Olive One - open source - crowdfunded - Release Juli 2013

Gestart door PHiX, december 29, 2012, 03:01:53

Vorige topic - Volgende topic

PHiX

Als je geen verzendkosten er bij op hebt geteld zullen die ook niet te zien zijn op je cc-afschrift.

Verder staan we nog op vier contributors al zijn de verzendkosten als nummer 5 in mijn overzicht opegenomen. CoSo doe je nog mee, of laat je anders weten dat we iemand anders vragen?
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3

botsen

ik heb ze inderdaad niet betaald, de verzendkosten. Zal hier een nieuwe overschrijving voor doen.

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

PHiX

Dat is gewoon een nieuwsbericht, valt verder nog weinig over te zeggen.

JB81

Hebben we inmiddels de referral actie gehaald, zijn er nog meer geïnteresseerden/twijfelaars?

PHiX

We staan nog steeds op 4 contributors met een bedrag van minimaal 350. Nog 11 dagen te gaan en slechts een persoon nodig voor het maximale profijt.

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Roving Gecko's Woonkamer

botsen

Citaat van: rovinggecko op januari 23, 2013, 21:25:52
Al 'gestemd' voor opties en aflevertijd?

Ja. Geen extra opties, zo snel mogelijk leveren

rovinggecko

Roving Gecko's Woonkamer

JB81

Ik heb voor de analoge outputs gestemd, maar dat mag dan geen vertraging opleveren.. :P

botsen

Citaat van: JB81 op januari 24, 2013, 09:42:37
Ik heb voor de analoge outputs gestemd, maar dat mag dan geen vertraging opleveren.. :P

Kreeg net een mail dat dit de favoriet is bij de reacties.

JB81

Citaat van: botsen op januari 24, 2013, 09:43:51

Kreeg net een mail dat dit de favoriet is bij de reacties.

Zag ik ook voorbij komen. Ook als je de comments op indiegogo leest zie je dit vaak genoemd worden. Als deze Analoge inputs nu inderdaad ingebouwd gaan worden, blijkt echt dat ze luisteren en dat wij dus inderdaad invloed op de ONE hebben..

botsen

Citaat van: JB81 op januari 24, 2013, 09:49:26
Als deze Analoge inputs nu inderdaad ingebouwd gaan worden, blijkt echt dat ze luisteren en dat wij dus inderdaad invloed op de ONE hebben..

Dan juist niet, maar als ze er OUTputs op zetten wel  ;D  :P

JB81

Citaat van: botsen op januari 24, 2013, 09:52:12
Dan juist niet, maar als ze er OUTputs op zetten wel  ;D  :P

Foutje... outputs inderdaad  ;D

Erik

Vinden jullie die 32watt niet een beetje weinig daar kun je toch geen fatsoenlijke luidspreker mee aansturen? Zetten ze zulke kwaliteitsonderdelen in besparen ze op het versterkersgedeelte tenslotte wil niet iedereen 5.1.
Een mooi versterkers gedeelte zou losse versterker besparen voor wie toch al eens van analoog naar het HDMI tijdperk moet.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

botsen

Citaat van: Erik op januari 25, 2013, 13:55:54
Vinden jullie die 32watt niet een beetje weinig daar kun je toch geen fatsoenlijke luidspreker mee aansturen? Zetten ze zulke kwaliteitsonderdelen in besparen ze op het versterkersgedeelte tenslotte wil niet iedereen 5.1.
Een mooi versterkers gedeelte zou losse versterker besparen voor wie toch al eens van analoog naar het HDMI tijdperk moet.

Ik ben van plan om m op mijn versterker aan te sluiten, dus van mij mogen ze hem er helemaal uitlaten zelfs.

Ze zullen de bijpassende speakers wel geschikt maken voor die 32 watt.

PHiX

Van 35 watt kan je goed doof worden als het continu vermogen betreft. Ik denk dat wel een beetje gevoelige luidsprekers moet hebben en niet te grote zuilen. Een buizenversterker kan vaak met minder watts zelfs deze aandrijven.

simbie

hallo,
nog iemand nodig?
ik had een tweede touch nodig, maar wil dit wel een
kans geven..

rovinggecko

Volgens mij wel. Pm PHiX maar even, hij stuurt je dan de link.
Roving Gecko's Woonkamer

PHiX

Link verstuurd. CoSo heeft lang de tijd gehad om aan te haken, maar blijkbaar zijn interesse verloren. Zodra simbie zijn contribution heeft gedaan zijn we op vijf referrals.

Olives incentive om naar de tien te gaan is voor ons onvoldoende qua profijt, dus wat mij betreft blijft het bij deze club.

edit

We staan op vijf referrals twv 2355 dollar!

rovinggecko

Helemaal goed. Maximaal rendement dus.

Nu helemaal vergeten en van de zomer blij verrast worden ;)

(zijn we er al? Hoe lang duurt het nog? Ben niet ongeduldug, maar eh...
Roving Gecko's Woonkamer

JB81

Super! Met de verlenging van de fund raising is de kans ook een stuk groter dat Olive de 500k gaat halen en wij dus ook nog een Home Cloud edition gaan krijgen. Daarnaast vind ik het een mooie oplossing hoe ze de digitale/analoge outputs gaan integreren.

http://d2oadd98wnjs7n.cloudfront.net/medias/639085/files/20130129170523-Olive_update_012913.pdf?1359507931

JB81

Citaat van: Teejoo op januari 13, 2013, 22:02:15
Waarom zouden Gigabit LAN is unlikely zijn? Een vaste ethernetaansluiting is toch wel een must lijkt me zo?

Het lijkt er toch op dat ze een vaste ethernet aansluiting gaan toevoegen (in een soort connectorbox eronder die gelijk als stand kan dienen)

PHiX

Ik heb een beetje mixed feelings over de connectorbox. Ik vind het een mooie oplossing technisch gezien, maar de prijs gaat voor mij wel omhoog zo. Ik dacht namelijk dat digital out er standaard in zat, maar daarvoor moet je nu die box aanschaffen.

Het kunnen tilten van het apparaat was een verzoek van mij, dus dat is erg mooi opgelost zo.

Teejoo

:dozingoff:
Citaat van: JB81 op januari 30, 2013, 09:21:44
Het lijkt er toch op dat ze een vaste ethernet aansluiting gaan toevoegen (in een soort connectorbox eronder die gelijk als stand kan dienen)
dat zou mooi zijn. Ik ben ook heel benieuwd naar de kwaliteit van het scherm. In elk geval een interessante opvolger van mijn squeezebox classic. Zou prachtig staan in de woonkamer.