardwerkende winkeliers worden beloond!

Citaat van: Jumping Jack op april 25, 2014, 13:09:43
En dat doet Bas ook. Ik heb nergens gelezen dat hij dergelijke verwachtingen zou koesteren naar een dealer toe...
Klopt, dat zou van de zotte zijn.

Citaat van: Joris1971 op april 25, 2014, 13:10:58
Niet in een directe verwoording maar hij baalt wel dat sense de tafels verkocht heeft
Tuurlijk vind ik dat jammer. Te meer ik simpelweg tot vandaag geen tijd heb gehad. Maar nogmaals, ik gun de winkeliers een luxe boterham.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Citaat van: LPlover op april 25, 2014, 13:17:37
wel weer een andere akoestiek en apparatuur dus of je er iets mee opschiet?
Dat blijft. Inmiddels denk ik wel genoeg ervaring opgebouwd te hebben dat ik wel enigszins een apparaat kan peilen. Voordeel van vergelijken is dat je het verschil kan duiden als een eigenschap van het apparaat. Mits je de rest van de keten hetzelfde houdt natuurlijk.

Citaat van: Actionhost op april 25, 2014, 13:19:56
Cool! Ben benieuwd!
Ik ook. Zoals gewoonlijk. Anderen zitten nu op een terrasje in de zo'n, ik verwen ook de innerlijke mens, maar dan net iets anders.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robiwan

Citaat van: Bas Akkerman op april 25, 2014, 13:23:49
Dat blijft. Inmiddels denk ik wel genoeg ervaring opgebouwd te hebben dat ik wel enigszins een apparaat kan peilen. Voordeel van vergelijken is dat je het verschil kan duiden als een eigenschap van het apparaat. Mits je de rest van de keten hetzelfde houdt natuurlijk.

duidelijk, veel luisterplezier :)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

erik s.

Citaat van: Joris1971 op april 25, 2014, 12:40:16
Reageer eens normaal kleuter (wat wil je ook met zo een avatar)

Als iedereen altijd maar mee lult is het voor jou prima maar o wee als je wat tegengas geeft

Jouw opmerking blijkt wel dat jij weer de o zo leukste van het forum wilt zijn.
Chansig de popi jopi
daar hebben we een functie voor. die heet ignore.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B