Aankoopadviezen draaitafel, budget €3500,- | Garrard 301! Goede Vrijdag!

Gestart door Bas Akkerman, maart 31, 2013, 22:48:37

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op juli 12, 2013, 20:30:31
;D :( Als ik het niet dacht. 8)
Vind het zelf al lastig om mijn ervaringen goed te plaatsen. Als ik die snel, ongenuanceerd zou posten zou dat tot heel veel vragen leiden. Daardoor zou het heel onoverzichtelijk worden. Dan ben ik veel meer energie en tijd kwijt aan het reageren op reacties en het uitleggen van onduidelijkheden dan dat ik me even stort op een uitgebreider verslag. Het klinkt uit de hoogte, ik weet het, maar ik vind het gewoon belangrijk al mijn opgedane indrukken op te schrijven en in perspectief te zetten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2


Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op juli 12, 2013, 21:13:20
als ik het niet dacht, want zo ken en waardeer ik je :angel:
Gelukkig. Speelt ook nog mee dat ik veel in de wereld erg "hap-snap" vind. Ik vind het geweldig dat ik hier de tijd mag nemen om genuanceerd en uitgebreid te vertellen over wat ik met heel veel plezier doe: luisteren! Ok, niet al te veel tijd wat jullie betreft... :P
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: Jumping Jack op juli 12, 2013, 22:08:51
Haha, ga een eitje bakken Henk  ;D.

Ik ben sinds ik een vegetarische curry heb geproefd veganist geworden Nick ;D

lynch1979

Citaat van: Onder013 op juli 12, 2013, 22:35:07
Ik ben sinds ik een vegetarische curry heb geproefd veganist geworden Nick ;D

Dan kan je hier ook blijven eten  ;)

Deleted Member 2


lynch1979


Deleted Member 2

Citaat van: lynch1979 op juli 12, 2013, 23:18:13
Wordt denk ik een zuurkool met aardappel en banaan ovenschotel   ::)

Geen spek en een rookworst van de Hema? ;D

weust

Dat mag hij niet van z'n vriendin...
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

lynch1979

Citaat van: Onder013 op juli 12, 2013, 23:22:55
Geen spek en een rookworst van de Hema? ;D

Vegetarisch ben je toch geworden na het bezoek aan Nick  ;)

Deleted Member 2


lynch1979

Citaat van: weust op juli 12, 2013, 23:23:59
Dat mag hij net van z'n vriendin...

Qua audio mag ik gelukkig heel veel.....dan eet ik maar geen vlees, dat heb ik er graag voorover  ;D

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4


Deleted Member 2


lynch1979


weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

lynch1979

Citaat van: weust op juli 12, 2013, 23:31:37
Thuisbezorgd.nl voor de t-bone steak van 500 gram ;)

Die tip onthoud ik als ik een keer alleen thuis ben  :D

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

Citaat van: weust op juli 13, 2013, 00:02:03
*kuch*penis extension*kuch*
*kuch*beslist!*kuch*

Citaat van: Dynky op juli 13, 2013, 06:52:06


8)
Dank je! Met die diepe ademhalingservaring ga ik zo maar eens aan mijn verslag beginnen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Arden

En ik ga zo met veel plezier weer met de WOW! aan de slag...