storing, tikkend geluid

Gestart door david55, januari 25, 2013, 17:23:33

Vorige topic - Volgende topic

david55

hey,
ik heb mij gisteren een Denon avr-3313 aangeschaft en heb een probleempje.
tijdens het beluisteren van muziek hoor ik regelmatig een soort tik in het geluid, hij doet het ook als ik luider of minder luid zet en zeker met behulp van Denon remote app.
ik heb ook de indruk dat hij het meer doet als ik gebruik maak van airplay en minder als ik mijn ipod aansluit aan de reciever?
wat zou dit kunnen zijn? komt het nog voor dat als je je muziek via airplay afspeeld dat er af en toe een kleine storing (tik) in het geluid zit?

mvg,
David

Rowdy

In de winkel dezelfde type receiver beluisteren. Heeft deze het niet, de jouwe terugbrengen.

magicbas

Ehm, ja...bedankt voor deze toevoeging. Ook fijn dat het zo netjes vertaald is...

[edit] bovenstaande ziet er nu nogal vreemd uit, maar dat komt omdat de admin de post boven mij verwijderd heeft.
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

VlisChris

Citaat van: jodyccombs op maart 26, 2013, 21:54:21
...knip...

Wellicht kun je wat meer informatie geven over deze hele nuttige post van je? ;)

Edit: post veplaatst naar afgesloten deel. Mocht het toch geen spam zijn; graag even pm met uitleg.

Thijs001

Hebben jullie dit probleem dan kunnen verhelpen dan ? Ik heb hetzelfde probleem met een denon 6200 , als jullie de oplossing hadden graag hier antwoord op vriendelijke gr thijs