Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op september 11, 2013, 19:58:30
Hahaha, zondag heb ik iets anders......  ::)  zaterdag ga ik met Jan (Yamaha RXV) :coffee:

Ik verheug mij er al op Martin  ;) 
btw  lust je wel indisch eten trouwens..?  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op september 11, 2013, 20:11:28
:bigsmile: :hehe: :clapping: jazeker........

Dat is mooi, want er loopt hier iemand nogal over haar kookkunsten op te scheppen.... :angel: :D

Kom je vergezeld met de NDX Martin ?  ;) 
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

mainly British stuff

Bas Akkerman

Zaterdag een M&G met Martin en Jan en zondag de beurs, prima weekend! ;D ;D
Edit: ik moest eens beter lezen...

Citaat van: Martin!!! op september 11, 2013, 20:57:09
Uiteraard komt deze mee................  :D
Pas maar op hoor Martin, voor je het weet mag jij weg en blijft de NDX bij Jan. ;) Tenminste zo ging dat bij mijn M&G. :dry:

Which reminds me... Ik moest er maar weer eens een organiseren. Mmm, eerst maar de akoestiek denk ik.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Ik heb vrijdag een M&G bij Martin!!! En zondag de xfi, dan nog twee dagen vakantie...
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martin!!!

Citaat van: HTip op september 11, 2013, 22:31:59
Druk HT weekend voor iedereen... Alvast veel plezier :pompom:

Beloofd inderdaad een leuk weekend te worden........ gelukkig is mijn audio-spaarpot leeg  :D
mainly British stuff

Bas Akkerman

Citaat van: Martin!!! op september 11, 2013, 23:17:03
Beloofd inderdaad een leuk weekend te worden........ gelukkig is mijn audio-spaarpot leeg  :D
En die van mij zal de komende maanden steeds voller raken. Al die verleidingen...arme ik... :(

Draaitafels hebben natuurlijk vooral mijn interesse op die dag, maar aangezien ik die dag met een groepje ga, ben ik benieuwd wat we allemaal gaan horen en zien.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op september 12, 2013, 07:10:39
En die van mij zal de komende maanden steeds voller raken. Al die verleidingen...arme ik... :(

Draaitafels hebben natuurlijk vooral mijn interesse op die dag, maar aangezien ik die dag met een groepje ga, ben ik benieuwd wat we allemaal gaan horen en zien.
Wie weet ben ik na vrijdag ook om, wat betreft draaitafels ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Deleted Member 2

Bas, dat kan je niet maken hoor:



Stad doodsbang voor clown

NORTHAMPTON -
Een griezelige clown jaagt inwoners van een Engelse stad de stuipen op het lijf. Doodsbange inwoners hebben de roodharige clown inmiddels al gezien, zo blijkt uit berichten en foto's op Twitter.

De clown gaat over straat met een 'bosje' balonnen, rode pruik en wit geschminkt gezicht. Hij staat en staart naar de bewoners van Northampton. Over zijn motieven is vooralsnog niets bekend.
De aanwezigheid van de mysterieuze verschijning is het gesprek van de dag onder inwoners. Over de clown gaan de meest uiteenlopende roddels. Zo zou hij bij nietsvermoedende bewoners aanbellen. Ook zou de clown passanten op straat schmink willen aansmeren. Dat terwijl hij dergelijke spullen niet bij zich heeft.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21895816/__Doodsbang_voor_clown__.html

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Bas Akkerman

Potver zeg. Breekt het plugje van mijn hoofdtelefoon af en blijft er een stukje achter in mijn mobiele telefoon. Ik kan nu dus niet bellen en muziek luisteren/Netflix kijken. Heeft iemand een idee hoe ik dat stukje eruit krijg?

Op Internet maar eens naar een vervangend kabeltje zoeken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted member

Oei, vette pech! Het enige wat je kunt doen is je telefoon openmaken en dan met een speld proberen om het restant eruit te pulken... hoeveel zit er nog in? Hoe lang is het afgebroken deel? Lastig klusje... succes Bas!
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

met speld pulleken en als dat niet lukt: dezelfde speld(epunt) in de secondelijm en met vaste hand in het restant van de plug die in de telefoon zit. Even tijd geven om te hechten en.....

Succes Bas

VlisChris

Help me herinneren dat ik jou NOOIT iets uitleen  :P
Nog gekke dingen die ik alsnog met mijn Parasound kan verwachten? :devil:

Maar wellcht kun je op fixit.com of hoe die site ook heet iets vinden?
Wat voor telefoon heb ie?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

garmtz

De truuk met superlijm en een lucifer is een goeie... Er zijn vervangende snoeren te koop. Je kunt er ook een nieuwe plug aan (laten) solderen...

