Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

high-q

Nice! Hoe bevalt het tot nu toe?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Citaat van: high-q op september 18, 2014, 10:16:05
Nice! Hoe bevalt het tot nu toe?
Zeer goed. Ik it nu in Antwerpen voor me werk. Heerlijk bier en goed eten op de kosten van de zaak  O0

Raymond187

Van het weekend 2 films gekeken. De voetjes blijken goed te werken. Dat door dreunen is een stuk minder.

Mjahh de voetjes moeten nog ingespeeld worden he  :clapping:

RalphH

Pfff, voetjes van de vloer jij :P
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

high-q

#2004
Hey Ray,

Naar aanleiding van onze discussie afgelopen zaterdag over het plaatsen van een beamer in de woonkamer, misschien is onderstaande meer iets voor jou als het zo ver is:

http://newscontent.cctv.com/NewJsp/news.jsp?fileId=259286

en:



Is toch 100"
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

cardas49

Citaat van: Raymond187 op september 16, 2014, 20:02:21
Ze waren bij de buurtjes afgeleverd. Net er meteen onder geschroefd. Ziet er prima uit.

Ik ga van het weekend uitgebreid luisteren en testen.

Uber thanks 2 Knubbe die ze voor me heeft meegenomen uit de US, waardoor de aanschaf prijs minder dan de helft is dan bij L-sound  :worship:

Ziet er goed uit  :).

Werkt dit beter dan soundcare superspikes onder een sub? Ik heb zelf die laatste, maar snap het hele koppelen / ontkoppelen verhaal nog niet goed.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

Raymond187

Citaat van: high-q op september 29, 2014, 10:54:13
Hey Ray,

Naar aanleiding van onze discussie afgelopen zaterdag over het plaatsen van een beamer in de woonkamer, misschien is onderstaande meer iets voor jou als het zo ver is:

http://newscontent.cctv.com/NewJsp/news.jsp?fileId=259286

en:



Is toch 100"
Thanks

Ik heb zelf ook alweer zitten kijken.....die M&G kosten geld jonguhhh hahaha.

Anders issue is wel. De muren zijn 2.75hoog. Met ene elec. scherm zakt hij niet ver genoeg. Ik heb het midden van het scherm het liefst iets hoger dan oog hoogte. Kijkt het fijnst.

100" is ook prima, want in de huiskamer is breder dan 2.4m niet gewenst. Zit er maar 4M vanaf en ivm licht in de huiskamer.

Citaat van: mark235 op september 29, 2014, 11:12:46
Ziet er goed uit  :).

Werkt dit beter dan soundcare superspikes onder een sub? Ik heb zelf die laatste, maar snap het hele koppelen / ontkoppelen verhaal nog niet goed.
Thanks.

Ik gebruik soundcare spikes onder me speakers. Mijn hersens geven niet aan dat het beter klinkt met deze spikes dan met de originele Tannoy spikes. Het staat wel fraaier.

Onder de SVS had ik de standaard voetjes eronder. Nu met deze paths is het resoneren in de omgeving goed verminderd. Ben daar erg blij mee en de buren misschien ook wel  :angel:

Ik verwacht dat het verschil tussen deze SVS paths en soundcare minder groot is dan de standaard pootjes.


high-q

#2007
Citaat van: Raymond187 op september 29, 2014, 12:07:42
Thanks

Ik heb zelf ook alweer zitten kijken.....die M&G kosten geld jonguhhh hahaha.

Anders issue is wel. De muren zijn 2.75hoog. Met ene elec. scherm zakt hij niet ver genoeg. Ik heb het midden van het scherm het liefst iets hoger dan oog hoogte. Kijkt het fijnst.

100" is ook prima, want in de huiskamer is breder dan 2.4m niet gewenst. Zit er maar 4M vanaf en ivm licht in de huiskamer.
Thanks.

Haha,

Heel herkenbaar! Scheelt dat er een moment gaat komen dat je tevreden bent, maar dat is helaas pas na het uitgeven van al dat geld. Ik heb me bij mn eigen project gehouden aan de doelen die ik in het begin heb gesteld, denk dat ik daarom ook tevreden ben nu.

Volgens mij kan je het scherm aan laten passen, zodat je boven het witte vlak een groter zwart vlak hebt en zo wel goed uit komt met de hoogte. Weet alleen niet meer zo waar ik dat heb gelezen.

Bij mij heb je naar 115" gekeken en zat je 5m van het scherm af. Als ik het goed heb gelezen kan die Hisense Laser Projector ook groter dan 100", dus dan heb je nog wat speling mocht je voor deze optie gaan. Prijzen zijn nog niet bekend en dealer/importeur in nl weet ik zo niet. Ben wel benieuwd naar een demo. Als ze echt 1/10 kosten van een tv, dan gaat je dat geld schelen die je evt in je speakers kan steken ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

denoontje

#2008
ja ja dat wordt een bezoekje aan de dokter...virusje opgelopen :-)

Syphon

Citaat van: high-q op september 29, 2014, 10:54:13
Hey Ray,

Naar aanleiding van onze discussie afgelopen zaterdag over het plaatsen van een beamer in de woonkamer, misschien is onderstaande meer iets voor jou als het zo ver is:

http://newscontent.cctv.com/NewJsp/news.jsp?fileId=259286

en:



Is toch 100"

Ziet er goed uit, is het al bekend wanneer die uit komt?

high-q

Heb ik helaas niet kunnen vinden.
Kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een ideale oplossing is.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Lotterij winnen is de ideale oplossing  :pompom:

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op september 30, 2014, 09:49:15
Lotterij winnen is de ideale oplossing  :pompom:

Lijkt mij ook eens leuk  ;D

koen1985

raymond ik wil je een pm sturen maar je inbox is vol
2 boxen met wat kabeltjes en zo een ding met een volumeknop . Beetje prik en knallen maar . Hoog eind

Raymond187

Nu niet meer :)

ouwehoer teveel  :angel:

Raymond187

PPfff na onze vakantie had ik me voorgenomen om ff extra te sparen voor me hobby. OF een groot scherm of nieuwe speakers.

Beetje jammer dat die smeerlap van een Murphy en ze hoerige law niet weggaat. Beide auto's problemen. Eerst de BMW beide voor draagarmen+fuseekogel kleine 600e. Vandaag wordt de koppeling vervangen als het mee zit ook 600e. De corsa heeft een of andere vaag elektronisch probleem. Die start soms niet of de KM teller springt op en neer  :-X
Verbouwing natuurlijk 30% duurder.

Dat waren 2 x  Revel F206  :dry: beetje jammer

high-q

Balen man, ik ken het. Zit ook nog met een aantal verbouwingszaken waarvan ik een leuke extra sub had kunnen kopen :nopompom:
Je nieuwe toys komen vast nog wel, duurt alleen iets langer!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

PPffff rraarhhhhh  :devil:

Garage belde net. Koppeling is niet het enige...vliegwiel moet ook vervangen worden. Vliegwiel is 2 x zo duur als de hele koppeling set  :-X

)#@(&)@&#)_@&^(_^@(^%@(*)&^@

RalphH

Da's mooi zuur...

Toch maar die Fiat Panda? ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Lijkt me sterk dat ik Fiat wil gaan rijden >_<
1 x gedaan.

Nahh de bmw heeft 3ton gereden. Met 3 ton op de teller is het niet gek dat de koppeling vervangen moet worden. Vliegwiel had ik alleen niet verwacht.

700e aan onderdelen + dag werk, want het is zo'n 7 uurtjes werk. Dat wordt het weekend brood en water(gemeente bier)  :clapping:

RalphH

Citaat van: Raymond187 op oktober 10, 2014, 13:42:11
Dat wordt het weekend brood en water(gemeente bier)  :clapping:

Ach mènneke toch....Ik heb nog wel een kratje pils en zakske chips voor je staan
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

 :D

Nahh dit weekend ons huwelijks cadeau in ontvangst nemen.

Vrij luxe B&B met 3 etages voor ons zelf. S'avonds worden we naar een restaurant met 1 michilin * gebracht met de taxi. 7 gangen menu incl. wijn arragement. En uiteraard worden we opgehaald, zodat we beide een wijntje kunnen drinken.

Gaaf cadeau en erg veel zin aan.

Water drink ik de volgende dag wel, want zal wel dorst hebben  :clapping:

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

cardas49

Je weet al zeker dat het de revels gaan worden als er weer wat poen is? Ik vind de performa3 een schitterende speaker lijn. De volgende stap voor mij qua speakers wordt een C205 center.

Veel plezier met je arrangement!
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

Raymond187

#2024
Citaat van: RalphH op oktober 10, 2014, 14:08:11
Beterrrrr, geniet r van.
Citaat van: mark235 op oktober 10, 2014, 18:18:12
Veel plezier met je arrangement!
Dat is erg goed gelukt.

Heerlijk gegeten  :wub:

7 gangen + 4 amuses en wijn arrangement :clapping:
http://www.mijnkeuken.com/

Citaat van: mark235 op oktober 10, 2014, 18:18:12
Je weet al zeker dat het de revels gaan worden als er weer wat poen is? Ik vind de performa3 een schitterende speaker lijn. De volgende stap voor mij qua speakers wordt een C205 center.
Ja zo goed als. Ik ken mezelf. Als ik iets gezien hebt waar ik onder de indruk van ben vind ik andere spullen niks meer. Zelfde als met de auto kopen.

Mjahhh na ons ons trouwen tot vandaag is de die hufter Murphy nog steeds op bezoek  :-X

1 auto is nu gefixed. Nu de andere nog.

Zaterdag waren we in Bergen op Zoom. Liep langs een audio winkel....ff binnen kieken he hehehe. Die had vooral Focal staan. En in zijn HT demo ruimte ook met de D box stoelen. Dus ff een stukje film gekeken. Ben er maar snel vanaf gestapt...wat afschuwelijk zegt zulke stoelen.