Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

lynch1979

Gefeliciteerd Bas en Linda en geniet van jullie avond.

clockwork

Gefeliciteerd beiden!

En voor Linda: een hele prestatie hoor!  ;)
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Gefeliciteerd Bas! Een hele prestatie :worship:

Veel plezier vanavond :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martin!!!

Hey dat hoor je niet vaak meer 15 jaar samen, fijne avond, geniet ervan  :pompom: :clapping:
mainly British stuff

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Dank jullie wel voor de leuke reacties! Echt...

Citaat van: clockwork op mei 15, 2013, 19:09:46
Gefeliciteerd beiden!

En voor Linda: een hele prestatie hoor!  ;)
Citaat van: Dynky op mei 15, 2013, 19:09:53
ik heb met 'r te doen, sterkte Linda  ;)  :D
Haha, jullie kennen met te goed. :P
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Zo, na een druk weekend eindelijk weer even alleen. Dat geeft me toch altijd weer energie.

Tijdens Dead Can Dance hoor ik allerlei nieuwe geluidjes. Nee, geen veranderingen in mijn set, wel in de bewoning van het appartement naast ons. We hebben een nieuwe buurman en die is druk bezig met verbouwen. Na een eerste kennismaking gisteren lijkt het me een aardige man en hij vond het erg vervelend als zijn kluswerkzaamheden overlast zou bezorgen. Een sociale buur dus en dat geeft hoop voor de toekomst, ook in het licht van het draaien van onze eigen muziek. :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Leuk gezegd! Ik dacht even dat je iets aan je set had veranderd :D Wel fijn dat je nieuwe buurman zo sociaal is. Beter een goede buur...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

Citaat van: HTip op mei 21, 2013, 21:16:40
Leuk gezegd! Ik dacht even dat je iets aan je set had veranderd :D Wel fijn dat je nieuwe buurman zo sociaal is. Beter een goede buur...

:withstupid:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: HTip op mei 21, 2013, 21:16:40
Leuk gezegd! Ik dacht even dat je iets aan je set had veranderd :D Wel fijn dat je nieuwe buurman zo sociaal is. Beter een goede buur...
Citaat van: Xander32 op mei 21, 2013, 21:19:18
:withstupid:
Lol, ik had het wat spannender moeten houden. Of was jouw verbijstering omtrent Philips ontbreken van muren, Sander? ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op mei 21, 2013, 22:19:49
Lol, ik had het wat spannender moeten houden. Of was jouw verbijstering omtrent Philips ontbreken van muren, Sander? ;D

;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

 ;)

Deze dagen weer bezig met een nieuwe playlist voor M&G's. Ik was vergeten dat dat nog best lastig is... :bigsmile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Citaat van: Bas Akkerman op mei 21, 2013, 22:56:07
;)

Deze dagen weer bezig met een nieuwe playlist voor M&G's. Ik was vergeten dat dat nog best lastig is... :bigsmile:

Geript en op de usb-stick?
mainly British stuff

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op mei 21, 2013, 22:56:07
;)

Deze dagen weer bezig met een nieuwe playlist voor M&G's. Ik was vergeten dat dat nog best lastig is... :bigsmile:
Van jouw voorgaande maak ik nog graag af en toe gebruik.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Martin!!! op mei 21, 2013, 23:24:17
Geript en op de usb-stick?
Inderdaad en ook op cd. Al heb ik nog niet alle cd's binnen.

Citaat van: Xander32 op mei 22, 2013, 06:40:46
Van jouw voorgaande maak ik nog graag af en toe gebruik.
Echt? Wat leuk! Joe Satriani blijft er nog wel op staan, de rest wordt vervangen. Wellicht weer een nummer van Depeche Mode en heel misschien Fever Ray. Maar ik wil voor anderen én mijzelf dat het weer verrassende nummer zijn met een mooie mix van spelplezier en goede opname.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

frank2

Luister eens naar orchestral manouvres in the dark, (OMD) de nieuwste cd, en dan nummer helen of troy. Erg mooi opgenomen en mooi.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Bas Akkerman

Citaat van: frank2 op mei 22, 2013, 08:16:19
Luister eens naar orchestral manouvres in the dark, (OMD) de nieuwste cd, en dan nummer helen of troy. Erg mooi opgenomen en mooi.
Ga ik doen! Bedankt voor de tip!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Fever Ray nou al van een paar mensen gehoord, dus toch maar eens een nummer beluisterd.
When I grow up. Klinkt niet verkeerd.



Geen idee of de rest ook zo is, maar zal het eens wat vaker op zetten.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

lynch1979

Citaat van: weust op mei 22, 2013, 08:27:26
Fever Ray nou al van een paar mensen gehoord, dus toch maar eens een nummer beluisterd.
When I grow up. Klinkt niet verkeerd.



Geen idee of de rest ook zo is, maar zal het eens wat vaker op zetten.

KOPENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN de plaat  :D

Deleted member

Citaat van: lynch1979 op mei 22, 2013, 09:22:45
KOPENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN de plaat  :D

+1

Zonder de DVD, want dat is niet om aan te zien imo...

Mijn favoriete tracks: Seven, Here Before en Coconut. Topplaat!
Stereo-fan for life!

weust

Scheelt dat ze nog maar één plaat uit heeft, anders word het weer zo prijzig voor de hele lijst aan albums :-)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4