Bas Akkerman

Citaat van: technative op september 24, 2013, 20:15:30
Oei, vette pech! Het enige wat je kunt doen is je telefoon openmaken en dan met een speld proberen om het restant eruit te pulken... hoeveel zit er nog in? Hoe lang is het afgebroken deel? Lastig klusje... succes Bas!
Ik weet niet of ik er dan wel bij kan, maar dat was ook één van mijn ideeën. Het wordt inderdaad tricky. ;D

Citaat van: Onder013 op september 24, 2013, 20:26:05
met speld pulleken en als dat niet lukt: dezelfde speld(epunt) in de secondelijm en met vaste hand in het restant van de plug die in de telefoon zit. Even tijd geven om te hechten en.....

Succes Bas
En dat was het tweede idee. Mijn angst is dat de naald blijft plakken in de hoofdtelefoonaansluiting. Wie niet waagt...

Citaat van: Christiaan S op september 24, 2013, 20:33:47
Help me herinneren dat ik jou NOOIT iets uitleen  :P
Nog gekke dingen die ik alsnog met mijn Parasound kan verwachten? :devil:

Maar wellcht kun je op fixit.com of hoe die site ook heet iets vinden?
Wat voor telefoon heb ie?
Je hoeft alleen in dit topic te kijken en je hebt reminders genoeg. ;D
Goed idee van die site, daar zit ik vast snel aan het maximaal aantal posts.
Ik heb een Note 1.

Citaat van: garmtz op september 24, 2013, 20:47:40
De truuk met superlijm en een lucifer is een goeie... Er zijn vervangende snoeren te koop. Je kunt er ook een nieuwe plug aan (laten) solderen...
Luciferhoutje kan ook, maar gaat dat niet splinteren?
Ik kies dan toch voor het nieuwe snoer denk ik...

Bedankt voor jullie reacties!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Je kunt kiezen uit straight en gekruld... Misschien iets om goed over na te denken...

Etiennevh

Als je naar een Belcompany of een dergelijke winkel gaat met een bijv. Nokia servicepunt (zo heette het vroeger) dan kun je zo je toestel uit elkaar laten halen met professionele apparatuur. Wij hebben zo'n mannetje 40 uur in de week op de zaak zitten maar dat is een beetje uit de richting schat ik... Den Haag he?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op september 24, 2013, 21:52:42
Je kunt kiezen uit straight en gekruld... Misschien iets om goed over na te denken...
Ik heb nu gekruld en dat bevalt me wel. Als het snoer dan ergens achter blijft haken ( ::) :angel:) valt mijn telefoon niet meteen van mijn schoot.

Citaat van: Etiennevh op september 24, 2013, 22:21:21
Als je naar een Belcompany of een dergelijke winkel gaat met een bijv. Nokia servicepunt (zo heette het vroeger) dan kun je zo je toestel uit elkaar laten halen met professionele apparatuur. Wij hebben zo'n mannetje 40 uur in de week op de zaak zitten maar dat is een beetje uit de richting schat ik... Den Haag he?
Misschien is dat wel het beste ja gezien mijn handigheid. Nu eens zien wanneer ik daar tijd voor kan maken.
Ik woon inderdaad in Den Haag
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

De r zit weer in de maand, het geld begint binnen te stromen druppelen, kortom het audiovirus wordt weer levensvatbaar.

Mijn eerste upgrade zie ik in een betere digitale interlink tussen de SBT en de DAC van de Resolution Audio. Om het budget voor het aanpakken van de akoestiek niet te beperken, ben ik op zoek naar een digitale interlink tot €100 waarbij tweedehands een meer dan goede optie is. Openheid, misschien een iets naar de heldere kant neigende en vloeiende weergave zijn eigenschappen die ik zoek. Uiteraard binnen de beperkingen van het budget.

Het wensen-/ideeënlijstje:
- Apogee Wyde Eye
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Citaat van: Bas Akkerman op september 25, 2013, 08:22:44
De r zit weer in de maand, het geld begint binnen te stromen druppelen, kortom het audiovirus wordt weer levensvatbaar.

Mijn eerste upgrade zie ik in een betere digitale interlink tussen de SBT en de DAC van de Resolution Audio. Om het budget voor het aanpakken van de akoestiek niet te beperken, ben ik op zoek naar een digitale interlink tot €100 waarbij tweedehands een meer dan goede optie is. Openheid, misschien een iets naar de heldere kant neigende en vloeiende weergave zijn eigenschappen die ik zoek. Uiteraard binnen de beperkingen van het budget.

Het wensen-/ideeënlijstje:
- Apogee Wyde Eye


goeie keus ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren