Better Call Saul (en evt beetje Breaking Bad)

Gestart door Kjelt, maart 19, 2013, 16:16:53

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MTouch

Dude... spoiler alert... vanavond komt de laatste episode pas op tv... denk een beetje na.

VlisChris

Heb even spoilertags geplaatst.

En inderdad. Geen woord gelogen. Eerste keer dat ik zo verslaafd ben geraakt aan een serie haha.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Xstream

Dexter,
Deadwood,
House of cards,
Game of Thrones,
24,
Battlestar Galactica,
The Wire,
Sherlock
Luther,
Homeland,
etc etc

Er zijn zoveel goede series. Afhankelijk van smaak zul je de 1 beter of minder vinden.
Voor mij is Breaking bad een top productie, maar niet de beste serie.

Iedereen heeft bijna z'n "1e serie" die valt als een bom en de reden is om series te gaan kijken. Voor mij was dat 24.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

John Wx

Zat vannacht ook weer te kijken en dat ze op het laatst ook wegvluchten, Hank wat doet die hier ? en als 2 mongolen weg rennen

En dat poeder in die Taco's  ;D

En de dialogen tussen die 2 op de bank, jij hebt mijn pistool maar meenemen ho maar, en die zender snel overzetten 

Die auto die op het laatst nog maar heel langzaam hobbelt



BRILJANT

PS: Tinklebell kot nog terug  ;D
Versterking: Kenwood /  Bron: Pro-Ject - PC - Nokia 8000 - Kenwood CD
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster / StraightWire
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

alexander2

Citaat van: Xstream op oktober  6, 2013, 12:28:38
Dexter,
Deadwood,
House of cards,
Game of Thrones,
24,
Battlestar Galactica,
The Wire,
Sherlock
Luther,
Homeland,
etc etc

Er zijn zoveel goede series. Afhankelijk van smaak zul je de 1 beter of minder vinden.
Voor mij is Breaking bad een top productie, maar niet de beste serie.

Iedereen heeft bijna z'n "1e serie" die valt als een bom en de reden is om series te gaan kijken. Voor mij was dat 24.

Wat is jouw top drie?

Xstream

Citaat van: alexander2 op oktober  6, 2013, 14:31:40
Wat is jouw top drie?
Pff ... erg lastig zeg. Je hebt ook nog verschillende genres natuurlijk, net in welke bui je bent.
Tellen comedies ook mee, want dan komt Seinfeld sowieso in die top 3 te staan :D

Ik zou er geen 3 uit kunnen pikken.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

CZ79

Grappig, want 24 kom me helemaal niet boeien, heb het eerste seizoen gekeken en toen direct weer afgehaakt
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

alexander2

The Shield
The Wire Breaking bad en dan te weten dat ik seizoen 1 nada vond.

rayman007

Citaat van: alexander2 op oktober  6, 2013, 14:31:40
Wat is jouw top drie?

Mijne is:

Sopranos
Breaking Bad
The Shield

Xstream

Citaat van: cz79 op oktober  6, 2013, 17:11:07
Grappig, want 24 kom me helemaal niet boeien, heb het eerste seizoen gekeken en toen direct weer afgehaakt
Dat kan. Maar 12 jaar geleden had je nog niet zoveel series van dat (productie) niveau. Wat dat aangaat heeft dat sindsdien wel een vlucht genomen. Als ik 't nu zou zien vind ik er misschien ook geen bal meer aan.

Ik zal met een groep vrienden en een berg chips in 2 dagen tijd een seizoen van 24 te kijken :)
Dan zit je er echt wel in hoor ...

Maargoed, smaken verschillen. Ik snap soms ook niet waarom mensen een serie goed vinden :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

VlisChris

Die schildpad in S02

Dat was een SERIEUS wtf momentje :D Snap steeds beter waarom de serie in een of ander land verbannen is ; D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

katwax

#211
Dit weekend eindelijk uitgekeken.
Ik vond het einde een beetje te voorspelbaar. Je merkt ook direct de Amerikaanse invloed ->
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Over het algemeen zeker een topserie alleen S5 was naar mijn gevoel een beetje aanvulling.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

clockwork

kun je daar even een spoilertje van maken? :-[

Verder ben ik het overigens niet met je eens. ik vond dit laatste seizoen een waardig slot van een geweldige serie. Smaken .....  ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Martijn M

Ik vond het eerste deel van serie 5 wat matig, maar het laatste deel maakte een hoop goed!
Dutch & Dutch

katwax

Heb stukje in spoiler gestoken, dacht niet dat het echt in spoiler moest.

Waardig slot ben ik het mee eens, maar vond het laaste seizoen het slechtste.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Kjelt

Vorigseizoen (eerste helft s5) was een opbouw naar het einde. Jammer dat ze dat seizoen toen niet helemaal vol gemaakt hebben. Echter dit tweede deel heeft twee afl. Met de hoogste score ooit en terecht naar mijn mening. Fantastisch laatste seizoen wat mij betreft.

Nahpets

Net de laatste aflevering gezien. Prachtige serie. Met eigenlijk allemaal acteurs die een prima rol neerzetten (alleen Flynn ben ik niet kapot van), schitterende decor's, heerlijke verhaallijnen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

jwrossie

Citaat van: Nahpets op oktober 14, 2013, 22:41:01
Net de laatste aflevering gezien. Prachtige serie. Met eigenlijk allemaal acteurs die een prima rol neerzetten (alleen Flynn ben ik niet kapot van), schitterende decor's, heerlijke verhaallijnen.

Ben ik het helemaal mee eens, het einde van Breaking Bad zat erg goed in elkaar!
De hele serie met erg veel plezier gevolgd.

VlisChris

Hm.

Net seizoen vier afgekeken. Nog steeds een geniale serie.
Alleen,
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Voor de rest benieuwd naar seizoen 5. Eerste aflevering zit erop. Ben erg benieuwd wat dit seizoen gaat brengen 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Hellbeast

Breaking Bad staat zeker ook in mijn top3. Het is een serie, net als Dexter die niet in spanning afneemt, maar hetzelfde niveau weet te behouden in elk volgend seizoen. (al was de allerlaatste episode van Dexter erg onder de maat).

Mijn top 5:

The Walking Dead
Breaking Bad
Dexter
True Blood (al is die op dit moment een stuk slapper aan het worden)
The Vampire diaries\The Originals (al vind ik de originals een stuk beter)

En als tip : Teen Wolf. Ook erg goed. Voor de mensen die deze serie niet kennen: Het heeft niks te maken met de slappe/grappige TeenWolf waar Michael J. Fox in de jaren 80 in speelde.
Is er iets mis met de codec of zie je er echt zo rot uit?

Joris1971

Ik vind The walking dead seizoen 4 erg tegenvallen, het voorgaande seizoen was een stuk beter.

Kjelt

Bij amazon.co.uk voor 76 pond:  Breaking Bad: The Complete Series [Blu-ray]

Kjelt


snicky


Citaat van: Kjelt op januari 28, 2014, 12:19:30
Jonathan Banks heeft ook getekend voor de spinoff van BB:  Better Call Saul.  :thumbs-up:

http://www.nu.nl/film/3686460/breaking-bad-personage-mike-terug-in-spin-off.html

Vet! Zeer benieuwd naar de serie.

Mike komt terug van ze vakantie uit Belize? Haha
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

gsuk

geweldig

prima eind

Jessie vond ik wel briljant spelen.

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine