Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: technative op mei 22, 2013, 18:51:04
Oh... die...  :blink:


:D
Haha, ik houd het natuurlijk raadselachtig. De playlist moeten mensen zelf ervaren, dat vind ik veel leuker dan er over schrijven. :P
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

YES! Mijn rijbewijs gehaald!!

Dus dit:


En dit hoeft gelukkig niet meer:
http://www.vkmag.com/magazine/rolstoel_achter_de_vrachtwagen/

Nu eens een heel klein beginnetje maken met de oriëntatie op een zuinige, niet al te grote, maar over een ruime kofferbak beschikkende auto...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op mei 28, 2013, 14:22:37
YES! Mijn rijbewijs gehaald!!

Dus dit:


En dit hoeft gelukkig niet meer:
http://www.vkmag.com/magazine/rolstoel_achter_de_vrachtwagen/

Nu eens een heel klein beginnetje maken met de oriëntatie op een zuinige, niet al te grote, maar over een ruime kofferbak beschikkende auto...
Van harte gefeliciteerd.
:pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:
:thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Gefeliciteerd!

* weust typt www.funda.nl in zijn webbrowser. locatie: Antartica.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted member

Citaat van: Bas Akkerman op mei 28, 2013, 14:22:37
YES! Mijn rijbewijs gehaald!!

Dus dit:


En dit hoeft gelukkig niet meer:
http://www.vkmag.com/magazine/rolstoel_achter_de_vrachtwagen/

Nu eens een heel klein beginnetje maken met de oriëntatie op een zuinige, niet al te grote, maar over een ruime kofferbak beschikkende auto...

Heej... Van harte gefeliciteerd Bas!  :clapping: :pompom: :worship:

Goed bezig! Haha! Nu heb je geen excuus meer om niet naar Amersfoort te komen!  :D
Stereo-fan for life!

MVG

Van harte gefeliciteerd Bas!  :pompom: het zal je ongetwijfeld een fijn gevoel gaan brengen! Je gaat stad en land afreizen voor de vele M&g's waarschijnlijk?!  :D daarover gesproken, ik zou het leuk vinden om je nog eens over de vloer te krijgen alsook om nog een keer bij jou wat muziek te luisteren! Ik luister laatste tijd best veel muziek waarvan ik denk: hmmzzz hoe zou dat bij Bas klinken?!  :angel:

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op mei 28, 2013, 14:24:21
Van harte gefeliciteerd.
:pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:
:thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up:
Dank je Eddy!

Citaat van: weust op mei 28, 2013, 14:34:20
Gefeliciteerd!

* weust typt www.funda.nl in zijn webbrowser. locatie: Antartica.

Haha, geen zin dus in een potje rolstoelhockey? :sly:

Citaat van: Jumping Jack op mei 28, 2013, 14:35:54
Gefeliciteerd Bas! Zo snel mogelijk de baan op nu.
Dat ga ik zeker proberen. België komt zo ook weer een stapje dichterbij.

Citaat van: technative op mei 28, 2013, 14:42:54
Heej... Van harte gefeliciteerd Bas!  :clapping: :pompom: :worship:

Goed bezig! Haha! Nu heb je geen excuus meer om niet naar Amersfoort te komen!  :D
Er zijn steeds minder excuses inderdaad. Alleen de tijd nog...

Citaat van: MVG op mei 28, 2013, 14:48:32
Van harte gefeliciteerd Bas!  :pompom: het zal je ongetwijfeld een fijn gevoel gaan brengen! Je gaat stad en land afreizen voor de vele M&g's waarschijnlijk?!  :D daarover gesproken, ik zou het leuk vinden om je nog eens over de vloer te krijgen alsook om nog een keer bij jou wat muziek te luisteren! Ik luister laatste tijd best veel muziek waarvan ik denk: hmmzzz hoe zou dat bij Bas klinken?!  :angel:
Dat zal nog even met de RR3 worden, maar dat moet ik nu inderdaad zeker eens gaan doen. Heb het al zo lang beloofd. Maar ook nu, als geld en tijd weer voorhanden zijn, dan ga ik zeker jou (en anderen) een stuk meer bezoeken!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Martijn M

