Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

high-q

Citaat van: Raymond187 op oktober 23, 2015, 09:06:05
Aargggg krijg van die squeezebox ook de (&#@^(@)^#

Wil een aantal folders toevoegen aan de muziekmap. Nou ziet hij niks meer in LMS. Elke x gehannes.

Zaterdag ff checken of het geluid hetzelfde is als ik afspeel via de HTPC vs SB. De DAC van de Anthem bepaald dat toch??

Waarom stop je die mappen niet in de map(pen) die al zichtbaar zijn? Ik heb zelf 1 share "Music" waar alle mappen in staan, werkt prima!
Heb je complete re-scan in LMS geprobeerd? Via de app gebruik ik altijd de folder view.

Geluid is combi van bron + dac, dat samen is bepalend voor het eindresultaat :)
Ik weet niet hoe stil jouw HTPC is, maar uit de SBT komt helemaal geen geluid dus heeft voor mij de voorkeur.
Heb je de SBT ook ge-soft-mod?

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

De map waar hij alle muziek in had staan wilde ik gebruiken. had gewoon wat albums toegevoegd. Een rescan...en BAM alles was weer weg  :blink:

De HTPC hoor je wel als je ervoor gaat zitten. Op de bank hoor je niks.

SB is niet ge soft mod..weet ik overigs niks van? Zal eens googlen.

high-q

We kunnen sowieso altijd de Folder View gebruiken,hoef je ook niet per se alles ingescand te hebben.
Eye candy op de app maakt niet zo veel uit als we gaan luisteren toch?

Soft mod:
http://soundcheck-audio.blogspot.nl/2011/11/touch-toolbox-30.html

Niet iets om zaterdag te proberen, misschien alleen de default install. Daarna is het
een kwestie van tweaken naar smaak.

Ik kan mn BOTW voeding ook wel meenemen als je die wilt proberen :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Ik heb de BOTW PSU al. O0


Sterker nog de App van de SBT werkt niet op android 6. Ik had een andere App gevonden en kon idd folder view gebruiken..kwam ik ook pas van de week achter  :pompom:

Frido

Citaat van: Raymond187 op oktober 23, 2015, 09:06:05
Que  :blink:
Jij dacht. Schat je bent al dik genoeg zo dus geen eten meer voor jou  :clapping: :D :D :D

Vliegen kan prima met de kleine man. WIj zijn vorig jaar naar Thailand geweest en hij was toen net 1.5.

Dus Ralph no problems going to Argentina  by plane 8)


Aargggg krijg van die squeezebox ook de (&#@^(@)^#

Wil een aantal folders toevoegen aan de muziekmap. Nou ziet hij niks meer in LMS. Elke x gehannes.

Zaterdag ff checken of het geluid hetzelfde is als ik afspeel via de HTPC vs SB. De DAC van de Anthem bepaald dat toch??

Hahaha, nee hoor, dat niet. Bedenk net, was geen 3 jaar maar 2 jaar geleden. Maar maakt niet zoveel uit.
O, echt? Hoe ging dat???

Wij zijn 4 jaar geleden met ze 2 2.5 week naar Thailand geweest maar zeiden in het vliegtuig terug al tegen elkaar, willen absoluut terug. Onze zoon is nu 21 maanden en misschien is Thailand voor volgende jaar wat.

RalphH

Citaat van: Raymond187 op oktober 21, 2015, 12:42:40

Denk niet dat de visite een subje van thuis ff meeslepen. Die hebben nog grotere subs  :headbanging:


De BK zou nog gaan, is ook wel een maatje wat bij jullie past. Zet je die linksachter neer en zoek je voor de SVS een plekkie waar ie t lekker doet van 15 tot 30  ;).
Denk alleen dat de baas niet met me gaat lachen als ik zeg met dat ding te gaan slepen. De Rotel kan nog wel ;).

Citaat van: Raymond187 op oktober 23, 2015, 09:06:05

Dus Ralph no problems going to Argentina  by plane 8)


Brasil Maistro, Brasil. Laat t r maar niet horen, Argentina haha :devil:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Gisteren samen met high-q weer een erg geslaagde M&G gehad in huize Ray. Niet perse zwaar aan het HT-en geweest, maar het was toch een toppertje.
Het was een beetje van alles, beetje (veel ;D) pc-prutsen, beetje muziek, beetje film, beetje meten, veel ouwehoeren een hapje en een drankje. Wat wil je nog meer :thumbs-up:.

Dank voor de gastvrijheid Ray. Ik schiet snel ff wat data in voor de return in het zuiden begin volgend jaar.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Was zoals verwacht... Helemaal top.  Bedankt krijgen voor het fixen van de sbt.

Q Kon niet meer opstaan na het eten dus bleef tot 22:00 zitten of zo  :D

Hahaha. 

Die gozer zit 10000 kilo's weg te drukken in de gym maar ze beter met water vasthouden... Ppffff hahaha

high-q

Hey guys,

Afgelopen zaterdag was echt een top dagje. Zoals Ralph al zei van alles wat. Leuk om eens te zien hoe dat allemaal met allemaal met een NAS werkt. Nou ja, leuk ;) Heb er zelf 0,0 ervaring mee, dus was wel even interessant om mee te kijken hoe het in elkaar zat met rechten en erven daarvan etc.

Genoten van stukjes film en muziek. Had de Anthem al eens gehoord in combinatie met Tannoy, dus de sound klonk meteen al erg vertrouwd. De set is prima in balans en komt goed tot zijn recht in de ruimte. Persoonlijk zou ik er niet te veel aan veranderen, behalve de puntjes die je zelf ook aan gaf: Sub probleem en rears iets omhoog. Bubble was naar mening meer dan prima. Volume van de rears is misschien een kwestie van smaak. Ze waren goed hoorbaar, maar ik vond het niet veel te hard.

Naast de sound van de set was de smaak van de geserveerde hapjes en het avond eten ook vertrouwd, net als thuis. Heerlijk van gesmuld!

Ja sorry, eten viel wat zwaarder dan ik had verwacht. Na al die maanden schoon droog eten ineens bumbu's erbij, was mn maag niet helemaal mee eens. Vond na de HT gesprekken ook de uitwisselingen over sport erg leuk, maak je niet vaak mee dat beide partners er actief mee bezig zijn (geweest). Na zo'n dag begon ik een beetje op jullie te lijken qua omgooien van drinken haha!. Ik zal voortaan ook m'n grip wel even trainen:



Ray & fam, bedankt voor de gastvrijheid!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

denoontje

Citaat van: RalphH op oktober 25, 2015, 19:19:07
Gisteren samen met high-q weer een erg geslaagde M&G gehad in huize Ray. Niet perse zwaar aan het HT-en geweest, maar het was toch een toppertje.
Het was een beetje van alles, beetje (veel ;D) pc-prutsen, beetje muziek, beetje film, beetje meten, veel ouwehoeren een hapje en een drankje. Wat wil je nog meer :thumbs-up:.

Dank voor de gastvrijheid Ray. Ik schiet snel ff wat data in voor de return in het zuiden begin volgend jaar.

mooi geweest dus, jammer dat ik aan de andere kant van de wereld zat :P

Raymond187

Next stop is @ Ralphzzz crib  :headbanging:

Vandaag de laatste rit in de bmw. Morgen wordt de auto overgenomen door een hele blije jongeman  :thumbs-up:
Straks naar de klant ...in meerssen 200km enkele rit...danggg hahaha ik vind dat altijd wel een beste rit. Ff een training geven en hun bedrijf proces bespreken en adviseren. Dan heb ik me centen weer verdient en weer op weg naar huis.

Zal de auto wel missen...en zeker als morgen de voorloop auto hier thuis wordt afgeleverd...dat zijn meestal instap autootjes  :D

Zei al thuis...mooi auto verkocht. kan ik mooi 5 revel speakers kopen, sub (erbij) en een eind versterker  :headbanging:

....Njet dus. Volgend jaar denk, maar eerst weer ff wat aan het huis doen. Willen bij de keuken ramen mooie shutters hebben.

RalphH

Citaat van: Raymond187 op november  5, 2015, 07:41:33
Next stop is @ Ralphzzz crib  :headbanging:

Yeah! Ergens half januari hè, komt goe. Eens kijken of er nog wat te upgraden is voor die tijd ;).

Jammer dat de Revels daar nog ff in de winkel moeten blijven en dat de beemert toedels is. Maar komt vast een keer goed. Ff overuurtjes draaien ;D.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

LuPo

Ben benieuwd wat voor voorloopauto je krijgt Raymond. :)
Meestal passen ze de auto wel een beetje aan aan hetgeen je besteld hebt toch? Stel C-klasse auto dan krijg je ook C-klasse voorloper. Of heb ik dit mis? :P

Raymond187

Citaat van: RalphH op november  5, 2015, 12:40:13
Yeah! Ergens half januari hè, komt goe. Eens kijken of er nog wat te upgraden is voor die tijd ;).

Jammer dat de Revels daar nog ff in de winkel moeten blijven en dat de beemert toedels is. Maar komt vast een keer goed. Ff overuurtjes draaien ;D.
Datum prikken we wel via de WA groep  :thumbs-up:

upgrade naar Atmos?

Citaat van: LuPo op november  5, 2015, 16:05:46
Ben benieuwd wat voor voorloopauto je krijgt Raymond. :)
Meestal passen ze de auto wel een beetje aan aan hetgeen je besteld hebt toch? Stel C-klasse auto dan krijg je ook C-klasse voorloper. Of heb ik dit mis? :P
Wordt een V40 of octavia. Iig zo,n wagen. Prima. Ik hou gewoon van auto rijden of motor racen.necht genietenvan auto rijden gebeurd bij mij niet in de auto die ik gekozen hebt. Eigen keus, had niet gehoeven dus mot niet zeiken  :headbanging:

De lease auto betekend elk jaar een 3 weekse zomervakantie met me gezin als besparing in kosten.

denoontje


Citaat van: RalphH op november  5, 2015, 12:40:13
Yeah! Ergens half januari hè, komt goe. Eens kijken of er nog wat te upgraden is voor

Vertel?

Raymond187


RalphH

gheghe, ik hou m nog even verborgen, het licht staat op nog niet helemaal op groen ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje


RalphH

Groen licht   :pompom:.
Heb je dinsdagavond zin om mee op en neer naar Almere te rijden? Heb sterke man nodig ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

high-q

Citaat van: Raymond187 op november  6, 2015, 08:55:16
High Q hij bedoelt jou  :clapping:

Citaat van: Raymond187 op november  6, 2015, 08:55:16
High Q hij bedoelt jou  :clapping:

Lol, ga je 5 mono blokken ophalen? :D
Ben heel benieuwd wat het is. Waren het er op de M&G al over uit dat het iig geen beamer is, toch?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

RalphH

Geen beamer idd. Ook geen monoblokken, die zou ik stuk voor stuk alleen nog kunnen tillen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Citaat van: denoontje op november  6, 2015, 08:43:58
Klein tippie

Euh....BOEM?

Verplaats de gok maar ff hier heen trouwens. Vervuilt Ray zijn topic niet zo ;)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Citaat van: RalphH op november  6, 2015, 09:30:23
Verplaats de gok maar ff hier heen trouwens. Vervuilt Ray zijn topic niet zo ;)
Te laat. Ik heb jullie al gerapporteerd en gevraagd om IP blocks  :devil:

hehehe

Maok mij niks uit dat wette gij nou tog wel ;)

Neueu subwoofahhh??

Kunnen we mooi mijn 609 ruilen tegen je huidige sub  :headbanging:
Krijg je er een zak drop bij :D