reviewers gezocht voor Darbee Darblet video processor!

Gestart door HighEndPassion, november 25, 2012, 21:44:54

Vorige topic - Volgende topic

HighEndPassion

In navolging van de introductie van de Kordz HDMI kabels willen wij deze keer leden van het HT forum in de gelegenheid stellen de Darbee Darblet te testen.

Wij hebben hiervoor slechts 2 exemplaren beschikbaar.

De Darbee Darblet is een ware Hit in Amerika. Het is een video processor die naast meer detail en scherpte vooral meer diepte aan het beeld toevoegt.

Heb je interesse om deze Darblet te testen en er een review over te schrijven op het HT forum?, mail me dan een PM en geef daarin aan welke tv of projector je bezit.
Wanneer er meerdere aanmeldingen komen zal ik 2 leden uitkiezen.

Met vriendelijke groet,

Dennis

Zymotic

digitalboy

Citaat van: HighEndPassion op november 25, 2012, 21:44:54

In navolging van de introductie van de Kordz HDMI kabels willen wij deze keer leden van het HT forum in de gelegenheid stellen de Darbee Darblet te testen.

Wij hebben hiervoor slechts 2 exemplaren beschikbaar.

De Darbee Darblet is een ware Hit in Amerika. Het is een video processor die naast meer detail en scherpte vooral meer diepte aan het beeld toevoegt.

Heb je interesse om deze Darblet te testen en er een review over te schrijven op het HT forum?, mail me dan een PM en geef daarin aan welke tv of projector je bezit.
Wanneer er meerdere aanmeldingen komen zal ik 2 leden uitkiezen.

Met vriendelijke groet,

Dennis

Mechien iets voor mij, hoe verhoudt deze videoprocessor zich met de
hqvvida en ancherbay(dvdo) processor? die heb ik hier allebei
staan namelijk.

JANJWJMC

Samsung 46D700, Mordount-short performance 6
Pioneer SC-lX90,B&W DB1,
Monitor audio Apex a40 center + 2x A10 achter

Mediasluis

Ik ben wel nieuwsgierig hoe deze Darbee, mits getemperd, het doet met de Epson projectors.
De RC van Sony heb ik op de HW50 heel laag staan maar is dan zeer mooi.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  of  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide reviews van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

john2910