Dutch & Dutch

Bas Akkerman

Citaat van: weust op mei 28, 2013, 15:52:24
ehm, nee?
Ok, dan zal ik netjes voor je stoppen. :P

Citaat van: keyser op mei 28, 2013, 15:55:30
Gefeliciteerd!
Dank je! Ook bij jou heb ik nog een schuld staan, binnenkort wordt het echt rustiger... Hoe gaat het met je studie?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Citaat van: Bas Akkerman op mei 28, 2013, 15:56:56Ok, dan zal ik netjes voor je stoppen. :P

* weust gaat toch even verder met zoeken voor de zekerheid.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Staaled

Gefeliciteerd, maarruh waar blijft het topic "welke auto,op zoek naar de juiste klik " ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Bas Akkerman

Citaat van: weust op mei 28, 2013, 15:59:52
* weust gaat toch even verder met zoeken voor de zekerheid.

Citaat van: Hipster op mei 28, 2013, 16:03:25
Gefeliciteerd, maarruh waar blijft het topic "welke auto,op zoek naar de juiste klik " ?
Haha, dat komt er vast nog wel.
Nee, serieus. Dat vind ik dus een groot nadeel van mijn handicap, ik kan niet in de auto van een ander rijden als er geen aanpassingen zijn. Het "testen" van auto's is dus best lastig. Een luxeprobleem, laten we wel wezen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Staaled

Citaat van: Bas Akkerman op mei 28, 2013, 16:06:28
Haha, dat komt er vast nog wel.
Nee, serieus. Dat vind ik dus een groot nadeel van mijn handicap, ik kan niet in de auto van een ander rijden als er geen aanpassingen zijn. Het "testen" van auto's is dus best lastig. Een luxeprobleem, laten we wel wezen.

Ik ook dan. Zijn er een groot aantal auto's aanpasbaar voor je ?

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)


Bas Akkerman

Citaat van: Hipster op mei 28, 2013, 16:11:47
Ik ook dan. Zijn er een groot aantal auto's aanpasbaar voor je ?
Als het een automaat is, kom je al een heel eind. Ik zal de exacte voorwaarden eens zoeken...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Citaat van: bmateijsen op mei 28, 2013, 16:14:30
GEFELICITEERD!! ;D
Thnx! Maar eh Bjorn... Dat betekent voor de toekomst dus dat ik jullie nóg meer lastig ga vallen. Dat begrijp je wel hè? ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

bmateijsen

Citaat van: Bas Akkerman op mei 28, 2013, 16:16:27
Thnx! Maar eh Bjorn... Dat betekent voor de toekomst dus dat ik jullie nóg meer lastig ga vallen. Dat begrijp je wel hè? ;)

Val jij ons lastig dan? ;D. Je bent altijd van harte welkom hoor! En als je ook nog koffie gaat drinken, dan wordt het helemaal wat ;D

frank2

Dus binnenkort kun je geheel zelfstandig naar Almelo rijden, gefeliciteerd Bas, een mooie vooruitgang.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Deleted Member 2

Citaat van: weust op mei 28, 2013, 14:34:20
Gefeliciteerd!

* weust typt www.funda.nl in zijn webbrowser. locatie: Antartica.

Hahaha. Pas maar op. als bas ontdekt dat daar een audiowinkel is die draaitafels verkoopt, ben je ook daarniet veilig. :o ;D

Van harte Bas. Je gaat de diverse topics toch niet vervuilen met geklets over auto's he!? ;)

Gr
Henk


S@m


Eddye

Krijgen we nu ook de zoektocht naar hifi in de uit te kiezen auto? :D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Citaat van: Onder013 op mei 28, 2013, 16:35:17
Hahaha. Pas maar op. als bas ontdekt dat daar een audiowinkel is die draaitafels verkoopt, ben je ook daarniet veilig. :o ;D

Dat klopt, maar ergens ga ik er vanuit dat er geen sneeuwwagens zijn die hij kan besturen.
Of is dat mijn valse hoop?
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted Member 2

Citaat van: weust op mei 28, 2013, 16:57:37
Dat klopt, maar ergens ga ik er vanuit dat er geen sneeuwwagens zijn die hij kan besturen.
Of is dat mijn valse hoop?

Heb jij dan iets ontdekt waardoor Bas zich laat stoppen? :eh: