Welke Skin gebruik jij met XBMC

Gestart door Witalik, februari 9, 2013, 10:54:27

Vorige topic - Volgende topic

Witalik

Hey allemaal,

Ik ben benieuwd welke skins jullie gebruiken met XBMC ! ik heb eergister de nieuwste versie geinstalleerd dus ik ben nu aan de Standaard Aeon Skin. Op zich bevalt deze beter als in het begin toen vond ik hem maar onhandig, omdat je of tekst of alleen plaatjes ziet.

Voorheen had ik Metropolis skin. Graphisch geen hoogstandje maar qua layout zeker een van de makkelijkste vind ik, me vriendin trouwens ook haha  :hehe:
Sony X80L - Marantz SR-7011 - Bowers en Wilkins 603-S1 / HTM6S2AE / 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels

"Showcase"

WilcoD

Aeon Nox, puur omdat je daar alles lekker naar eigen wens kan indelen zonder allemaal lastige dingen hoeft uit te halen zoals het maken van smartplaylist's en dergelijke.

Ben er erg tevreden mee.

Thunder

Aeon MQ4 icm Frodo. Moet alleen nog wel bezig met de custom skin, want er zitten teveel opties in die ik normaal gesproken niet gebruik. Maar nog geen zin gehad hiermee aan de slag te gaan.
Sony 46W5500 - Onkyo TX-NR609 - Zelfbouw HTPC Win7x64-XMBC 8.5TB Schijfruimte - PS3 Slim 320GB - Apple iPad2 16GB 3G - 6x Boston Acoustics A25 - Boston Acoustics A225C Center - Soundstyle Z2 Stands Front - Apollo A2 20cm Stands Back - Epik Legend Subwoofer - Fisual Havana SW cable

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Doebe

MQ4 of Confluence ik switch nog wel eens.....
  • Pioneer-LX83
  • BK-XXLS400
  • Auralex -SubDude
  • HTPC-XBMC Win8
  • MediaCenter-RPI OpenElec Frodo V12.2
  • silicondust-HDHomeRun
  • QNAP-TS459 Pro
  • BA-2xA26+A225C
  • KEF-2xKHT2001   

Niek_gti

DisTreSs

Tot voor kort Aeon MQ3 op Frodo, maar om één of andere reden is die skin corrupt gegaan... :(
Heb dan maar de switch naar MQ4 gezet maar is heel wat minder intuitief om op te zetten hoor. Eens je weet hoe het moet dan is het best wel makkelijk, maar het wijst zichzelf niet zomaar uit vond ik persoonlijk.

road rebel

Meerdere geprobeerd, voorlopig blijf ik op Aeon mq4.
Het is wel even zoeken hoe alles aanpassen, customizen maar ik krijg er een fijner gevoel van dan met xperience 1080, confluence of backrow.

skank1

aeon mq4

Zal straks wel MarcoqQui zijn nieuwe Ace skin testen en daarna de beloofde MQ5 :)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

DarkFire