Popcornhour a400

Gestart door alpha1, november 22, 2012, 09:45:15

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Misschien bij Wifi Media Arnhem

quattronl

nope
En als je de reviews bekijkt  :nopompom:
Ik zou 'm voorlopig lekker laten liggen en afwachten tot ie óf stabiel wordt óf wachten op de nieuwe Dunes.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

diceman

Citaat van: SillentWolf op november 29, 2012, 17:32:26
Misschien bij Wifi Media Arnhem

Ook helaas hier niet beschikbaar was vandaag nog in de winkel, ze wachten er ook al een tijdje met smart op.

stevie1

Ik heb mij destijds ook ingeschreven  op de site van popcornhour.com. als gegadigde (meen september), maar heb tot nu toe ook niets vernomen.
Bij hen op de site staat ie ook als uitverkocht.
Ik ga ook van een a110 en hdx1000 hier naar toe, dus voor mij een wereld upgrade.

ps SiletWolf; Mijn afstadsbediening van mijn hdx1000 is kapot dus mocht je er niets mee doen hou ik mij aanbevolen :headbanging:

destroyer2usa

Citaat van: rkwinkel op november 29, 2012, 13:29:02
En speelt deze nu 3d iso's af ?

Nope...nog immer a no go...zou wel deze week nog een internal fw release komen die dat wel zou kunnen??....zucht...als ie zo'n basis functie al niet kan na een viertal firmware releases beloofd dat weinig goeds voor de toekomst...maar goed dat schijnt toch altijd al te zijn met deze firma?....dat het via streamen niet werkt a la...dat boeit me niet...ik gebruik toch altijd rechtstreeks een harde schijf.

Ondertussen staat bij bij de med600x3d als 3d speler bovenaan op het lijstje...

Ronin79

@ Stevie1

Citeerps SiletWolf; Mijn afstandsbediening van mijn hdx1000 is kapot dus mocht je er niets mee doen hou ik mij aanbevolen

Stevig en van goede kwaliteit zijn ze inderdaad niet.
Je moet er nogal hard op drukken om iets te laten werken.
Later heb ik een van mijn 2 Logitech afstandsbedieningen ingesteld ... al gebruikte ik die ook erg weinig.

@ diceman

Dat duurt dan ook aardig lang.

Als ik begin volgend jaar ga kijken voor een speler, misschien dan toch maar een Dune D1
Die schijnen best aardig goed te werken.

stevie1

Citaat van: SillentWolf op november 29, 2012, 22:54:02
@ Stevie1

Stevig en van goede kwaliteit zijn ze inderdaad niet.
Je moet er nogal hard op drukken om iets te laten werken.
Later heb ik een van mijn 2 Logitech afstandsbedieningen ingesteld ... al gebruikte ik die ook erg weinig.
Bij jouw ook al..
toch bedankt voor de reply
Ik gebruik ook mijn logitech (heel goeh te gebruiken), maar dacht hem zo weer te complementeren. :smile:

Ronin79

alpha1

Nu ik alle bestanden op de popcorn a400 heb overgezet, wil ik mijn usenet(eweka) account graag via popcorn a400 laten lopen
Ik lees  dat ik in de root van mijn hardeschijf iets moet veranderen?,maar ik kom nergens wat tegen,behalve"nmj_database'' en ''nmjdatabase1_''

Kunnen jullie expert mijn in het nederlands uileggen hoe ik de ''usenet'' op de popcornhour a400 werkend kan krijgen?  hoef ik niet eerst te downloaden naar de pc en van de pc naar de popcornhour a400.

Alvast bedankt

stevie1

Citaat van: alpha1 op december  2, 2012, 11:08:25
Nu ik alle bestanden op de popcorn a400 heb overgezet, wil ik mijn usenet(eweka) account graag via popcorn a400 laten lopen
Ik lees  dat ik in de root van mijn hardeschijf iets moet veranderen?,maar ik kom nergens wat tegen,behalve"nmj_database'' en ''nmjdatabase1_''

Kunnen jullie expert mijn in het nederlands uileggen hoe ik de ''usenet'' op de popcornhour a400 werkend kan krijgen?  hoef ik niet eerst te downloaden naar de pc en van de pc naar de popcornhour a400.

Alvast bedankt
Hoi Alpha,
Ik mag mij zelf geen expert noemen, maar heel veel (lees alles) kun je  bij http://www.networkedmediatank.com  opvragen en leren.
Je moet wel eerst registreren.
De a400 zal best een firmware missen waar nog niet alles is opgelost, maar ik kan me er niets bij voorstellen dat hij niet op het netwerk kan.
Mijn advies: (hoe ik het zelf doe, maar ik heb nog een A110 voor nu.)
1.Probeer dat uit te dokteren.(netwerk)
2.Alles dl. met nieuwsgroepen op je sterke pc. (ssd schijf :D)
   (een br kost gemiddeld dan 4 tot5min)
3. overzetten op de nas(2 min per film)
4. :clapping: :pompom:

McCabe

Citaat van: quattronl op november 29, 2012, 19:52:12
nope
En als je de reviews bekijkt  :nopompom:
Ik zou 'm voorlopig lekker laten liggen en afwachten tot ie óf stabiel wordt óf wachten op de nieuwe Dunes.

Wachten op de nieuwe Dunes... Dat doe ik nu ook al een paar jaar. Mijn PCH A100 is ondertussen toe aan vervanging. Liefst door een nieuwe dune met optische drive

quattronl

Citaat van: McCabe op december  3, 2012, 10:27:25
Wachten op de nieuwe Dunes... Dat doe ik nu ook al een paar jaar. Mijn PCH A100 is ondertussen toe aan vervanging. Liefst door een nieuwe dune met optische drive
Idem hier. Als er met de zomer nog geen nieuwe Dunes zijn dan koop ik wel een B1 ter vervanging van mijn PCH-A110. Kan m'n Oppo ook de deur uit  8)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Chester

Laatste nieuws dat ik kreeg is dat men rond 20 December de volgende shipment van de a-400 verwacht. mmm...daar gaan m'n kerstdagen  >:(
Denon AVC-X4700H 4k/8k receiver, Pioneer BDP-LX54 Blu Ray,Tannoy Profiles 638, Tannoy Revolution RC1, Tannoy Mercury M1, SVS SB12-PLUS/2.
Zappiti One SE 4K, Epson TW9400 4K projector, Beamax 244 x 138.
Samsung UE40C7700 LED 3D TV, Samsung Blu Ray

rkwinkel

Heel jammer dat deze popcorn geen 3d iso's afspeelt, had een mooie opvolger geweest

muzikant

'k ga niet meer wachten en heb gisteren de eminent EM7380 binnengekregen,voor hetgene ik hem gebruik blu-ray iso moet ik zeggen dat hij deze zonder problemen speelt met een toch goed beeld en geluid

CoSo

Lees idd niet veel goede berichten over de A-400 maar een media player met een app die je films met hoesjes op de ipad laat zien heeft toch wel mijn voorkeur.
Heb zelf de A110 met plezier gehad en daarna overgestapt op de Dune Base 3.0 die ik nu een jaar of 3 heb en waar ik er zelfs pas nog 1 van bij heb gekocht. Dus mocht Dune niet met iets gelijk komen waaronder een app dan ga ik toch weer terug naar Popcorn.

koning01

De nieuwe base 4.0 heeft yadis ingebouwd.
Die zal als het goed is in januari te koop zijn

diceman

Citaat van: koning01 op december 20, 2012, 19:02:00
De nieuwe base 4.0 heeft yadis ingebouwd.
Die zal als het goed is in januari te koop zijn

Klink goed misschien een linkje waar je dit vandaan hebt?

stevie1

Best wel jammer dat syabas het deze keer zo laat afweten.
Ben ik niet van ze gewend.
Met wat her parade paardje moest gaan worden!
Doet me denken aan emotiva met de umc in het begin.

koning01

David Gilles

Citaat van: koning01 op december 21, 2012, 11:54:29
Hier is de link:http://www.zappiti.com/zappiti_player.html

Dat is een eigen player dat ze uitbrengen gebaseerd op Dune hardware maar met hun eigen firmware!
Eens zien hoeveel bugs er daar in zullen zitten! Trouwens zit niet de laatste chipset in van Sigma maar een oudere zonder VXP..qua hardware is de A400 dan nieuwer!
Dark Room: JVC RS440, Beamax 16:9 106" Electric screen gain 1.0, ShieldTV Pro, Monster-Supra Cable-JIB,
7.3.4 L-C-R XTZ Cinema M6, Surround L-R-LB-RB XTZ Cinema S5 Tripole, Atmos F-B XTZ S2, XTZ Cinema 3x12 sub, Arcam AVR 850, Arcam P429, DIY 18" Dayton Audio Ultimax, Dayton Audio SA1000
TV Room: Panasonic 65" FZ800 Oled TV, ShieldTV Pro, PS4 Pro
Server:Unraid Pro 6.9.2 96TB 26xHDD

koning01

Als je nu een popcornhour A-400 koopt ben je gewoon een beta tester.

Dat ding zit vol met bugs.

En er zit een fout in die 8911 sigma chip want het geluid van dts-hd is ook niet goed.

Full menu's worden ook niet meer weergegeven inverband met cinavia.

Ik hou het wel bij mijn Dune h1,die speelt echt alles probleemloos alles af.

mark3000

ik heb de popcorn hour a 400 sinds kort in mijn bezit.
Ik heb daarvoor altijd de c 200 gehad nooit geen problemen mee gehad.
ben nu naar de a 400 gegaan omdat die 3d kan afspelen.
Ik zit nu met het probleem dat ik als ik een 3d bestand afspeel via mijn popcorn met een hdmi kabel 1.4 de tv dit weer geeft in side bu side, dit noem ik geen 3d en waarom geeft mijn tv geen melding dat dit 3d is??
wat doe ik verkeerd en wie kan me helpen??

stevie1

Citaat van: mark3000 op december 22, 2012, 17:21:27
ik heb de popcorn hour a 400 sinds kort in mijn bezit.
Ik heb daarvoor altijd de c 200 gehad nooit geen problemen mee gehad.
ben nu naar de a 400 gegaan omdat die 3d kan afspelen.
Ik zit nu met het probleem dat ik als ik een 3d bestand afspeel via mijn popcorn met een hdmi kabel 1.4 de tv dit weer geeft in side bu side, dit noem ik geen 3d en waarom geeft mijn tv geen melding dat dit 3d is??
wat doe ik verkeerd en wie kan me helpen??
Hallo,
ook van harte welkom op het forum;
Spijtig genoeg kan niemand je op dit moment helpen, aangezien de firmware (software) waarmee hij aangestuurd wordt verre van af lijkt.
(zie eerdere berichten)
Je zou ook op het nmt forum naar antwoorden kunnen zoeken.
Ik zou zeggen even geduld.
gr.

mark3000

Jammer daar schiet ik dus niet veel mee op.
Kan me niemand zeggen welk 3d bestand ik het beste download voor de beste kwaliteit te hebben?