Het grote V-Link Topic

Gestart door Jiri, oktober 18, 2012, 18:24:11

Vorige topic - Volgende topic

frank2

Citaat van: mark235 op januari 15, 2014, 12:43:09
Heb nog wel specifiek gekeken of er driver issues waren met de V-Link 192, maar las alleen maar goede berichten over de plug & play.

Deze USB voeding ziet er wel interessant uit. Wel veel extra gezien de prijs die ik voor de V-link betaal.

Hier een zeer tevreden Jriver gebruiker. Zou niet meer zonder willen. By far de prettigste speler / library, en zijn geld meer dan waard.

Beetje donker vind ik prima in een kabel. Houd niet van levendig. Heeft misschien ook wel met de redelijk frisse weergave van de Dyn's te maken.

Drivers zijn geen probleem, je moet ze er alleen wel op zetten op de PC. Er is ook BOTW voeding voor de V link.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

twani

Citaat van: frank2 op januari 15, 2014, 07:16:34
Ik heb er over gedacht om deze Vlink te kopen. Maar heb het niet gedaan. Ik heb hier als test de M2Tech gehad, die weliswaar slechter is, maar na het gedoe met drivers e.d. toch voor de Touch gekozen.

Je kunt er wel een extra voeding aan hangen een usb voeding, schijnt te schelen.
JRiver downloaden, werkt erg mooi. Ik heb dit getest op een oude laptop met vista, werkte probleemloos, dus speciale geluidskaarten zijn niet echt nodig.

Kabels is een kwestie van proberen. De USB Cinnamon heb ik zelf ook, deze kabel benadrukt de lagere tonen, en is niet erg fris, eerder een beetje donker. Ik zou gewoon gaan testen en luisteren.
Frank, ik kan het (wederom) niet langer voor me houden. Je sproeit het forum ónder met allemaal "halve of nóg mindere" waarheden.

Je gooit er de een na de andere ongefundeerde stelling uit, gestaafd mét en dóór helemaal niets.

Een Cinnamon donker? Pfff. JRiver op een laptop? hoeveel ervaring heb je daarmee nu eigenlijk? precies NUL.

Een Vlink? je weet pas sinds afgelopen week wat het precies is, je weet er gewoon niets van edoch roept overal van alles. Houdt je ín man.

Niet voor mij, maar wel voor al die onschuldige zielen die pas kort met de hobby bezig zijn, het is gewoon te treurig voor woorden.

En néé, ik weet er zelf ook weinig van (alhoewel ik bovenstaande allemaal langdurig in gebruik heb gehad) maar stél verder ook niet zoveel zaken als "Fait Accompli ...."

AbZ

^^   Het is idd weer volkomen absurd.

Zelf uitproberen, roept hij altijd,
behalve hij zelf iets wil roepen...   over componenten/combinaties die hij niet snapt en niet kent.

frank2

Triest, wat een stel baby's hier op dat forum, trek je huispak aan doe 20 kaarsjes aan en vraag aan je vrouw of je muziek mag luisteren, ben je hier tenminste weg.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

AbZ

Citaat van: frank2 op januari 15, 2014, 21:11:51
Triest, wat een stel baby's hier op dat forum, trek je huispak aan doe 20 kaarsjes aan en vraag aan je vrouw of je muziek mag luisteren, ben je hier tenminste weg.
Jij weet je standpunt altijd zo goed te onderbouwen  :worship:

twani

Citaat van: frank2 op januari 15, 2014, 21:11:51
Je gaat compleet aan de "ernstige boodschap" van het bericht voorbij en komt met een niet terzake doende opmerking terug.

Het geeft overigens aardig het kader van jouw belevingswereld aan ;)

frank2

Citaat van: twani op januari 15, 2014, 21:29:38
Je gaat compleet aan de "ernstige boodschap" van het bericht voorbij en komt met een niet terzake doende opmerking terug.

Het geeft overigens aardig het kader van jouw belevingswereld aan ;)
:clapping: