Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: tompj op juli 30, 2013, 23:06:11
Goed nieuws Bas, van harte gefeliciteerd. Ken je niet persoonlijk maar ik gun het je echt van ganser harte!!
Dank je! Je woont niet gek veel van twani vandaan, toch? Als ik een auto heb dan moet ik echt eens bij je langs komen.

Citaat van: Antoine op juli 30, 2013, 23:16:20
Mooi man, van harte gefeliciteerd Bas!!  :thumbs-up:
Bedankt! ;D

Citaat van: Eddye op juli 30, 2013, 23:27:30
Bas, wat een superbericht! Hartstikke gefeliciteerd!!
Dank je Eddy. Geen excuses meer, dus snel die NAS van me vullen en installeren. ;)

Citaat van: Valkyrie op juli 31, 2013, 08:26:43
Goed nieuws Bas, gefeliciteerd met je nieuwe job!!! :thumbs-up:
Dank je! Heb ik naast muziek nog meer te vertellen aanstaande zaterdag.

Citaat van: Hipster op juli 31, 2013, 08:31:21
Gefeliciteerd, een goede zet van je a.s. werkgever. :thumbs-up:
Inderdaad, al die andere hebben zitten slapen. :closedeyes: Haha, dat zou pas arrogant zijn. Ben echt blij weer aan de slag te gaan!

Citaat van: Miesepies op juli 31, 2013, 09:15:47
Yes, al een maandje aan de slag!

Wel 2 nadelen van werk:

- Je hebt minder tijd om muziek te luisteren
- Je hebt minder tijd voor het htforum

;)
Leuk man, bevalt het?

- Dat wordt inhalen in het OV en 's avonds. En uiteindelijk kan ik nóg meer muziek kopen! :worship:
- Kom ik tenminste een keer van één van mijn verslavingen af. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Wanneer wordt je weer "klootjesvolk"? Oftewel, wanneer begin je aan je nieuwe job?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

tompj

Citaat van: Bas Akkerman op juli 31, 2013, 11:44:06
Dank je! Je woont niet gek veel van twani vandaan, toch? Als ik een auto heb dan moet ik echt eens bij je langs komen.
Bedankt!
Je bent hier zeer welkom Bas, lijkt me leuk als je een keer langskomt. Ik woon in het Gooi.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op juli 31, 2013, 11:45:43
Wanneer wordt je weer "klootjesvolk"? Oftewel, wanneer begin je aan je nieuwe job?
Dat weet ik nog niet precies. Ik denk, na alle administratieve "inregeling", over een week of drie.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

AbZ



Staaled

Citaat van: Bas Akkerman op juli 31, 2013, 11:44:06

Inderdaad, al die andere hebben zitten slapen. :closedeyes: Haha, dat zou pas arrogant zijn. Ben echt blij weer aan de slag te gaan!


Weet ik nou zo net niet. :P
Nauwgezet en zeer opmerkzaam type....... die zorgboeren mogen wel gaan oppassen. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Deleted Member 2

Citaat van: Hipster op juli 31, 2013, 13:30:48
Weet ik nou zo net niet. :P
Nauwgezet en zeer opmerkzaam type....... die zorgboeren mogen wel gaan oppassen. :thumbs-up:

Ongetwijfeld komen hier weer aanpassingen en tweaks uit ;)

AbZ

Citaat van: Hipster op juli 31, 2013, 13:30:48
Weet ik nou zo net niet. :P
Nauwgezet en zeer opmerkzaam type....... die zorgboeren mogen wel gaan oppassen. :thumbs-up:
In de zorg zijn ze allang immuun geworden voor ellenlange rapportages.

Bas Akkerman

Citaat van: AbZ op juli 31, 2013, 11:57:41
gefeli, Bas!
Dank je!

Citaat van: bmateijsen op juli 31, 2013, 12:03:07
Gefeliciteerd!!
Ook jij bedankt!

Citaat van: Hipster op juli 31, 2013, 13:30:48
Weet ik nou zo net niet. :P
Nauwgezet en zeer opmerkzaam type....... die zorgboeren mogen wel gaan oppassen. :thumbs-up:
Dat zal wel meevallen. Het is een behoorlijk administratief proces. Dat werkt prima om veranderingen tegen te gaan. ;) Maar laat ik niet te hoog van de toren blazen. Ik kom maar net kijken en er moet ook simpelweg een berg werk verzet worden. De apothekers, huisartsen, fysiotherapeuten, et cetera willen gewoon asap hun geld krijgen. :smile: Die hebben totaal geen bericht aan de administratieve radartjes.

Citaat van: Onder013 op juli 31, 2013, 13:32:45
Ongetwijfeld komen hier weer aanpassingen en tweaks uit ;)
Wat mij betreft wel, maar zie hierboven. ;)

Citaat van: AbZ op juli 31, 2013, 23:29:13
In de zorg zijn ze allang immuun geworden voor ellenlange rapportages.
Absoluut! Sterker, ze schrijven als verweer tegen gevonden knelpunten ellenlange rapportages. :satisfied: En niet alleen zij, ik zou zo snel geen andere bedrijfstak weten waar veranderingen wel snel en efficiënt plaatsvinden. Mmm, de audiowereld wellicht? ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Markus2

Citaat van: Bas Akkerman op juli 30, 2013, 20:03:09
YESSSSS!!! Heb weer een baan!
Akoestiekaanpassingen, here i come! :headbanging:

Gefeliciteerd! Ik mag per 2 september ook weer aantreden en ben dus bekend met het gevoel.

Groet, Mark ;)
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

Bas Akkerman

Citaat van: Markus2 op augustus  1, 2013, 11:00:42
Gefeliciteerd! Ik mag per 2 september ook weer aantreden en ben dus bekend met het gevoel.

Groet, Mark ;)
Het idiote is dat het nu voelt als vakantie. Terwijl ik al bijna anderhalf jaar "vakantie" heb. Gek toch hoe perspectief werkt...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

vanzomereng

Gefeliciteerd met je baan Bas  :pompom:

(btw, ik ben dol op declaraties innen)
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Bas Akkerman

Citaat van: VANZOMERENG op augustus  1, 2013, 19:46:34
Gefeliciteerd met je baan Bas  :pompom:

(btw, ik ben dol op declaraties innen)
Dank je! Haha, jij zou zo maar eens een "klant" kunnen zijn inderdaad. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Citaat van: Markus2 op augustus  1, 2013, 11:00:42
Gefeliciteerd! Ik mag per 2 september ook weer aantreden en ben dus bekend met het gevoel.

Groet, Mark ;)

Jij ook gefeliciteerd Mark met je nieuwe baan!
mainly British stuff

Actionhost

Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Bas Akkerman

Citaat van: Martin!!! op augustus  2, 2013, 18:44:41
Jij ook gefeliciteerd Mark met je nieuwe baan!
In mijn vreugde vergeet ik dat helemaal. Inderdaad Mark, jij natuurlijk ook gefeliciteerd!

Citaat van: Actionhost op augustus  2, 2013, 19:09:41
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Bas! :pompom:
Dank je. Meer geld voor de audio, maar minder tijd voor de audio. Dat noemen ze een luxeprobleem volgens mij... ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Citaat van: Bas Akkerman op augustus  2, 2013, 19:23:15
Meer geld voor de audio, maar minder tijd voor de audio. Dat noemen ze een luxeprobleem volgens mij... ;)

Ach joh dat werken kost je hooguit 36 tot 40 uur per week dan hou je nog minimaal 168 - 40 = 128 uur per week over voor andere dingen  :D
mainly British stuff

Eddye

Citaat van: Martin!!! op augustus  2, 2013, 19:48:40
Ach joh dat werken kost je hooguit 36 tot 40 uur per week dan hou je nog minimaal 168 - 40 = 128 uur per week over voor andere dingen  :D
Volgens mij doet Bas niet aan fulltime ;)

En als het kan heeft hij groot gelijk!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

vanzomereng

Citaat van: Markus2 op augustus  1, 2013, 11:00:42
Gefeliciteerd! Ik mag per 2 september ook weer aantreden en ben dus bekend met het gevoel.

Groet, Mark ;)

Jij ook proficiat met je nieuw baan  :pompom:
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Bas Akkerman

Citaat van: Martin!!! op augustus  2, 2013, 19:48:40
Ach joh dat werken kost je hooguit 36 tot 40 uur per week dan hou je nog minimaal 168 - 40 = 128 uur per week over voor andere dingen  :D
En elke dag 2 uur reistijd. Dan nog eens 15 uur aan het sporten en 3 uur toneelles, 56 uur slapen. Nee, ik moet het slechts doen met 22 mogelijke uren per week om te luisteren. :blink: Ik denk dat ik die baan maar afzeg! :laugh:

Citaat van: Eddye op augustus  2, 2013, 19:50:11
Volgens mij doet Bas niet aan fulltime ;)

En als het kan heeft hij groot gelijk!
Klopt, ik doe er echt teveel naast. Dat is een keuze en dat besef ik goed. Vier dagen werken is voor mij het mooiste evenwicht tussen werk en leuke dingen doen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Markus2

Citaat van: Martin!!! op augustus  2, 2013, 18:44:41
Jij ook gefeliciteerd Mark met je nieuwe baan!

Dankjewel!
En nu weer vlot verder met het topic van Electrickery.

Groet, Mark :)
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

Bas Akkerman

Citaat van: Markus2 op augustus  2, 2013, 20:42:16
Dankjewel!
En nu weer vlot verder met het topic van Electrickery.

Groet, Mark :)
Yep! De weg naar nieuwe dingen in dit topic ligt open... ;D

Morgen ga ik trouwens naar HTip, ik ben benieuwd hoe zijn akoestiekaanpassingen op me over komen. Ik hoop daar natuurlijk wel wat van te leren, al zal ik mijn woonkamer nooit zo aan willen passen als zijn HT-ruimte.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skyfox

Veel plezier morgen, en doe de groetjes aan Philip voor me! Ik ben nu al benieuwd naar je luisterverslag :-)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Bas Akkerman

Citaat van: skyfox op augustus  2, 2013, 21:17:04
Veel plezier morgen, en doe de groetjes aan Philip voor me! Ik ben nu al benieuwd naar je luisterverslag :-)
Zal ik doen! Het verslag zal wel even op zich laten wachten hoor... Pas na Praag verwacht ik.
Leuke foto trouwens. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten